@Twinny, duurt niet lang meer idd of wij hebben er weer een kleintje bij, vind het nog steeds een gek idee Wij hebben van de week met de echo voor de stuitligging nu wel de 100% gekregen dat het weer een meid is. Mirthe zou als er geen 2e was gekomen nu ook nog gewoon in haar ledikantje zijn gebleven, slaapt daar ook nog prima in en is ook geen klimgeit Maar vindt het zonde om nu nog een 2e ledikantje erbij te gaan kopen dus proberen wij het grote bed En joh jij heb heel wat meegemaakt is dan toch niet gek dat er dat even uit moet en dat je dat moet verwerken! @Pienie, 2 en 5 klinkt idd al oud hoor Maar snap wel wat je bedoeld de tijd vliegt echt en daar wordt je je idd weer even bewust van rond de verjaardag @Kar, ik had een andere VK dus kon ze niet goed even plagen Dit was trouwens een oude rot in het vak en als ik die eerder had gehad dan was ik nooit doorgestuurd en had ik de stress ook niet gehad Die voelde meteen waar beeb lag, nou aait zij ook niet maar pakt echt even goed Ik herken je gevoel dat je baalt van je lichaam, maar meid daar heb jij ook niet om gevraagd, dus pak die rust he!! @Tantan, hier hebben we een hekje gekocht, geen idee nog of het gaat werken Ik probeer Mirthe wel meteen alleen in het bed te krijgen dus ga er niet naast liggen ofzo. Jeetje wat een verhaal van gisteravond, kan me voorstellen dat je buuf er even af was.
Hoi meiden, Ik heb net Tanya aan de telefoon gehad. Ze heeft een groeiecho gehad en daaruit bleek dat hoewel het hoofdje en beentje keurig op schema groeien, het buikje een groei-achterstand van 2 weken had. En aangezien vet wordt opgeslagen in het buikje is dat een eerste teken dat 't niet zo lekker gaat. Ze hebben toen ook een doppler-echo van de navelstreng gemaakt en daaruit bleek dat de doorbloeding ook niet goed (meer) is. Tanya is dus nu meteen opgenomen in het ziekenhuis. Ze krijgt een aantal CTG's en er is bloed afgenomen om te kijken hoe het met haar - en de baby - is. Ze moet in ieder geval vandaag en morgen blijven, en afhankelijk van de bloeduitslag kan ze dan naar huis of moet ze nog blijven. Mocht ze naar huis kunnen, dan moet ze bedrust houden en moet er elke dag een verpleegkundige komen om een hartfilmpje van de baby te maken en regelmatig bloed af te nemen etc. Op zich gaat het goed met Tanya, maar ze is natuurlijk erg geschrokken en ze is vooral gestresst over hoe het nu de komende 10 weken moet. Met zorg voor Ruben, of alles op tijd af komt etc etc. Ik heb haar gezegd dat dat echt wel goed komt maar ik snap dat ze dat nog niet kan geloven. Tan, heeeeeeeeel veel sterkte en ik blijf duimen voor goed nieuws- in ieder geval krijg je nu de rust die jij en je baby zo keihard nodig hebben (fysieke rust tenminste). Hoe dan ook. Het komt goed! KNUFFEL!
@Kar, bedankt voor het plaatsen van het nieuws @Tanya, Kop op meid het komt allemaal goed! Begrijp dat dit er even inhakt voor je maar beeb en jijzelf zijn nu echt even het belangrijkste!!
Ja dat is zo! maar je staat er juist bij de verjaardagen extra bij stil. Ik kan me ook niet voorstellen dat Elise al weer 2 wordt en al helemaal niet dat Dante al richting de 1 gaat
Hallo, dit is echt geen opgeven he!! Je hebt een 2 jarige in huis en bent zwanger van een tweeling. Vind het nog knap dat je het zo lang volhoudt. Het is niet niks wat je lichaam moet doorstaan. Probeer echt lekker je rust te pakken en anders gewoon in de ziektewet blijven! Jij moet straks over 12 weken wel fit genoeg zijn voor een bevalling EN om voor de kleintjes te kunnen zorgen!!!!
We hebben hier ook een rekje voor het juniorbedje van Elise en dat werkt uitstekend! Leg je Mirthe wel over voordat de kleine er is? Anders heeft ze misschien het idee dat ze plaats moet maken voor de baby. Want zij moet dan ineens uit haar bedje en die is dan ineens voor de baby
Jemig Tanya, dat is even schrikken,. Maar gelukkig wordt er nu goed op jou en je kleine gelet! Ik hoop dat je morgen naar huis mag en lekker thuis bedrust mag nemen! het komt allemaal goed! Een hele dikke knuffel van ons!!
ojee tan, dat is ff erg schrikken voor je. Hopelijk krijg je nu beetje rust en alles gaat goed in de gate gehouden worden. sterkte meis twinny
Hey Tan, knudde, maar het is nu wel even goed voor je om niet achter een 2 jariuge aan te hoeven rennen. Maak gebruik van deze rust zover je kan. Tjonge, het is wel wat. Je wenst een ieder toch een soepele zwangerschap toe. Had het gisteren met mijn moeder over je. Dat het toch erg heftig is om zoveel af te vallen. Sterkte meis!
@ iedereen van wie de ukkies 2 zijn geworden nog GEFELICITEERD!! @ Twinny, wat K zeg @ Jekkia, Ja jurkje is helemaal af @ Tanya, Meid het komt echt goed. Dikke knuffel!! Hier weer terug van zonnig menorca Super vakantie gehad en heb een verwende en nog bijdehantere tante mee terug genomen. Ze is nog lekker wit maar ja met factor 50 wordt je ook niet zo bruin Ga zo maar een was ophangen want dat was wel drama je kon er alleen maar met koud water wassen
Tan, wat een actie bij jullie in de buurt. Heel erg veel beterschap en rust goed uit (in zh kun je gelukkig ook niet veel anders, thuis doe je al snel weer net te veel) jij en de kleine hebben het allebei hard nodig. Ook veel sterkte en succes voor Mark, maar dat gaat vast wel goed. Kar, goed dat je naar huis bent gegaan. Luister goed naar je lijf! Eindelijk vakantie en heb het nog nooit zo druk gehad. Heb nu dagelijks 4 kinderen in huis (druk maar ook gezellig) Erg goede vriendin van mij (heeft uitgezaaid borstkanker en een tweeling van 2) gaat het niet goed mee dus ik zorg dat de kids bij mij zijn zodat ze kan aansterken. De kuren vallen erg zwaar en ze is erg veel bezig over wat er staks moet gaan gebeuren. Klinkt allemaal zo onrealistisch. De vorige keer heeft ze het overwonnen maar lijkt alsof ze het deze keer het accepteerd dat het straks voorbij is. Heb wel respect voor haar hoe ze er mee omgaat.. Matice heeft vandaag 2 tellen los gestaan!! Raven heeft een dikke rode plek onder de voet (bij de enkel aan de binnenzijde) . Geen idee waar het van kan zijn, hij doet soms wel pijn. Maar ze loopt verder wel normaal erop. Tuurlijk is onze dokter weer es op vakantie als ik hem nodig heb. Kijk het nog wel even aan, misschien is ze ergens verkeerd vanaf gesprongen
jemig, dat is heftig voor je jekkia! Maar wel fijn dat je zo voor je vriendin klaar staat. Aan mijn tante heb ik gezien hoe slopend de kuren kunnen zijn en die heeft al volwassen kinderen. Kan je nagaan hoe dat is met 2 peuters die elkaar ongetwijfeld versterken. Goede vriendin ben je! Je zou vast nog veel meer voor haar willendoen, maar sommige dingen kan je helaas niet verhelpen he. Wat goed van Matice. Die jongen gaat echt als een speer he. Wil vast nu ook nog veel meer nu hij nbog meer kids om zich heen heeft. Ziet wat de mogelijkheden zijn als hij kan staan/lopen.
Dit staat er trouwens op het internet over die melding van die dode mensen in Roosendaal. Ziek hoor! do 09 jul 2009, 16:46 Geen gezinsdrama, wel dwangopname AMSTERDAM - De 50-jarige man die woensdagavond in Roosendaal een valse melding deed van een familiedrama, is opgenomen in een psychiatrische inrichting. Hij was volgens de politie al vaker in geestelijke nood. Hij belde 112 met een gedetailleerd verhaal over een familiedrama in een huis in de Roosendaalse wijk Tolberg.
Jee Jekkia wat moeilijk zeg. Wat zal het zwaar zijn voor je vriendin. Ik hoop dat ze de borstkanker nog een keer mag overwinnen. Wat een top vriendin ben jij voor haar dat je haar zo steunt. Wat een waus zeg in Roosendaal!