@Tantan, het zijn zware loodjes met dit weer!! Echt rustig aan en veel afkoelen bij de ventilator. Ben helemaal opgezwollen van het vocht en weet af en toe niet waar ik het zoeken moet van de warmte. Maar dat heeft iedereen denk ik wel met dit extreem weer. Zwangerschap verloopt goed alleen eigenwijze beeb deze keer, die niet met hoofd naar beneden wil gaan liggen. Donderdag liggingsecho en dan dinsdag naar Vk en hoogstwaarschijnlijk dus door naar Gyn om te kijken van hoe of wat Hoop dat jouw laatste loodjes wel leuke worden en dat je niet aan die maagsonde hoeft!! @Twinny, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Super gefeliciteerd meid, wat leuk he!!
Twinny Supergefeliciteerd meid!!! Het is jullie zo gegund! Heb wel 10x de pagina bekeken vandaag en eindelijk goed nieuws. TOP! Monique Ja, de ventilator maakt al overuren hihi. Ik hoop voor je dat je beebje nog wilt draaien!
mamamarin, dat heb ik vandaag gevraagd, maar zo hoog waren ze niet..... HCG was 77. Jou was veel hoger......maar twas bij jou geloof ik oorspronkelijk een tweeling, toch? Wanneer had jij laten prikken? Bij mij was volgens mij op 16DPO. twinny
En alsnog gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Zoë! En Jekkia nog met de 2e verjaardag van Raven! Sverre is nu ook naar de 'grote kinderen' op het KDV. Hij vindt het wel leuk maar mist vooral zijn lievelingsjuf Wika (Rika) heel erg.. Gisteren vertelde hij op de terugweg naar huis dat hij moest huilen omdat hij niet naar juf Wika kon. Arm ventje. Juf Rika zelf kon trouwens voor onze vakantie, op Sverre's laatste dag, het ook niet droog houden hoor. Verder hier een vrij goede vakantie gehad; ik heb alleen erg slecht (lees: weinig) geslapen en merk dat ik dus niet echt uitgerust op mijn werk zit nu. Vannacht ook weer van 1:00 tot 5:30 wakker gelegen. Ik sliep rond 4:00 net weer toen Sverre begon te spoken. Dat slapen van Sverre is op dit moment één groot drama. Hij wil niet inslapen, hij kan niet meer doorslapen, wordt om de klipklap gillend wakker 's nachts.. Pff. We moeten de 3 R-en maar weer eens streng gaan handhaven denk ik. Ik wil niet straks met 3 krijsende kindjes opzitten 's nachts namelijk. Met mijzelf en de baby's is het goed. Tenminste, alle tests wijzen uit dat het goed is. Bloeddruk is nog mooi laag, 110/60, beide kindjes groeien nog mooi op schema en zijn even groot. Vruchtwater is prima. Hartjes zijn sterk, ze bewegen erg veel. Ik ben alleen erg moe en ik begin steeds meer op te zien tegen de kraamtijd nu het dichterbij komt. Zeker nu Sverre zo slecht slaapt.. Ik denk dat ik veel meer rust moet nemen. Dus daar ga ik maar eens een plan de campagne voor maken met Alex samen.
Tan, dat gooien doet Sverre dus ook; zowel uit boosheid als voor de lol van het gooien. En Pepper terroriseren begint hij ook steeds leuker te vinden, helaas. Hij heeft nog niet echt door dat het een levend ding is geloof ik. En die arme Pepper vindt alles maar goed.. (wij niet hoor! ) Mamamarin, jij bent gewoon ook alweer 14 weken zwanger! Dat schiet goed op zeg! Alles nog steeds goed? Monique, jeetje wat een eigenwijsje! Hopelijk draait ze nog vanzelf, dat zou wel fijn zijn. Zou je zelf een draaipoging willen laten proberen? En/of een stuitbevalling doen? Marloes, wat goed te lezen dat alles bij jullie goed gaat. Hoe vindt grote broer het nu? En hoe is het met jullie kleine mannetje? Hij groeit goed zo te zien. Ik ga zo even foto's spieken! Voor alle zwangeren: Sterkte met deze hitte, ik kan me voorstellen dat het nu echt zwaar wordt. Ik merk hier in Nederland ook dat ik veel meer vocht vast hou dan in Frankrijk; daar is het een veel drogere hitte en beter uit te houden. Zet hem op dames!
zelf gevonden en veranderd... voor jou ook... met een tweeling even opslaan en dan kun je hem over een week of 10-12 gebruiken
hier gaat het echt super! Sam vindt het wel best dat er een broertje in huis is...nu is de kleine ook heel gemakkelijk. We hebben het nl weer erg luxe... Hij zit nu op 5 flessen en slaapt al door!! eigenlijk al vanaf het begin, we hebben 2 of 3 nachten een nachtvoeding moeten geven, maar nu is de laatste fles om 23.00 uur en dan de volgende rond 7 uur... Hij is erg 'wijs'..kijkt al heel goed rond, reageert heel goed en begint al echt te lachen...zo lief!!!
Ahhhh wat LIEF van je! Bedankt! Echt een super plaatje! Ga ik zeker gebruiken! Wat een luxe hebben jullie! Heerlijk hoor. Zo herstel je zelf ook sneller van de bevalling. En wat leuk dat hij al zo rondkijkt - daar wordt het echt weer een stukje leuker van vond ik. Dat ze op je reageren en straks als ze gaan lachen helemaal!
hoi meiden Kar welkom terug, jammer dat je zo slecht slaapt, maar goed dat je met Alex om de tafel gaat zitten Marloes: heerlijk dat het zo lekker loopt bij jullie, genieten maar meis.. Hier net eerste afspraak bij de gyn gemaakt. Tis toch nog allemaal erg onwezelijk!!! twinny
@Kar, oh wat sneu dat Sverre zijn juf zo mist. En balen zeg dat het slapen zo'n drama is bij Sverre, zeker nu je zelf het zwaarder begint te krijgen en dus niet kan bijtanken Hoe is het verder met jou?? Ik moet zeggen dat het met dit weer me zwaar valt maar als ik dan aan jou denk met zelfs 2 van die hummeltjes in je buikie, pffffff @Marloes, wat lekker dat het zo goed gaat bij jullie!! @Twinny, duurt altijd even he voor je het gaat beseffen Hier hebben we vanmorgen de mop van de eeuw meegemaakt. Naar echo geweest om te kijken met wat voor soort stuit we te maken hebben. Dus op tafel apparaat erop en zegt ze hier hebben we het hoofdje, maar ze had dat ding onder mijn navel??? Met een grote lach zet ze het apparaat op de "bobbel" boven mijn navel en zegt, hier is het kontje Ligt beeb gewoon al die weken al keurig maar hebben 2 verloskundigen het gewoon al die tijd verkeerd gehad, woeha. Wat een opluchting zeg!
Monique, dat is zeker een opluchting! Maar wat raar dat die vk's het allebei mis hadden! Heeft jouw baby zo'n harde kont dan, dat 't voor een hoofd werd aangezien?! Hier valt het echt nog mee met de last van de hitte; geen dikke voeten - afkloppen! Baby's zijn wel druk in mijn buik. Dat is soms wel irritant, vooral 's nachts. En het slapen, dat wordt ook vervelender. Wat ik vooral merk is dat ik gewoon eerder last heb van alle kwalen waar ik bij Sverre op het laatst ook last van had. Extreem waggelen, zere heupen 's nachts, dat soort dingen. Ik ga denk ik ook de arbo-arts bellen morgen om halve dagen te gaan werken. Kan ik 's middags even rusten en ik trek het zitten gewoon niet meer vanwege de ischias.
Sverre lijkt overigens wel te beseffen dat hij vanaf nu bij de grote kindjes speelt. Vanochtend aan 't ontbijt zei hij 'Niet kleine kindjes spelen. Grote kindjes spelen, ik gote jongen'. En hij keek er heel trots bij!