Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Snap ik helemaal Tan. Het is zó ontzettend moeilijk om dingen uit handen te geven. Bij mij helpt het vaak om te bedenken dat mócht het idd een puinzooi zijn in bijvoorbeeld badkamer wat dan het ergste zal zijn wat dat als gevolg zal hebben. Vaak kom ik niet verder dan eenflink stuk ergernis dus dat relativeert voor mij dan wel weer. Ik zorg er oo altijd voor dat het beneden opgeruimd is. (hoeft nog niet eens schóón te zijn) Dat geeft rust omdat je niet tegen rotzooi aan hoeft te kijken.
    Hier loopt het toch vaak ook er gestructureerd. Werd op een bepaald moment tijdens mijn kraamtijd wel helemaal iebelig van mijn 2e kraamhulp die er zichtbaar een zootje van maakte in huis.

Hier errug slecht geslapen. En dat heeft er niet eens mee te maken dat meisje er niet is. Was zo ongedurig in mijn benen. Wist van gekheid niet meer hoe ik moest liggen wat ook weer funest voor mijn rug was. manlief is naar zolder gebonjourd en na twee paracetamolletjes ben ik rond half vier dan toch in slaap gevallen. Maar ja, wel exact 8 uur wakker aangezien dat ook de tijd is die marin altijd wakker wordt.

Straks naar de ikea en nog even wat voor de caravan halen. Ook nog even naar de megaprenatal. Rustig kijken voor een juniorbed voor onze dame. Het klinkt vele en druk maar aangezien marin niet mee is en we pas tegen zessen bij mijn ouders hoeven te zijn kan het op ons dooie akkertje.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bij prenatal hebben ze van die leuke juniorbedjes met een zitje voor papa of mama, om tijdens het voorlezen op te zitten

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    oh, dank je. zal er op gaan letten. klinkt leuk!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    nog een weekje he, dan hebben jullie feest en is het bij ons alweer achter de rug.

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Wij hebben ook een juniorbedje van de Prenatal. Hou wel rekening met lange levertijden ;), een week of 6-8.
    Het heeft ook zijn voordelen, kindloos shoppen. Je kan het idd lekker op je gemakje doen zonder graaiende peuterhandjes enzo hihi.
    Balen van je rusteloze benen en je slechte nacht! Hier slikte ik op een gegeven moment magnesiumtabletten en die hielpen wel iets. Maar sinds dat ik bedrust heb is het echt helemaal weg (godzijdank, want ik kreeg er ook elke keer krampen bij in benen, voeten, tenen enzo)
    Het hoeft voor mij idd ook allemaal niet brandschoon te zijn, opgeruimd doet al een heleboel.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja dan zijn ze allemaal 2!

wij hebben het makkelijk deze keer! de 2e verjaardag vieren we nu bij mijn zus (zijn samen op dezelfde dag bevallen toen). Vorig jaar hier, nu daar!

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Tanya, lijkt me ook erg moeilijk om alles uit handen te geven en idd niet te weten hoe het precies staat met alles
    (zie ook al weer op tegen de kraamtijd en kraamhulp)
    Maar je heb dus vanmorgen gemerkt dat je er wel aan toe moet geven, je lichaam trekt het anders gewoon niet

@Mamamarin, ohhhhhhhhhhh vervelend die rusteloze benen en daar kan je idd echt zo weinig aan doen
    Geniet van jullie shop dagje

Gek idee he dat onze kids dadelijk allemaal al gewoon weer 2 zijn.

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Tan: ik ben ook erg gesteld op overzicht en structuur, maar ben zelf zo chaotisch dat het vaak tot veel ergernis leidt!! Maar begrijp je volkomen meid. Hopelijk is de duizeligheid nu beetje gezakt en doe je het de rest van de dag beetje rustig aan.....

Mamamarin: shop ze, ben benieuwd of je wat leuks kan vinden.

Hier net wezen zwemmen. Zoë is op kdv en ik heb vakantie..... STraks nog ff wat opruimen en vanavond bij me moeder eten.

grjts
    twinny

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sandra, dank je wel!!!!!!

10. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Owwwwwwww nu ben ik wel hel erg nieuwsgierig waarom jij Koeky bedankt :):):)

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hihi, ben je niet de enige.....

twinny

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hahaha ik weet het ;)

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Maare loes wij willen wel foto's!! ;) :p

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    bah bah, nou maak je ons nog nieuwsgieriger, of was dat iets met dat naaien?

twinny

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

si u gaat door voor de koelkast lol

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    joepie!!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jaa die stofjes natuurlijk! Dat shirtje! :D
    Inderdaad Marloes, wel foto's! :D :D

Tan, hoe is het nu? Nog zo rusteloos? Helpt het om een lijstje te maken met alle dingen die je je kunt bedenken die nog moeten?

Pfff Alex heeft Sverre net afgevoerd naar Ballorig. Sverre is moe maar wil dan perse niet slapen, niet erg want dat willen we op zich ook niet. Maar hij begint dan echt te etteren. Op mij klimmen en stuiteren, Pepper slaan en knijpen, springen op de bank, alle speelgoed door de kamer gooien, NIET luisteren. Etc etc. Dus nu even een uurtje uitrazen, daarna eten en dan hopelijk op tijd naar bed.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wij moeten trouwens nog steeds het geboortekaartje uitzoeken, ontwerpen etc. Het is echt niet makkelijk om leuke tweelingkaartjes te vinden. :( Maar het komt wel goed. Vorige keer zelf ontworpen, ik zou 't leuk vinden dezelfde stijl te hanteren maar dat wil Alex opeens niet meer. Maar met mij meekijken op internet naar leuke kaartjes, ho maar.

Nu heb ik sterk het vermoeden dat ik nog wel een aantal weken heb (9 ofzo ;)) dus het komt wel goed.. Kamertje lijkt ook nog nergens op. Het is leeg - tenminste, het ligt vol puinzooi die naar de stort of kringloop moet.

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ah die site die je hier kunt aanklikken (geboorteboefjes) is in ieder geval niet duur en er staan wel wat leuke kaartjes op...

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hihihi Kar, vind je overtuiging van dat je de zwangerschap wel voldraagt, zo leuk!! Knap hoor dat je zo rustig de kinderkamer nog niet klaar hebt en geen kaartjes etc. Ik ken alleen maar mensen waarbij de tweelingen echt vroeger kwamen dan 40 wkn......... Maar ach aan de andere kant, dan mogen ze waarschijnlijk weer niet mee naar huis........ hihihi........ Blijf jij maar lekker relaxed hoor, in je buik zitten ze lekker......

En ballorig is een indoorspeelparadijs?

twinny

Deel Deze Pagina