Tanya, wat balen joh van vandaag Maar houdt je eraan vast dat die groeiecho wel goed was!!! Dikke knuffel voor jou
Dames, bedankt voor alle felicitaties. We hebben hier een topdag gehad. ben helemaal trots op hoe mijn meisje zich in alle drukte heeft gehandhaafd. Van kwart voor elf tot half elf aan de lopende band bezoek gehad. meisje is zelf tegen achten naar bed gebonjourd en is niet meer gehoord. Wat ik erg leuk vond was dat ze met álles blij was en overal mee gespeeld heeft. het bezoek ging dan ook voldaan naar huis. Ik ben zlef ook ontzettend verwend aangezien mijn verjaardag ook vast gevierd werd (is dinsdag de 4e). O.a. prachtige pandora's gekregen. Ben even een poosje niet online, dus Tan, ik stuur je mijn mobiele nummer even. Houd jij me van eventueel babynieuws e.d. op de hoogte? Bevallende dames: succes!
Maar Fem, ik zie in je banner staan dat Marin vandaag pas jarig is... Nu heb ik gewacht met feliciteren tot vandaag en nu ben je er niet. Boehoe! Toch: MARIN, van harte met je 2e verjaardag!
Monique, wat goed dat je het hebt aangekaart bij je vk! En wat een goed nieuws, verweekt en rijp! Wie weet... Ik zou het fijn voor je vinden als het snel kwam, dit weekend bijvoorbeeld. Ik duim voor je dat het door gaat zetten in ieder geval, ik kan me goed voorstellen dat je er klaar voor/mee bent. Tan, hoe is het vandaag? Betere nacht met Ruben? En jijzelf? Hoop dat je een beetje van het nare nieuws bekomen bent. Even dinsdag de groeiecho afwachten maar.. Ik ben alweer 32 weken zwanger! Nog maar max 8 te gaan.. Ik vind het wel spannend, het kan voor m'n gevoel echt elk moment tussen nu en 25 sept beginnen. Raar idee hoor. Bij Sverre wist ik gewoon zeker dat ik niet voor de 40 wk zou bevallen maar nu lijkt alles onzeker.
Dat vroeg ik me ook nog af Tanya, hoe jijzelf tegenover een draaipoging staat mocht uk niet uit zichzelf draaien. Zou jij (aangenomen dat het mag met je bloedverdunners etc.) die wel willen ondergaan of ga je dan liever voor stuitbevalling of keizersnee? Heb je daar uberhaupt iets te kiezen in bij jouw gyn?
Dank je Kar! Mijn banner verspringt volgens mij rond 11 uur vanmorgen. Is heel apart elke keer. Raak er zelf ook wel eens van in de war. Ladies tot snel en geen rare fratsen uithalen he. Iedereen op zijn tijd he!
Tanya, wat balen zeg, volledige bedrust. Gelukkig was de groeiecho wel goed! Hoe gat het nu met je, beetje bekomen al van de schrik?
Moon, goed dat je het hebt durven aangeven! Ik hoop dat je nu snel mag bevallen, nu alles al week en rijp is!
Hiep Hiep Hoera!! Sam is 2 jaar!! Gab, Loes en Thom, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Sam! Maak er een mooie dag van!
Sam van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Loes en Gaby van harte met de verjaardag van jullie mannetje!
Ben al een beetje bekomen van de schrik hoor, was er ergens ook wel bang voor omdat ik zelf ook heel goed iwst dat ik eigenlijk toch teveel had gedaan. Ben nu wel heel benieuwd naar de groeiecho dinsdag. Gelukkig heb ik dan een andere gyn, 1tje die ik wèl vertrouw. Gisteren schoot het me ineens ook nog binnen dat de gyn van donderdag zei dat de groeiechometing van 3 weken geleden een meetfout was . Maar dat hadden wij toen ook al aan de echoscopiste gevraagd. Zij heeft het buikje toen 10x gemeten en ze zei dat het beeld niet beter kon, dat de kleine er niet beter voor kon liggen. Dus het is helemaal geen meetfout, geen enkele gyn die ik erna gezien heb heeft het ook over een meetfout gehad. Dus vond het een beetje een rare opmerking... Kar, ik zie niet op tegen een draaipoging of een stuitbevalling. Heb al een beetje zitten kijken naar info op internet. Draaien kan nadelen hebben, stuitbevalling ook en een ks ook. Geen idee of ik eigenlijk iets te kiezen heb, van wel of niet draaien. Ik weet dat ze hier in het zh nooit zo moeilijk doen wbt stuitbevallingen. Het liefst beval ik puur natuur. De vorige bevalling (vanaf het moment dat ik mocht persen dan) ging ook heel snel (heb 28 minuten geperst toen) zonder vacuüm en tang ed, dus best kans dat ze zeggen dat ik vaginaal mag bevallen. Ik zal het dinsdag eens vragen aan de gyn. Nog gefeliciteerd met je 32 weken! Gaat erg snel nu hè? Ben alweer 35 weken vandaag! Monique Het wordt echt heel erg spannend nu! Hoop zo voor je dat het snel gaat gebeuren, je lichaam is op en je kunt niet meer. Sterkte met de aller-aller-allerlaatste loodjes! Ik hou de site (en eventueel hyves) in de gaten! Femke Heb je PB ontvangen en zal je op de hoogte houden, komt goed! Hihi, zie net mijn banner, die slaat af en toe echt onzin uit . Twee weken geleden zei die dat ik nu last kon krijgen van wat kwaaltjes (ehhh...) en nu zegt hij dat ik rond en prachtig ben. Nou nee hoor, wel rond, maar prachtig
jawel Tan, elke zwangere vrouw is prachtig, dus jij ook!!! Bedankt voor alle felicitaties... hij ligt nu op bed, even slapen voordat we naar het feestje gaan
hoi meiden MArloes: gefeliciteerd met Sam, maak er een lekkere zonnige dag van..... Tan: fijn dat je wat bekomen bent. Vind zo stoer hoe je zegt dat je liefst vaginaal wilt bevallen......... ben zelf gewoon een scheitert, hahaha! Kar: hoest met de twee vandaag? Monique: alles nog rustig? Koeky: weet je al wanneer je gaat testen? Hier nog steeds geen eisprong en baal als een stekker. Moet toch echt uiterlijk maandag gebeurd zijn, anders krijg ik geen groen licht vrees ik. Kan maandag de 17e nog voor een echo gaan, maar als dan niet de dag erna ongi word, denk ik dat ze zegt dat ik nog ronde moet overslaan........ twinny
Marloes Naja, ik bedoelde meer dat alle kleur uit mijn gezicht weggetrokken is, mijn haar op half 7 hangt en dat ik er gewoon heel beroerd en moe uitzie (en me ook zo voel). Twinny Wanneer gaan jullie op vakantie dan? Deze ronde heb je geen hormonen gespoten en dus ook geen inseminatie? Want ik volg het nu niet meer hoe het nu zit (weet ook niet wanneer jullie op vakantie gaan, vandaar). Want als je nou uiterlijk maandag geen eisprong hebt, maar dinsdag bijvoorbeeld, heb je dan net je volgende eisprong tijdens je vakantie ofzo? Waardoor je niet in de gelegenheid bent voor inseminatie?
hihi Tan, tis ook warrig, haha We gaan over 2 wkn op vakantie, 17 aug. Deze ronde hebben we overgeslagen vanwege de miskraam. Een nieuwe ronde start je op, op het moment dat je ongesteld wordt. Dat is 2 wkn na de eisprong. Dan moet ik naar de FA om een echo te laten maken om te kijken of er geen cystes in de eileiders zitten. Zitten er cystes, dan mag ik niet opstarten, want je mag dan geen hormonen spuiten. Mijn eisprong zit er aan tekomen, dat merk ik aan alles. Als hij nu uiterlijk maandag plaatsvindt, wordt ik dinsdag of woensdag 18/19 aug. ongi. Als ik dan maandag de 17e nog ff voor een echo ga, heb je kans dat ze me groen licht geeft. Als ik pas do/vr ongi wordt, weet ik het niet zeker. Aan de andere kant. Als ik do/vr ongesteld wordt, kunnen we nog altijd vrijdagavond weer terug komen ipv zaterdagmorgen en dan kan ik zaterdag morgen voor een echo gaan! Hihi, tis misschien toch niet zo'n groot probleem, hahahaha Kun je nog volgen? En als we opgestart zijn, spuit ik hormonen tot aan de eisprong (begin sept!) en daarna inseminatie en 2 wkn weer wachten....... pppffff Misschien moet je je bed naar buiten rollen, kun je ff in het zonnetje zitten en wat kleur en vitamientjes op doen! Twinny