@Tanya, herken je gevoel heel erg, hier ook wel eens die vraag of ik net zo gek ga zijn op die 2e. Hoe gaat het nu? Geen spijt hebben meid, daar heb je nu niets meer aan @Twinny, dat heb ik dus ook met de nuby rietjesbeker, echt ideaal tot ze het rietje kapot bijt, dan is het knudde En wat een dotje is jullie meisje!! Hier is dat slaan ook moeilijk thema. Heb zelf vroeger ook 1 en ander meegemaakt en hoop zo dat ik dat gedrag niet ga herhalen bij Mirthe. Tot nu toe nog nooit gebeurd gelukkig, 1 keer heb ik haar met een zwieper in de gang gegooid. Schrok daar zo van dat ik zelf gewoon moest huilen @Marloes, grappig joh om op zo'n forum alles mee te krijgen van verschillende Cb's dan zie je pas hoe krom het eigenlijk allemaal is! Bekers in een kledingwinkel?? logisch En fijn om even van je te horen over de gevoelens voor de 2e @Mamamarin, jij bent geen slechte moeder joh!
Hi hi ben dus ook niet de enige, Raven (matice ook trouwens) kan mij soms bloed onder mijn nagels vandaag halen. Tan gaaf een ds, jammer dat Marc die in heeft gepikt (mannen ha ha net kinderen) Mamamarin vertel eens, hoe zit dat met die lege kaart voor die wii spellen? Hier geen rietjesbekers meer, ook vanwege het druppelschieten (altijd in het gezicht met openen grr). tuitbekers of normale bekers met water erin.
Oh Tan wat leuk, een DS! Je kunt idd al die spellen 'gratis' van internet halen heb ik wel ergens gehoord. Enne heeft Marc niet iets beters te doen?! Pff ik kan niet slapen.. Ben zo ontzettend moe maar kan gewoon niet ontspannen en in slaap komen. We zijn uit eten geweest omdat Alex dat perse wilde (ik zat al te dutten op de bank toen ik net thuis was) maar volgens mij zaten er van die smaakversterkers door het eten waar ik niet zo goed tegen kan. En nu ik wakker ben hoor ik al een hele tijd een kindje hysterisch krijsen hier in de buurt. Echt eng. En het houdt gewoon niet op.
Ik heb ook sterk het gevoel dat ik de nieuwe kindjes echt nooit zo leuk ga vinden als Sverre. Hoe kunnen ze nou aan hem tippen?? Bekentenis: ik denk vaak als ik Sverre ophaal van het kdv dat iedereen denkt 'Oh wat een geweldig kindje is die Sverre, ik wou dat die van mij ook zo was.'.... Mijn zusje vindt haar zoontje de leukste van de wereld (duh) maar dan denk ik vaak ook 'Ja maar als je objectief kijkt, zie je toch dat Sverre gewoon de allerleukste is!' Ik hoop zo dat die gevoelens er nu meteen zijn voor de nieuwe baby's.. Ik heb het eerste jaar met Sverre echt bijna nooit zo over hem gedacht. Ik wist wel dat hij lief en leuk was en dat ik hem nóóit iets aan zou doen. Maar ik voelde het gewoon niet. Daar moet ik nu wel vaak om huilen, dat ik eigenlijk die bijzondere maanden met hem gemist heb.
Even snel tussendoor, moet zo werken. Koeky, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Rianne!!! Maak er een mooie dag van!! xx
@Kar, nog een beetje geslapen?? En hi hi herkenbaar hoor, dat jouw kind echt de leukste van de wereld is. Maar komt echt op nr 2 hoor, want Mirthe staat bovenaan Ik heb ook gewoon niets met die babytijd, heb ik altijd al gezegd en is na Mirthe ook niet veranderd. Vond het na een half jaar al stukken beter en na een jaar ben ik het ook pas leuk gaan vinden Stel ik me nu ook gewoon op in en dat is verder toch niet iets om voor te schamen ofzo, doe ik in ieder geval niet hoor. Je moet daar niet in blijven hangen hoor, gewoon lekker genieten van hem nu! Rianne van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag
Kar, ik ben het met Marloes eens hoor. Vind het nu ook steeds leuker worden. Was in het begin met Marin bovendien veel te perfectionistisch (pfff heb dat woord wel 4 keer over moeten typen maar denk dat het nu goed is) Heb nu zat momenten dat ik met zo'n dommige grijns naar haar zit te staren. Vriendlief denkt er glukkig ook zo over. Daarom hebben we er ook voor gekozen dat hij op uitzending gaat als de kleine pas 2,5 maand is. Hij komt dan terug als het bijna 8 maanden is. Dan heb je dat hele kwetsbare gehad en zit je tegen het hele leuke aan. Bovendien heb je nu toch ook veel meer contact met je dreumes? Makt het toch ook leuker? Enneh..... Sverre kan dan wel de leukste jongen zijn, Marin is veruit de leukste meid!
Ik denk ook dat ik idd wel wat relaxer met de 2e om zal gaan maar net als bij jou geef mij maar een kid waar je zelf ook nog wat aan heb. Ik geniet ook heerlijk van het "echte" contact wat je nou kan maken met je peuter. Hier zitten we samen ook heel vaak heerlijk van haar te genieten en om haar te lachen. En vooruit, Marin mag de 1e plaats delen met Mirthe
Sorry voor mijn ellenlange berichten hoor, zal me een beetje proberen in te houden. Mijn gefreubel is nu ver klaar. Geboortetraktaties zijn klaar (kan ik helaas niet laten zien vanwege de namen), vlaggetjes voor in de muffins zijn klaar (ipv beschuit met muisjes), schilderij babykamer is klaar, foto voor de taart van Rubens verjaardag is klaar, enveloppen geboortekaartjes zijn geschreven, en een gedeelte van de geboortekaartjes zijn in elkaar gezet zodat alleen de binnenkant er nog in moet. Ik ga nu maar eens eindelijk dat filmpje maken denk ik met de making of Rubens nieuwe kamer, want daar zijn jullie ook erg benieuwd naar denk ik.
Ow en ik heb nog steeds mijn pyjama aan en mijn joggingsbroek. Heb absoluut geen zin om me aan te kleden, ga dat ook lekker niet doen. Ik ga toch nergens heen vandaag hihi.
Goeiemorgen allemaal!!! Dank jullie voor de felicitaties!! Oehhhhhhhh het zonnetje komt door gelukkig. Nu nog alleen maar stofzuigen dweilen de koffer die weggegooid moet worden weer naar boven want de gemeente komt pas over een heleboel dagen. Versieren (nog niet gedaan ivm het slechte slapen, we waren bang dat ze anders helemaal niet meer terug wilde) Wasje opruimen Rianne aankleden zelf douchen en klaar
Ja zou wel handig zijn. Geen feestje zonder taart! Brengt me bij de volgende vraag. Hebben jullie weer een plettaartje gedaan of ben je van plan dat te gaan doen? Wij hebben het vorig jaar gedaan maar ik denk dat het effect dit jaar leuker zal zijn.
Tan, wij hebben geen plettaartje gedaan - ik moest eerst heel hard nadenken wat je bedoelde, haha - maar Sverre gewoon een groot stuk met een vorkje gegeven. En dat gaf genoeg geknoei. Nog geslapen vannacht en Sverre heeft maar 2 keer een klein kikje gegeven. Is overigens ook lief gaan slapen. Dit weekend ga ik zijn nieuwe ladenkast inruimen en zijn speelgoed uitmesten. Dan is de babykamer leeg en kan die gepoetst worden. En dan de babykleertjes daarin!
@Tanya, denk dat jij ook gewoon net als wij allemaal een hele gewone moeder bent hoor! En ik ben al gezegend met een kind wat gewoon heerlijk blijft liggen op het aankleedkussen Hier loop ik ook in joggingbroek, zit gewoon het lekkerste en filmpje, jaaaaa altijd goed! Plettaart, geen idee nog wat wij gaan doen Maar aangezien Mirthe een keurige eter is zal er ook dit jaar weinig geplet worden denk ik zo! @Kar, wat fijn dat Sverre weer zo goed heeft geslapen!
hallo dames! ik wilde even alle juli kindjes die al jarig ZIJN geweest of nog jarig MOETEN worden van harte feliciteren!!! wat is het toch snel gegaan allemaal in die 2 jaar! sommige van ons hebben inmiddels al een tweede of zwanger, en noni al bezig met een eventuele 3e. heel veel succes en veel plezier voor de aankomende verjaardagsfeestjes! xxx kim aidan en hayley
Hey Kim! Wat leuk jou weer even hier te zien! Alles goed met jou, Aidan en Hayley? Die 'kleine' meid is ook alweer 7 maanden morgen! Ongelooflijk... Vanavond heb ik intake van de kraamzorg. Ben erg benieuwd hoeveel uur ik krijg.. Moet wel eerst puinruimen hier. Maar nu eerst een middagslaapje!