Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Zindelijkheid kan je ook niet afdwingen merken we hier. Marin doet het leuk hoor op het toilet, maar vertikt het als we haar dwingen. Neefje gaf pas aan dat hij geen luier meer wilde toen hij ruim drie jaar was. Maar was omdat hij een grote jongen wilde zijn wel meteem droog! Dus ja, ga je voor wat je kind aangeeft of voor al die natte broeken door ongelukjes? Ik zou het wel weten!

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hier een meisje dat na een half uurtje in het grote bed spelen vanmiddag heerlijk is gaan slapen. :D

Maar als je nu vraagt ga je slapen in het grote bed wordt er nee geschud :p Ach 't ledikant staat er ook nog :)

Coupeuse nee was het maar zo. hihi gewoon hobbymatig :). Wat is er eigenlijk met je enkel gebeurt? :) helemaal gemist denk ik.

wbt zwaar tja ach wat is te zwaar hier is ze 12,5 kilo (gewogen op het vliegveld vorige week hahaha op de bagageband) en is ze +/- 88cm althans dat was 4 weken terug op het gemeentehuis voor d'r idkaart. Ze zat op het CB qua lengte gemiddeld qua gewicht bovenlijn. Dit was in januari ofzo :( We moeten pas in oktober weer.

Tan goed nieuws he :D. Wat betreft inspiratie qua knutselen of qua naaiwerk.

Madame heeft Mack gekregen van mega bloks ze vind de mega bloks cars dingen zo machtig mooi en boeiend! En tegelijkertijd dat ze met 'r handje onder d'r kin staat te staren naar de rode doos met daarop de tekening en de bouwtekening van Mack staat ze pop in slaap te wiegen. *zucht* zo cute!

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

ow maar ik ben niet ontzettend bezig met zindelijkheid hoor. Soms zonder broek rennen en als ze roept poep!!! dan zetten we haar op de wc. Dwingen lukt toch niet.

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik mis een stukkie tekst denk ik...

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier dus ook zo hoor.

Ik vond het anderhalve week terug nodig om met mijn voet in een gat te blijven hangen. Was allemala gras overheen gegroeid, dus nietecht zichtbaar. Heb dus een fijne duikeling gemaakt. Pootje is dus nog wat geirriteerd. En ben bang dat het nu allemaal nog langer duurt met genezen vergeleken met normaal aangezien de verweking toch echt begonnen is hier.

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Mamamarin, klopt helemaal dat het eraan ligt wie je krijgt bij CB.
    En ik ben ook meer van de persoonlijke babbel en daar gewoon even vragen als het kind op papier zetten.
    Hier gaan de gegevens ook al naar de arts voor ik binnen ben, was wel grappig want de 1e keer hadden ze ook zoiets van huh toen ze gegevens van Mirthe zagen, kom ik binnen en toen was het gelijk ooohhhh
    Hubbie hier 1.85 en ik ook 1.84:D

@Zindelijkheid, ik ben ook van plan te wachten tot Mirthe het zelf aangeeft of het moet echt nog jaren duren dan ga ik wel zelf starten;)

@Koek, 1e slaapje is dus goed gegaan, ben benieuwd wat ze nu vanaaf dan doet!

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ach, zolangz e voor hun vierde maar zindelijk zijn anders mogen ze niet naar school. (tenminste bij ons op school worden ze dan geweigerd)
    En ik ben op zich ook wel spaarzaam met "inside information" naar het cb toe hoor. Dit dossier gaat sowieso tot hun 12 jaar mee dus ben wel wat selectief in wat ze te horen krijgen. (niet dat we wat te verbergen hebben, maar toch)

Marin heeft me trouwens vandaag keihard in mij n bovenbeen gebeten omdat ik niet aan de kant wilde gaan. Ze wilde in een kastje en dat mocht niet van mij. Dus ik bleef er tegenaan staan. heb nu gewoon een bloeduitstorting!

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Idd, ze moeten al zoveel en er gebeurd al zoveel, ik zie wel wanneer ze zindelijk wil worden
    Op het moment nog niet aangezien ze het laatste 2 dagen flikt om te plassen als ik haar uit bed haal en luier aan het verschonen ben.
    Vandaag kwam er wel een handje en zei ze bah
    Maar even iets eerder aangeven nee hoor, ik ga mezelf gewoon lekker nat liggen pissen:D

Ik let bij Cb ook vaak op mijn woorden hoor anders krijg je dadelijk meteen weer een stempel.
    Maar net als het zindelijk worden en het slecht avondeten breng ik dan wel naar voren

En bijten ja:$
    Hier nog nooit meegemaakt, hoe heb je gereageerd??

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

#13049 Koeky, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    :D ik ook lol hahaha goed nieuws van de controlle, dat je bedrust iig helpt en je niet voor niets rust. :) en dat andere was gewoon een vraag.

Pffffff ben echt chaotisch vandaag ik denk vanalles en pen het zo neer. Het lijkt heel logisch, misschien moet ik wat vaker teruglezen wat ik typ

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

ik ga ff de koelkast in kep weer eens honger

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    San, de rugzakjes zijn leuk!!!

goh, moest gewoon 3 blz bijlezen vandaag... wordt hier weer gezellig gekletst dames! Leuk!

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

;) ben zo crea hahha zo maar eens me naaimachine opstarten :D misschien heb ik dan nog een jurk voor mezelf af voor het eind van de week. :D

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he san heb jij toevallig een leuk stukje stof (boerenbont ruitje of een polkadotje op de stapel liggen? kleur maakt niet uit... ja geen roze ;)
    wil eigenlijk een rondje, vierkantje, .... van die stof en dan afgelockt met een ander kleurtje???,

Ik wil er dan een vilten 2 op strijken, leuk gekleurd labeltje erbij en dat samen op een shirtje plakken met plakvlieseline voor z'n verjaardag

14. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Koeky Hihi geeft niks hoor, ik denk ook vaak sneller dan ik typ en vergeet ook vaak de helft te melden. Maarre, blijft nog steeds mijn vraag qua freubel en knutselwerk staan, waar haal jij je ideetjes vandaan? Bijvoorbeeld die rugzakjes?

Femke Oei, dus jij hebt ook al een bijtmonster! Hier heeft Ruben ook vaak zijn tanden in mij gezet. De laatste tijd doet hij dat niet meer gelukkig. Ik riep gewoon keihard au (ook als het niet zeer deed), en daar schrok hij wel van. Gelukkig is zijn bijten gestopt, ik hoop bij Marin ook gauw!

Marloes Dat vond ik nou ook! Gezellig sfeertje hier!

Ik ben het met jullie eens hoor wbt zindelijkheid. Pas als ze er aan toe zijn. Maar het viel ons op dat Ruben merkte dat hij plaste, dus vandaar het potje en de toiletverkleiner. Maar hij doet er niks mee, dus is hij er nog niet aan toe/

Wbt CB, ik ben ook erg voorzichtig met wat ik zeg en niet zeg. Voor je het weet heb je idd een stempel (en ik helemaal...)

Ondanks dat ik vanmorgen het bewijs heb gezien dat al dat rusten wel helpt, had ik het vanmiddag toch effe moeilijk. Ik irriteerde me aan alles en had het helemaal gehad met alles. Was zo in staat om van het bed af te komen en orde te scheppen in de chaos hier. Maar ben toch op bed gebleven, maar was wel errug moeilijk... Vrees dat zulke dagen nog meer gaan komen. Moet maar meer freubelwerkjes gaan zoeken denk ik (Koeky?????)

15. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ow en morgen komt de fysio langs. Ik hoop zo dat hij mij van mijn rugpijn af kan helpen, als het kan nog snel ook hihi. Weet soms gewoon niet meer hoe te hangen/liggen/zitten, pfffff......

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoe groot ongeveer. Heb nog wel wat polka's en ruitjes liggen weet de kleur niet uit me hoofd. hahaha

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Meestal gewoon met google afbeeldingen ;). De rugzakjes kwam ik tegen op jacht naar de ultieme (betaalbare) doraverjaardagstaart. Verder tja ik google heel veel op afbeeldingen. Dan kom je wel eens knutselwerken tegen. Ik kan echt dagen vullen met plaatjes kijken haha.

En op bouwtekeningen zoeken. Dan vind je vaak grappige dingen.

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

ga even op stippen/vierkantjes jacht hoewel dat niet moeilijk hoeft te zijn. Mag van manlief geen polka's meer kopen :)

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Tanya, kan ik me heel goed voorstellen hoor
    Natuurlijk weet je verstand dat je het goed doet, maar je gevoel stuurt je idd dat bed uit.
    Maar mooi erin blijven hoor!!

@Koek, waar slaapt Ri nu??

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ri die slaapt boven :D:p:D

hahahaha

nee in het grote bed. :D nou ja wat is groot hihi het bed is staat nu op 135 hihi

Deel Deze Pagina