hoi meiden Heerlijk marloes, die lach van jullie kleine mannetje!!!! Tan: leuk idee, muffins met een geboorte vlaggetje! Enne Zoë is het allerleukste en allerliefste meisje, in iedergeval van Zuid-Limburg dan!!! Kan ook echt zitten kijken en genieten van Zoë als ze staat de dansen en te lachen, of heel druk aan het spelen is. Soms krijg ik dan tranen in mijn ogen. Moet ook eerlijk toegeven dat het heel lang geduurd heeft voordat ik dat kon. Maar tis dan toch uiteindelijk gekomen, hahaha! twinny
Wat zijn we lekker op dreef met z'n allen he. En natuurlijk is die eerste periode errug leuk. Vind vooral dat kwetsbare wel heel aandoenlijk. Alleen die passieve periode die daarna komt vind ik ook leuk maar minder leuk als de rest. Sloof me graag uit voor dat grut, maar wil dan ook reactie terug. Zoals zo'n prachtige lach van zo'n ukkepuk. Ja, daar ga ik wel voor in actie!
Ben je mal. Alsof je iets anders te doen hebt. Nee hoor, tik jij maar lekker door. Ben wel benieuwd naar de vlaggetjes van e muffins.
Even een berichtje van/over Karlijn. Denk niet dat ze het erg vindt dat ik het hier plaats. Ik kreeg rond 4 uur een bericht van haar dat ze bloed verloor en dat ze buikpijn had. Ze was ook erg bang. Ze ging naar het ziekenhuis met haar moeder omdat Alex in Den Bosch zat. Ze zou me op de hoogte houden. Ik maak me best wel zorgen en ik hoop zo dat alles goed is!
@Loes, aahhhhh wat een leuke foto! @Twinny, ik huil ook wel eens hoor als ik haar zo heerlijk bezig zie. En we kunnen nu soms ook echt van die onderonsjes hebben, dan smelt ik ook echt en ook hier is dat echt pas later gekomen Nu gaat het uit gevoel en niet meer volgens de automatische piloot omdat het moet! @Mamamarin, wat een open en eerlijkheid ineens he Ik zeg ook niet dat er geen moment van heb genoten hoor, zo was het nou ook weer niet. Maar als beeb maakt het ze volgens mij niet uit wie er voor ze draaft en nu is het MAMA en da's toch wel heel prettig Nog nieuws van Karlijn?? Eh gets zo ineens nu? Ik ga mee duimen hoor!
*zucht* de bakker heeft de taart dus niet gemaakt *snik* Ben best wel pissed!! Voor 6 uur zouden we een taart hebben maar nog niks gehoord. @Tan, We hebben geen plettaartje. Maar dus ook geen gewone. GRRRRRRRRRR @ kimmie, ZWAAI @ Loes, wat een gave foto!! @ Mamamarin, denk dat iedereen dat wel heeft. Wel fijn om te lezen dat iedereen zich zo voelt. Vond de baby's leuk maar peuters zijn erug leuk!! En eigenwijs en vervelend. De actie reactie die je nu krijgt is gewoon geweldig. Hoe is het met Karlijn??
Ow ik heb de taart !! hij is niet helemaal geworden als geplanned zoals de tekst staat er niet op maar goed tis een dora taart. Tis wel meer dan nodig nu aangezien er al een 10tal mensen zijn geweest. *zucht*
Yup, heb nieuws over Kar! CTG was goed, straks krijgt ze er nog 1. Bloeden is gelukkig gestopt. Ze heeft nog wel buikpijn, maar dat had ze al weken. Het lijkt erop dat er niets ernstigs aan de hand is. Ze heeft nu wel bedrust (geen idee voor hoelang) en mag waarschijnlijk morgen of anders zondag naar huis. Ze ligt op een 1 persoonskamer. Als het goed is is Alex er bijna (Den Bosch-Assen is best een eind rijden). Pfffff, maakte me best ongerust over haar en haar beebs. Was ook heel blij dat ik wat beter bericht van haar kreeg.
@Koek, wat lullig van de taart, is het nog goed gekomen?? Ik lees het nu, wel goed gekomen maar niet helemaal wat je wilde en dus veel en veel te laat voor de meeste visite. Zou daar iets van zeggen hoor en eigenlijk gewoon niet willen betalen @Tanya, dit mag je toch best als goed nieuws over Kar bestempelen of niet?? Die bedrust moet ze maar lekker naast jou komen doen!! (al vraag ik me dan wel af of er dan echt gerust wordt)
Koeky nog gefeliciteerd met Rianne's 2e verjaardag! Wat jammer van de taart zeg. Je hebt toch wel op z'n minst een fikse korting gekregen? Was de verjaardag verder wel geslaagd? Is ze gruwelijk verwend? Over een maand wordt Matice alweer 1. Taart maak ik zelf deze keer (met plettaartje uiteraard). Als ik nou terugkijk kan ik zeggen dat ik van hun allebei gruwelijk veel hou (had ook gedacht dat het haast onmogelijk was want Raven is werelds liefste meisje ) Maar Matice doet iedereen gelijk smelten met zijn happy smile (pakt elke vrouw zo in) en hij is absoluut niet te vergelijken met Raven. Ze zijn dol op elkaar, knuffelen en kussen elkaar veel. Spelen lief samen, hebben een hoop lol en kunnen ook heerlijk vechten soms als broer en zus. Heb nu eigenlijk het leuke van allebei. Tan juig maar niet te vroeg, als het brusje van Ruben net zo beweegelijk is als Matice ben je binnen een paar maanden weer aan het stoeien op het aankleedkussen (Man wat is Matice beweegelijk tegenover Raven op die leeftijd) Woon jij trouwens op de Tolberg? Was eergister nog in Roosendaal bij mijn szusje op bezoek en volgensmij woont zij niet ver van jou vandaan. Misschien weer eens op visite komen, laatste keer was Matice volgens mij net een maandje oud Heb nog iets voor tegen de misselijkheid, bij mij hielp het soms. Ben je bekend met accupressuur? 2 duimbreedtes vanaf je hand naar je pols tussen de pezen in zit een drukpunt. Als je daar met je wijs- en middelvinger op drukt kan de misselijkheid iets afnemen. Wens Karlijn veel beterschap en veel rust toe als je haar nog spreekt of sms-st. Dat moet wel flink schrikken zijn geweest zeg.
Zo, heb nu weer de tijd om te reageren. Mijn ouders waren hier vanmiddag en vanavond omdat Marc een vakantieborrel had op zijn werk en ik hem daarheen stuurde zodat hij ook even kon ontspannen. Kim *zwaai* Marloes Ahhh wat een lieve foto! Koeky Ik zou ook heel erg pissed zijn! Gelukkig heb je later er nog wel 1 gekregen. Maar ik zou zeer zeker minstens korting vragen, vind het geen manier van doen. Enne overgebleven taart kan je hier wel kwijt hoor . Je kan het ook invriezen. Hebben wij vorig jaar met de overgebleven taart van Ruben ook gedaan. Eerst op stukkies snijden en dan invriezen, gaat hartstikke goed! Monique Ja je hebt gelijk, dit is best goed nieuws. Had ook al een sms van Alex gekregen over Karlijn en later nog een paar van haarzelf. Enne heel strak plan om de bedden naast elkaar te schuiven! Dan gaat de tijd een heel stuk sneller. Marc zei meteen dat Alex ook maar moest komen dan voor hemzelf, Pepper voor Tygo en Sverre voor Ruben. Zie het wel zitten hihi. Femke Je zal even geduld moeten hebben voor dat vlaggetje, omdat daar ook namen opstaan. Jekkia Yup woon op de Tolberg. Volgende keer kom je maar gewoon langs hoor! Ik zal dat van dat accupressuur eens proberen morgenochtend.
Nieuw berichtje van Karlijn: 2e CTG was ook goed, maar wel lastig uit te voeren omdat de kids zo druk zijn en soms 2x hetzelfde kindje gemeten wordt. Alex was net weg. Ze had flinke koppijn (de hele dag al) en ze voelt zich een aansteller (wat ze dus absoluut niet is!!!). Bloeddruk was mooi laag, 100/55. Ze voelde zich moe en ging wat proberen te slapen. Morgen verhuist ze waarschijnlijk naar een kamer met 2 of 3 andere personen.
Doe je haar de groeten? Wat een toestanden weer zeg. Die laatste loodjes gaan hier wel moeizaam hoor.
Heb weer (goed) nieuws over Karlijn. Ze heeft vannacht best goed geslapen en geen bloeding meer gehad. Straks krijgt ze weer een CTG en komt de gyn weer even langs. Ze heeft nog wel steeds buikpijn. Ik vrees dat ik hier een ziek mannetje heb (Ruben dan). Vroeg wakker, steeds jengelen en hij heeft zowaar 3 kwartier op bed TV liggen kijken, doodstil (en dat is echt uniek voor Ruben!). Hij voelde niet warm aan, maar Marc gaat hem straks toch even tempen. Gisteren had hij ook flinke diarree
Nu heel goed nieuws, Karlijn mag naar huis! Ze krijgt geen bedrust maar moet het wel rustiger aan doen. Ze gaat zich ook ziek melden op haar werk, maar dat vind ik alleen maar verstandig. Ik denk dat ze zelf nog wel haar verhaal komt doen vandaag. Ik ben weer eens aan het wachten, grrrrrr. Ruben had geen verhoging of koorts. Wel liggen heel zijn billen open vanwege de diarree. Hij was waarschijnlijk vanmorgen wakker geworden van buikpijn en was nog moe denk ik. Vandaar dat hij in ons bed zo rustig bleef liggen
hoi meiden Oh, jekkia......matice alweer 1!!! Dacht dat ik het geboortekaartje pas weggeruimd had!!!!! Tan: vervelend voor Ruben. Lekker dik insmeren dan maar, die billetjes!!! Hoe was het verder vandaag weer met jou, goed gekeurd?? Heb je zelf ook het idee dat de rust helpt? Fijn dat je moeder/ouders je kwamen helpen..... Karlijn: meis.........wat heb je ons weer laten schrikken!! We leven allemaal mee hoor!! Enne....... héél goed dat je nu stopt met werken en hopelijk tot aan de geboorte van die 2. Je hebt je rustig nodig, je lijf geeft het aan!! Hier gister diploma gezwommen met Zoë. Ze heeft nu teddybeer zilver. Dat houdt in dat ze zelfstandig door het water durft te lopen, van de kant afspringt, zich door het water laat duwen en onder water gaat. Nou onderwater is geen probleem, want ik doe niets anders dan haar onder water uitvissen. Ze vindt het machtig om onder te gaan en met hoofd voorover in het water te vallen........ Zie je andere moeders, die haar nog niet kennen, altijd heel verschrikt kijken. Ze staat namelijk de hele tijd als een konijn te huppen in het water en dan laat ze zich gewoon op haar billen vallen, zodat ze kopje onder gaat en verdwijnt!! Ik kijk dan altijd alleen maar of ze vanzelf weer boven komt, want anders moet ik ff ingrijpen. En een lol dat ze dan heeft!! De zwemjuf zei dat ze dat in haar 40 jarige cariere nog nooit had meegemaakt, zo'sn duikboot als Zoë is, hihi!! Ach ja, we gaan ook iedere week zwemmen!!! En in het volgende groepje, teddybeer goud, gaan we met bandjes zwemmen. Is ze meteen beledigd, aangezien ze dan niet onder kan, hahaha!! grtjs twinny
uhm ik had een verhaaltje getikt?!? waar is het nou? Heb ik 't weer ergens anders zitten tikken *schaam* ff checken haha
@Tanya, hi hi misschien best een idee voor jullie om lekker met z'n allen te gaan "rusten" Heeft Ruben geen last van tanden of kiezen?? @Kar, wat fijn dat alle goed gaat en dat je naar huis mag. En laat nou op je werk de boel de boel he! @Twinny, hi hi Zoe de duikboot! Zat helemaal te grinniken bij je verhaal maar lekker hoor dat ze zo watervrij is. @Koek, ha ha verjaardagskater?? Waar is je verhaal voor ons nu belandt??