hoi meiden Vanmiddag de fertiliteitsconsulente gebeld. Het was een twijfel. Er is wel HCG in mijn bloed waargenomen, maar de waarde was erg laag. Dat kon betekenen dat we te vroeg geprikt hebben of dat het al mis is gegaan. Moet nu dinsdag weer gaan prikken en kijken of de waarde gestegen of verdwenen is.... Blijft dus spannend. Begin wel last van migraine te krijgen, dat is meestal een teken van mijn naderende ongie............ denk dus zelf dat vroege miskraam gehad heb, helaas.......... twinny
Ohhh inderdaad Twinny, dat zou balen zijn! Ook hier blijf ik toch nog even duimen! Ik hoop dat je niet al te veel last van migraine gaat krijgen. Alvast een hele prettige dag morgen met de 2e verjaardag alweer van Zoë! *knuffel*
Je kent je lichaam zelf het beste twinny. Hoe balen het ook is als je hcg niet verdubbelt. Ik hoop zo dat je een beste dosis hcg gaat krijgen. Echt waar! *positief denkend* van zoveel spanningen zou ik ook migraine krijgen! liefs Fem
hoi meiden Blijf hoop houden hoor, maar probeer ook realistisch te zijn. Heb vanmorgen nog een urine test gedaan en het streepje is minder onduidelijk dan gister, welliswaar nog erg licht. Denk dus wel dat het nog stijgende is......... Temperatuur was ook vanmorgen gestegen, hopelijk blijft ie nu hoog.... Vanmorgen ook moeten overgeven! Blijf dus allemaal maar duimen dat het toch goed is en wij in febr/maart een nieuw kleintje mogen verwelkomen in ons gezinnetje. Zoë verjaardag was heel gezellig vandaag. We hebben vanmorgen kadootjes uitgepakt, daarna naar Safaripark Beeksebergen geweest en bij thuiskomst nog frietjes gegeten. Nu ligt ons dametje lekker te slapen.......... Zondag vieren we het feestje voor vrienden en familie.. twinny
Nog gefeliciteerd met deverjaardag van Zoë. We blijven stug hoop houden totdat je definitief nieuws hebt hoor!
Zoë, gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! een dag te laat...maar dat maakt niks uit en Twinny...spannend meid! Hopelijk zie je binnenkort 2 duidelijke strepen op de test!!!!
Oh Twinny. Vind je banner nu zo spannend! Morgen weer bloedprikken he. Succes. En dit keer wel meteen bellen he. Dit wachten is killing!
hoi hoi mamamarin: banner klopt niet helemaal, ben nu 1 a 2 dgn overtijd, hihi............ nog altijd niet ongi!! Enne bloedprikken is dinsdag en dan bel ik inderdaad wel meteen het 's middags!! twinny
Twinny Je lijf maakt het wel heel spannend zeg! Succes morgen, duimen draaien hier nog steeds! Monique27 Hoe gaat het met jou en jouw laatste loodjes? Kar Hoe was je vakantie? Marloes Hoe gaat het met grote en kleine broer? Zanoni Voel jij je al wat beter? Femke Hoe gaat het met jou? Hier Ik had vrijdag een APK bij de gyn. Mijn bloeddruk was voor mijn doen te laag (100/60), daarmoest ik wel mee oppassen. Daarna even snel kijken dmv een echo. Beeb lag met het koppie beneden en ruggetje links, dus ik hoop dat ie zo blijft liggen. Daarna op de weegschaal, ik was nu weer afgevallen, maar liefst 3 kilo op 2 weken tijd! De stand is nu -21 kilo en de gyn maakt zich nu ook een klein beetje zorgen. Volgende week donderdag krijg ik weer een groeiecho. Als blijkt dat de kleine last heeft van het vele spugen en vele en snelle afvallen dan moet ik opgenomen worden en krijg ik een maagsonde. Die maagsonde blijft dan zitten totaan de ebvalling. Bij de zw van Ruben begon ik rond deze periode een klein beetje aan te komen. Omdat ik nu nog wel iets binnen hou hoef ik nu direct nog geen maagsonde. We zullen het volgende week donderdag wel zien hoe die kleine het doet. Die vrijdag erop moet ik op controle (kon nu niet op 1 dag), maar ik hoop dat ik donderdag al wat meer weet. Sinds vrijdag kan ik ongelooflijk slecht tegen de warmte. Gelukkig is het nu nog hartstikke lekker buiten, maar ik vrees voor eind van de week als ik de weersberichten zo moet geloven.
Hoi meiden Tjee Tan, dat klinkt niet zo fijn!!! Hopelijk is wel alles goed met de kleine verder en dan jou ook maar weer een beetje oplappen. Kan me voorstellen dat je niet goed tegen de warmte kunt, zeker niet als je bloeddruk ook nog eens zo laag is!! Marloes: nou normaal ben ik hardstikke onregelmatig, maar met de medicijnen ben ik normaal op dag 15/16 wel ongesteld! Zit nu op dag 16/17 ............. Maar me temp. was weer beetje gedaald, dus hou er nog altijd rekening mee, al was er wel een streepje te zien op de DA-test, maar pas na 5 minuten duidelijk, daarvoor vaag.......... Moet toch echt wachten tot morgen. Maar dacht zelf als een vroege miskraam was, dan zou het er toch nu ook langzaam uit moeten komen, niet? Ik heb de hele tijd krampjes en steekjes en kramp in me liezen!! Weet ook niet goed wat ik er van moet denken, maar durf nog nergens blij om te zijn! twinny
Vervelend Tan. Zeker nu het verder mischien ook nog gevolgen voor je kan hebben. Eind vand e week maar mooi met een ventilator binnen blijven dacht ik zo. En koude voetenbadjes. Deed ik toen ik hoogzwanger was van marin. Voetenbadjes en natte lappen in de nek. Mara wel buiten onder de parasol. Mara ja, hier vlakbijz ee waait het altijd. dat was dan wel weer een voordeel. Oh Twinny, ik hoop zo dat die dubbele streep blijft!
Ok tis lang geleden, maar ik kwam even zwp niet op met nieuwe site, nieuwe inloggegevens en dat soort geneuzel. Zoe van harte! Twinny misschien zwanger? Spannend... Tan, weet je al wat dit kindje is, jongen meisje? Heb je een voorkeur? Hoe is het met de rest? Hier lang ziek geweest, griep, vandaag weer naar tandarts, ondertussen druk op werk en druk met voorbereiding van de verjaardagen van mijn 2 juli kindjes!
Hoi meiden Zal jullie niet langer in spanning houden!!! Heb om 1330u gebeld en Check my banner!!!!!!!!! De bloedwaardes waren mooi gestegen, alle waardes zagen mooi uit en tot voor nu is alles goed..... Wat een opluchting en wat spannend inene!! Werk op hetzelfde werk als mijn broer en die stond toevallig ff buiten een sigaretje te roken. Heb het hem verteld, moest toch ff iemand vasthouden, hihi!!! Donderdag de 16e hebben we de eerste controle echo en daarna wordt ik doorgestuurd naar Nederland voor controles bij de gyn..... Ppffffffffff tis toch nog allemaal zo onwerkelijk, maar ben blij blij blij.... twinny