Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Pfff Kar, ik maakte me al ongerust...:):):) Had je nog gesmsed en hoorde maar niks, dacht dat je al die tijd in het ziekenhuis zat. Gelukkig moet je nog! Hoe nam je baas het op, dat je nu de zw in gaat?

Yup klopt dat Milyan van Melanie jarig is, maar ook Anneke van Marianne (die spaanse)

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

BLEGHHHHHHHH!!!!!!! zit weer op me werk. :(

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dames gefeliciteerd met Milyan en Anneke.

Tan, goed dat je weer door de APK heen bent.

Kar, succes!!

4. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Alle jarige kindjes natuurlijk weer van harte gefeliciflapstaart!!!!

KAr: succes dadelijk bij je echo.......

Tan: probeer beetje je schuldgevoel weg te houden, Ruben amuseert zich vast kostelijk hoor! Enne succes alvast woensdag en voor de rest een hele fijne verjaardagsdag voor Ruben......

Femke: heerlijk die subtiele mannenmanier!! Arme marin!! Hopelijk heb je haar beetje gerust kunnen stellen.......... moest stiekem wel lachen tussen het oooooohhhhhh door!!!

Koeky: heb jij zo'n vervelende en saaie baan? hihi.......

MArloes: leuk dat het woordenboek zo'n succes is....

Jekkia: zwaai zwaai.......

Hier redelijk rustig. Vanmorgen met Zoë bij vriendin weze spelen, ging best redelijk goed. Straks ff naar mijn moeder en daar eten, want vriendinnetje speelt tennistoernooi en staat om 17u op de baan. Vind met zijn tweetjes eten altijd ongezellig..........

grjts
    Twinny

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    dan maar even lekker naar mams toch? Je hebt groot gelijk!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi!

Anneke, jij ook gefeliciteerd! :)

Echo was prima! Kindjes groeien goed, mooi op schema. Jongetje is nu 1400 gram en meisje 1570. Ik loop dus al met 6 pond baby in mijn buik rond!
    Ze kon alleen niet checken of 't echt een meisje en een jongen zijn, haha. Vooral 't jochie werkte niet mee maar die ligt met zijn billen ook helemaal onder mijn ribben. Vanaf nu schijnen ze 2 ons per week -elk- aan te komen. Dus er kan nog 4 kilo bij de komende 10 weken.. :D :D Pff. Hij schatte elk kindje wel op 3500 gram als ze tot 40 wk blijven zitten.

En toen hij dat zei wist ik opeens zeker dat ze dat ook gewoon gaan doen waarschijnlijk.

Ik heb staalpillen gekregen omdat mijn HB op 't randje was. Slik een heel arsenaal aan pillen ondertussen zeg. Gyn wist niet dat ik opgenomen was, dat vond ik wel vreemd. En buikpijn werd wéér genegeerd. Het zal dus wel echt niet ernstig zijn.

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Femke - arme Marin! :D Ze dacht waarschijnlijk echt dat ze op de grond moest slapen ofzo. Maar ze gaat 't uiteindelijk vast wel leuk vinden!

Monique, hoe is het bij jou?? Nog geen gerommel of voortekenen?? Wordt nu wel heel spannend!

Tanya, ik kan me goed voorstellen dat die rust je je keel uitkomt. Ik had dat vrijdagavond al.. En nu helemaal nu iedereen weg was vandaag! Is dat wel een beetje goed gegaan?

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kar je kunt ipv staaltabletten ook roosvicee ferro nemen (tip van verpleegster in ziekenhuis omdat de poep er zo hard van werdt, was niet zo fijn na keizersnede)

Sweet and Tasty - Hyves.nl (als jullie nog een leuke taart zoeken, deze dame maakt hele mooie 3-D taarten)
    Alle jarige kindjes gefeliciteerd!! (Milyan en Anneke)

9. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

KAr: fijn dat ze zo lekker groeien. Tis inderdaad een hele vracht die je meesleept, ppfffff. Als ze de buikpijn negeren, zal het er wel bij horen, helaas, en anders gewoon blijven aankaarten hoor. Is die vrouw van de kraamzorg trouwens als geweest?

MArloes: mooie bumba hoor........

Dit is trouwens ook een leuke site: www.doosvolplezier.nl

grtjs
    twinny

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    marloes, jij woont zeker niet in Friesland he. :(

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nee, zelfs niet eens in de buurt...

Twinny, hoe is het met je cyclus? Hoop dat hij kort is, zodat je weer kunt starten met de volgende IUI...

Hoe is het met de zwangere dames?
    Monique, is het nog vol te houden? Heb je deze zwangerschap trouwens ook weer zo veel last van je bekken?

Kar, nu echt thuis??? en niet meer op je werk?

hier zijn we bezig met een inhaalslag tandjes-krijgen. Er komen er 5 door!!! Aan de bovenkant zijn de 2 hoektanden net door, een tandje aan de onderkant is door en aan de onderkant staan de hoektanden ook klaar op door te komen!
    Gelukkig heeft hij er eigenlijk geen last van gehad...

12. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi marloes

hoop dat me eisprong nog een week wegblijft, dat zou het gunstigst zijn met de vakantie, maar ik vrees dat we verschrikkelijk in de knoei gaan komen en dan nog een cyclus moeten overslaan!

twinny

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    balen meid... zag op je FF kaartje dat je temp idd al naar beneden gaat...

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Zonde Marloes, je maakt namelijk zulke leuke taarten!

Twinny, knudde zeg. Zeker nu jullie zo klaar zijn voor de volgende behandeling.

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Kar, ben blij dat je weer thuis bent en dat het met jou en de tweeling helemaal goed gaat!
    Als jij je zorgen maakt over die buikpijn zou ik daar volgende keer toch eens goed naar vragen hoor

@Mamamarin, leuk zijn die meetings he!
    Ohhh die papa, snappen er idd soms helemaal niets van he:)

@Tanya, jij mag lekker klagen hoor!
    Hoe bevalt het alleen?

@Loes, super dat het woordenboek zo aanslaat!
    En so he al die tanden gelijk, zonder last te hebben, mag je in je handjes klappen!

@Jekkia, ziet er leuk en gezellig uit die workshop

@Twinny, dat zou idd heel jammer zijn, ik ga duimen dat je ei nog geen haast gaat maken

Milyan en Anneke, gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!

Me
    Ik ben vanmorgen weer APK goedgekeurd.
    Gaat nog allemaal zijn gangetje al gaat het wel steeds langzamer allemaal.
    Ik heb idd wederom weer last van mijn bekken, zolang ik blijf zitten gaat het goed maar daar heb ik ook niet altijd zin in.
    Omdraaien in bed is echt een hel en wandelingen buiten de deur is er ook niet meer bij.
    Dat vind ik dus heel sneu voor Mirthe, ook zij is nu beetje aan huis gekluisterd, dus probeer er hier dan maar iets leuks van te maken voor ons beide

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Zo, 10 pagina's bijlezen! Eens even kijken :)

@ antilekbeker, wel hebben hier al heel wat Nuby bekers versleten. Omdat je daarin moet bijten om er iets uit te krijgen bijt Elise hem vaak al heel snel kapot, en ja dan is hij niet meer anti lek.
    Heb er nu 1 van de Hema, ze kan hem nu eindelijk gebruiken, want ze heeft eindelijk door dat je er gewoon heel hard aan moet zuigen.

@ dekbed, die heeft Elise sinds ze 2 jaar is. Heb wel meteen een grote gekocht, dus ze heeft nu een oversized dekbed op haar peuterbedje liggen :D

@ verliefd worden op de 2de beeb, is echt net zo makkelijk als op de eerste!!

@ Mijn broertje is (banket) bakker en hij heeft een mooi slagroomtaartje gemaakt speciaal voor Elise. Die had ze ook met haar eerste verjaardag. Het was eenzelfde taartje als ik vroeger kreeg bij mijn verjaardagen (alleen toen gemaakt door mijn vader, die officieel ook bakker is :D

@ Bekentenis, ik heb Elise ook eens een tik gegeven in het gezicht (helaas, *schaam* *schaam*) Ze zat op het aankleedkussen en spugte me gewoon recht in het gezicht, uit reflex had ze dus snel een tik te pakken. Heb toen samen met haar staan huilen.

@ Marloes, heb de van Dale besteld en als het goed is komt hij vandaag binnen! Ben erg benieuwd.

Bedankt voor de tip van de foto, heb er meteen 1 besteld!

@ Tanya, Nu Dante hier ook een fles met roosvicee krijgt overdag, loopt ook Elise er vaak mee weg. Jammer voor het CB, maar als zij nog even uit de fles wil drinken moet dat toch kunnen! Dus gewoon Ruben lekker laten drinken.

Lekker dat je nu een DS hebt! Kun je in ieder geval nog iets doen!!

Je bent dus ook goed aan het freubelen geweest lees ik. waar bed rust al niet goed voor is he! enne ik is heel benieuwd naar de nieuwe kamer van Ruben :D

Balen dat het nu even wat minder gaat. Ik hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit! enne gewoon lekker blijven klagen!!

@ Twinny wat een popje is Zoë!
    Wat goed zeg van dat zwemmen!!!

@ Kim, leuk je weer te zien hier!

@ Karlijn, ik schrik van de berichten zeg!
    gelukkig gaat het nu beter met je. Wel goed je rust houden!
    Lekker dat Sverre even uit logeren is. Moet gewoon kunnen! Kun jij ook even bijtanken

@ Koeky, balen zeg dat het taartje niet is geworden zoals jij hem had besteld. En dan ook nog zo laat :x

@ Femke, leuk die meeting met de walvismama's!!

@ Jekkia, Matice alweer 1 bijna.... het gaat veel te snel!!
    zag er gezellig uit op de meetingfoto's!

@ Monique, fijn dat je weer APK goed gekeurd bent!!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Marloes, ik had al eens een van jouw taarten voorbij zien komen ergens en ik vind ze echt SUPER! Het lijkt me ook errug leuk om te doen maar ik heb zo weinig geduld.. En dan wordt 't weer slordig.. Kun je er niet een business in beginnen? Workshops of een online winkel?

Ik ben keurig thuis ja - vrijdag nog een uurtje naar m'n werk om cijfers uit te delen maar verder echt niet meer. En 't bevalt wel. Merk dat ik toch wel klaar ben met alles daar.

Zanoni, hoe is het met jullie dan?? Alles zijn gangetje?

Monique, ik vind je stoer hoor! Kan me een beetje indenken hoe je je voelt, vooral dat omdraaien 's nachts. Pfff.. wat een karwei.

Tanya, hoe gaat het met jou? Vermaak je je nog een beetje? Vandaag weer een man-kind- en hondloze dag toch? Helpt die DS een beetje?

Hier alles wel goed - net even wat babyspullen gekocht. 'Moest' opeens. Flesjes, nieuwe aankleedkussen-hoezen, nieuwe ledikanthoesjes. Die dingen zijn na 2 jaar gebruiken wel echt op. En een hoes om de maxi-cosi van mijn zusje te beschermen. Tikt flink aan zeg, voor je het weet ben je weer 100 euro verder!!

Morgen tegen de lunch komt Sverre weer thuis! :) :) Het is heerlijk rustig maar ook wel erg saai zonder hem. Ik heb het ook de hele dag over hem met Alex. Maar hij heeft het ontzettend fijn, hij vraagt heel soms naar ons maar laat zich goed gerust stellen.

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Kar, goed dat je toegeeft aan je lichaam en nu je rust pakt
    En ikke stoer??
    Jij draait zekers nog om als een jong hertje in bed?;)

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Hihi, als een jong hertje........ Een beste eland hier hoor.

Tan, gefeliciteerd met Ruben zijn 2e verjaardag (jahaaaaa, ik heb er eindelijk eentje onthouden hahahaha)
    Ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis was.

Share This Page