Elise heeft niet speciaal 1 ding waar ze graag mee speelt. Tenminste.. Vaak vindt ze 1 ding heel leuk voor een weekje en dan is het volgende ding aan de beurt. Denk aan, belleblaas, tekenen, bouwen met blokken, schommelen, haar pop met buggy. Ze heeft dus echt iets waar ze een paar dagen achtereen mee wil spelen en dan is het volgende weer aan de beurt
hoi meiden Hoe is het hier met iedereen? Ons internet lag er ff uit, maar zag was niet veel bij geschreven. MArloes80, hoe was het bij de gyn vandaag? Hier verder alles wel oke, alleen erg dwarse peuter!!! twinny
Jeetje ook op Hyves... en weer zo lekker kort door de bocht en verkeerd begrepen. Ik heb het over jaloezie, niet over AFGUNST! Tss. Verder was het een hele leuke dag! En mag ik mijzelf nu Doctor Karlijn noemen! Later meer.. ik ben nu vooral erg druk met dingen hier op mijn werk, ik ben echt aan vakantie toe merk ik. En aan een andere baan.
Twinny Ook al zo'n heerlijke dwarse peuter Raven kan ook strontvervelend zijn soms, soms zelfs slaan en bijten (gelukkig niet hard) en gillen maar gelukkig kan ze ook heel erg lief zijn. Hoe is het hier met iedereen? Marloes staat al op punt om te bevallen zie ik (hoop dat ze je inleiden, wat een reuzebaby) Mamamarin hoop dat de kleine heel goed blijft zitten Hoi Doctor Karlijn Tis nogal druk hier de laatste tijd. Heb te horen gekregen dat onze afdeling gaat verdwijnen (ergens tussen nu en 2011). Vette belastingaanslag gekregen van 2500!! euro. Vriendin van mij heeft kanker en ik vang haar kinderen een paar dagen per week op (ze heeft net haar man op straat gezet). Maar verder mag ik niet klagen, nog maar 2 weken en dan is Raven alweer 2 jaar (wat vliegt de tijd)
Hmmm, een heleboel berichten van de laatste tijd zijn verdwenen... Maar ik kwam alleen even Marloes80 feliciteren met de geboorte van Thom! Supergefeliciteerd joh! Mooie naam, mooie lengte en mooie gewicht!
hoi meiden Marloes: proficiat met Thom, alles beetje oke gegaan? Tan: je schiet al aardig op zeg. Vervelend dat je zo ontzettend misselijk blijft de hele tijd!! Kar: hou je nog vol? Hier morgen weer folikelmeting. Er zaten 2 eitjes links afgelopen zaterdag. Heb links nog nooit eitjes gehad bij een meting! Ben benieuwd of ze er morgen nog zijn en dan waarschijnlijk dinsdag de inseminatie! twinny
Ach, weet je. Je raakt er op een gegeven moment wel aan gewend. Mits je er geen rare dagen tussen hebt zitten zoals afgelopen woensdag, dat ik weer de hele ochtend aan het spugen was. Maar het gaat inderdaad heel erg snel, 27 weken alweer Ohhh spannend meid! Mijn duimen draaien hier voor je!
@Marloes, gefeliciteerd met de geboorte van Thom! @Twinny, veel succes morgen @Tanya, gaat echt snel he!!
Hoihoi! Marloes, GEFELICITEERD MET THOM! Ik hoop dat alles helemaal goed is gegaan en dat jullie heerlijk met z'n viertjes genieten. Ik vind 't een erg leuke naam en ook mooi passen bij z'n grote broer! Twinny, oeh wat spannend! Ik hoop dat jullie snel groen licht krijgen wb inseminatie en dat je daarna zwanger blijkt! Forum: ik vond 't vorige beter. En ik hoop toch van harte dat dit de laatste keer was dat ze overgeschakeld zijn zeg. :x Tanya, het schiet echt op bij jou! Nog 10 tot 15 weken en dan mag de nieuwe spruit komen...! Als ik terugkom van vakantie ben je gewoon al 30 weken zwanger! Hier: alles goed. Erg zere bil waardoor werken (en dus vooral zitten op een niet al te zachte stoel) moeilijk en onaangeaam is. Maarr.. nog maar 3 dagen werken en dan vakantie! Joepie! Ik zie wel heel erg tegen de reis op moet ik zeggen. Maar goed, als we er dan eenmaal zijn wordt 't wel leuk. Verder droom ik de verschrikkelijkste dingen over Sverre. En ik heb ook van die flitsen dat iemand hem pijn doet, of dat hij een ongeluk krijgt, etc. Ik ben zoooooo bang dat er iets met hem gebeurt of dat iemand hem pijn wil doen. Het is echt heel vermoeiend. Als ik dan weer hoor over dat KDV dat afgebrand is en al die verdrietige ouders zie... Pff. Zwaar hoor, moeder zijn.
hoi meiden Kar: heb ik ook wel vaker hoor, zeker nu ik zoveel hormonen moet gebruiken. zie ook altijd van alles gebeuren en wil haar liefst tegen alles beschermen! Gister folikelmeting gehad, maar was niet zo'n succes. 1 van de eitjes was al gesprongen er was er wel nog 1 over, links. MAar nu zag ze rechts een heleboel kleine. Als nu morgen die links er nog is en die rechts niet mee gegroeid zijn, dan kunnen we misschien woensdagmiddag of donderdag insemineren. MAar heb er een hard hoofd in. Vandaag veel krampjes en afscheiding, dus vrees dat de laatste links ook gesprongen is! Zal we niets meer worden deze maand, ga me er alvast op instellen. Daarna zal ik wel weer cystes hebben en dan halen we het net niet meer met vakantie, om nog op te starten, dus zal in september wel weer verder gaan! twinny
@Koeky Ook ik moet weer erg wennen aan dit nieuwe forum... @Zanoni Spannende tijd voor je! Heb je al getest?