Elise heeft trouwens oorbellen gekregen! Een kijken of ik een foto kan plaatsen. Imageshack - 019vvv http://img219.imageshack.us/i/018aym.jpg/ http://img219.imageshack.us/i/015dtx.jpg/
Twinny Oei meid, jij hebt het eergisteren wel voor je kiezen gehad! Succes morgen bij de FA! *knuffel* Monique Hebben jullie al een datum voor de grote verhuizing van Mirthe? Gaat zij ook in een peuterbed of niet? Femke Hoe is het nu met je enkel? Je zal wel geschrokken zijn na je valpartij. Lekker 6 weken vakantie, ik hoop ook voor je dat je nu de Emesafene kan laten staan! Jekkia Hihi Raven heeft het toetsenbord ook al ontdekt? Hier al zenuwen voor morgen. Ben zo bang dat de kleine achterloopt en dat ik opgenomen moetworden en een maagsonde krijg. Alhoewel het de laatste tijd steeds meer door mijn hoofd speelt dat die maagsonde er sowieso komt, omdat met elke keer spugen mijn energie zo drastisch afneemt. En ik moet nog max 10 weken. Ik ben wel heel blij dat de temperaturen nu te behappen zijn buiten. Binnen zijn het ook weer normale temperaturen.
Probeer je niet te veel zorgen te maken Tanya, want stress is ook niet goed voor de kleine... Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan!! Ik hoop voor jou/jullie dat de kleine goed op schema loopt en dat je gewoon lekker thuis mag zijn zonder die maagsonde! Kunnen ze nou helemaal niets doen aan het spugen? Hebben ze daar helemaal geen middel voor??
Spannend morgen dus Tan. Een opname is vervelend, maar je zal er wel door aansterken waardoor je laatste loodjes beter te doen zijn. Je moet ook nog een bevalling fixen he. Hier nog wel een beetje last van mijn enkel. frustrerend is dat je er niets aan ziet, dus krijg een beetje het gevoel dat ik me aanstel. De Emesafene heb ik sinds zaterdag laten staan. Gaat goed zolang ik 's ochtends lekker rustig aan kan doen met Marin. Blij dat we dat stukje gehad hebben. De eerste loodjes hebben we gehad, nu heerlijk een wat energierijker stukje en dan op naar de laatste loodjes. Succes morgen.
@Twinny, jeetje meid ze moeten je wel hebben he Maar gelukkig is het nu wel allemaal schoon @Zanoni, jeetje he die Dante Echt een bonk he! @Tantan, Mirthe gaat ergens volgende week over En nee wij hebben geen peuterbed, hubbie heeft van thuis zijn 1 persoonsbed meegekregen en die zetten we gewoon weg We hebben wel een hekje gekocht bij de Prenatal Ik hoop dat het voor jou ook allemaal mee gaat vallen morgen!! Je spuugt nog steeds zoveel?? @Mamamarin, kneuzingen zie je vaak niet aan de buitenkant maar kunnen verdomd zeer doen hoor, dus je bent echt geen aansteller Bij mij verdween de misselijkheid ook rond die 15/16 wk dus hoop dat je het gehad heb!! En net wat je zegt, nu lekker gaan genieten en je opladen om de laatste loodjes weer aan te kunnen. Wat ben ik blij dat het niet van dat hete weer is gebleven. Pfffffffff, laatste loodjes werden op die manier wel mega mega zwaar. Alles gaat hier verder eigenlijk wel goed, als ik maar geen gekke dingen doe en heel heel rustig aan.
hoi meiden Jekkia: hihi, Zoë heeft een computerspel waar pinguïnen springen en zwemmen en dat vindt ze helemaal het einde. Kan niet laptop aanzetten als ze erbij is, want dan wil ze ook meteen!!! Tan: heel veel succes morgen, ik ga voor je duimen. Maar wat aansterken voor de bevalling is ook niet verkeerd, dan moet het maar!! Monique: nog heel ff en dan zijn jullie weer een kindje rijker........spannend hoor. WEten jullie al wat het wordt trouwens? En gaaf dat Mirthe al in een groot bed gaat slapen dan. Zoë is daar echt nog niet aan toe. Ze vind het heerlijk in haar ledikant en draait alle richtingen uit. Ze onderneemt ook totaal geen poging om eruit te klimmen, dus............. peuterbedje duurt hier nog wel ff!! Zanoni: super dat de kids weer goedgekeurd zijn en wat wordt dante al een grote vent!! Mooie oorbellen heeft Elise gekregen. Heeft ze hard gehuild? Wat heeft ze trouwens een ontzettend mooi koppie met super mooi haar!!! Femke: vervelend van je enkel, hopelijk doet het snel minder pijn! Hier gaat het verder wel oke. Gister overviel me toch wel ff de schrik van maandag........ moest ff heel hard janken hoor. Poeh......... deed zo'n zeer maandag! Maar nu gelukkig stukke beter. Tis nog wel wat gevoelig en vloei nog beetje, maar denk dat verder wel goed is. Gelukkig krijg ik morgen in België bij de FA weer een echo..... grtjs twinny
Even flink uithuilen wil vaak wel even goed helpen hoor Twinny. Na mijn eerste mislukte poging heb ik een hele beste huilbui gehad en ik moet zeggen dat dat behoorlijk opluchtte.
hoi mamamarin twas meer dat ik er zo ontzettend van geschrokken was dat ik dacht dat ik dood ging. Mijn bloed druk was nog maar 72/48 en mijn pols 39. voelde me zo naar. gister besefte ik dat inene........stel je voor!! twinny
Jeetje Twinny, dat zal best even schrikken geweest zijn. Neem de tijd om alles een plekkie te geven hoor, tis niet niks. Tan ik begrijp dat het niet zo lekker met je gaat. Vervelend, sterkte morgen. Mijn kleine man wordt vrijdag alweer 2 en mn meissie einde van de maand 5. ik zit dus tot over mn oren in de traktaties, verjaardagspartijtjes, cadeautjes etc, maar ondertussen denk ik steeds: wat gaat de tijd toch snel! Ik klink als een oma, maar 2 en 5, terwijl ze allebei voor mn gevoel net geboren zijn! Hebben jullie dat ook zo sterk rondom die verjaardagane?
hoi pienie vond het ook heel druk zo rondom de verjaardag. allerlei dingen plannen en in elkaar prutsen, hihi!! En dan steeds maar denken, ze wordt al 2!!!! twinny
Dag meiden, @Twinny, het is zeker heftig geweest, kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent en daar even tijd voor nodig hebt. Ha je nou vanavond dat gesprek met je fertiliteitsarts? @Tan: ik duim voor je dat het -hoe dan ook- goed nieuws is en dat je krijgt wat je nodig hebt! Ik kan me voorstellen dat het misschien ook wel lekker is om even bij te kunnen/mogen komen in het zh. Je moet, net wat al gezegd is, immers ook nog een enorme prestatie leveren straks... Sterkte! Sverre gaat overigens ook ergens volgende week over. Mijn vader bouwt een bed voor hem (met een tentje erop) en dat is ook meteen gewoon een éénpersoonsbed. Ben erg benieuwd.. Hij is er wel aan toe, heeft het echt over 'gote jongen bed' en 'gote jongen kamer' enzo. @Monique: jeeeeetje ik realiseer met nu pas hóe dichtbij jouw bevalling is! Al 36 wk joh! Hoe hebben je vk's trouwens gereageerd op de niet-stuit stuitligging?? @Femke: je bent geen aanstelster! Kneuzingen duren idd veel langer dan breuken en doen vaak ook meer pijn. Dus rustig aan (ook goed voor de misselijkheid)! @Pienie: ik heb dat ook hoor, dat ik denk jeetje wat is hij al groot! Ook wel tussendoor maar zo'n verjaardag is wel een ijkpunt natuurlijk. Nu hebben we gewoon peuters in huis! Wat zal het wennen zijn, weer twee baby's... Hier: ben al rond half 12 naar huis gegaan vandaag, kon niet meer zitten van de pijn en werd er kotsmisselijk van. Ik ga in ieder geval tot maandag in de ziektewet nu. Werk thuis wel door maar ik kan echt niet meer zitten op die harde stoelen. Maar het voelt zó als opgeven... En ik heb nog zoveel te doen! Ik erger me kapot aan mijn lijf op dit soort momenten. Het werkt gewoon niet mee!
Kar Ik vind je zeer zeker GÉÉN aanstelster! Je loopt al langere tijd met die ischias-klachten rond en ben blij dat je nu even de ziektewet ingaat. Sterkte meis! Pienie Ja ik heb dat ook dat ik het snel vind gaan. En nee, het gaat niet zo lekker hier. Als je dit leest=> http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/47235-juli-2007-mamas-1285.html#post4991936 ben je helemaal op de hoogte
Femke Een kneuzing kan echt flink pijn doen, dus ik vind je geen aanstelster! Ik hoop dat je gauw wat minder last ervan gaat krijgen Twinny Jeetje, zo'n lange bloeddruk ineens, kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Zanoni Valt me nu pas om nu ik de gegevens van Dante en Elise zo onder elkaar zie dat Dante gewoon zwaarder is dan Elise Kar ik wens je alvast veel succes volgende week bij de overgang naar het andere bed. Hier hebben ze vandaag gebeld van de Prenatal en het bedje is binnen! Die gaat Marc morgenochtend ophalen (hij heeft een halve dag vrijgenomen) dus van het weekend kan Ruben ook over naar zijn peuterbed. Ga jij nog iets van voorzorgsmaatregelen nemen> matras onder/naast het bed, of er zelf bij gaan liggen of juist gewoon helemaal niks? Geen idee hoe we dat hier gaan aanpakken. Ik denk gewoon in zijn bedje leggen en kijken wat er gebeurd. Net wat jullie zeggen, veel stress is ook niet goed voor die kleine. Ik moet inderdaad uk er nog wel uitpersen en daar heb ik ook al mijn energie voor nodig. Zodra ik morgen iets meer weet zal ik dat hier schrijven, anders wordt het vrijdag na de controle
zo'n lage bloeddruk voelt idd knap knudde. Ik had 80/40 geloof ik na marin hara bevalling, maar ik was tenminste al in het ziekenhuis. Als je dan ook nog thuis bent snap ik dat het helemaal paniek is.
Goedenacht! jeetje het voelt héél erg als 2 jaar geleden om 's nachts op te zitten en hier iets te schijven.. Ik kan niet slapen van de pijn - heupen, bekken, billen. Bovendien is Sverre al vanaf 2 uur aan het spoken, ligt nu boven in ons bed en lijkt nog steeds niet te willen slapen. Pff.. Ik krijg ook overal een harde buik van op dit moment. Zelfs omdraaien in bed is al genoeg. Grrr. Ik ga nog even surfen en dan maar weer proberen te slapen. Moet morgenochtend namelijk Sverre's KDVtraktatie nog maken, en om 8 uur bij fysio zijn. Tan, alvast succes/sterkte bij de groeiecho! Hoop op het beste voor je.
Kar Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen! Gisteren was er een hoop commotie in de straat. Ruben lag net aan bed en ik zat aan tafel te freubelen. Ik hoorde wel allemaal politiesirenes maar sloeg er verder geen acht op. Ik vond ze wel erg dicht in de buurt maar op een gegeven moment waren ze gestopt. Ongeveer 5 minuten later hoorde ik een hoop kabaal, geschreeuw en gebonk. Ben toch maar even aan de straatkant gaan kijken, want ik vertrouwde het niet. Staan er gewoon 3 politiebussen voor de deur en een hoop politie-agenten bij de buren voor. Ze waren aan het roepen en kijken en trapten op een gegeven moment de deur in . Ze bleven roepen en schreeuwen en gingen op een gegeven moment naar de tuin (buuf was alleen thuis en zat in haar naaiatelier achter in de tuin). Ze vroegen meteen waar haar man en kids waren. Wat bleek nou (achteraf), de politie had een melding gekregen dat er op een C-berg 2 doden zouden liggen en waren naar onze buren gegaan. Was dus het foute adres... Twee bussen en een burgerauto zijn met een noodgang weer vertrokken naar een andere C-berg (wij wonen op de Chaletberg en je hebt hier in de buurt nog meer straten die C-berg zijn, zoals champetterberg, cyprusberg, cyclaamberg en cederberg enzo), en het laatste busje wachtte totdat haar man thuis kwam. Buuf was behoorlijk overstuur (niet gek natuurlijk) en heel de buurt was uiteglopen. Ruben was van alle commotie natuurlijk wakker geworden. Bij mij zat de schrik er ook goed in. Stel dat....ze ons huisnummer hadden doorgekregen bijvoorbeeld...of dat ze zich niet in het adres vergist hadden en er dus daadwerkelijk 2 doden naast ons waren... Gelukkig waren ze op het verkeerde adres! Over half uur groeiecho, zodra ik meer weet (want ik heb morgen pas de controle maar ik denk dat ik straks wel wat meer weet) zal ik het hier melden!
Jeeeetje Tan, ik zou me ook helemaal kapot schrikken! En wat een ongelooflijke fout ook weer... Weet je al of er inderdaad ergens 2 doden liggen nu? Of was het ook een nep-melding. Waarom zou je trouwens met 3 bussen naar dode mensen toe moeten... ? Sterkte bij de echo!
Je hebt geen idee hoeveel daar bij komt kijken. Wij hadden in de wijk waar ik werk een paar maanden terug ook twee dode mensen in ene huis liggen. Een deel van de wijk is zelfs een aantal dagen hermetisch afgesloten geweest!