Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ah, tis me nu helemaal duidelijk, twinny, TNX!

Monique Hoe is het nou met jou? Al gerommel of aan het bevallen?

Ruben is net voor het eerst uit zijn peuterbed gevallen!:$ Die gaat voorlopig niet meer slapen denk ik...

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen :) Ik ben wel regelmatig maar ja 25 dagen 26 dagen ik wacht 't even af.

Ahhh hoe is t nu met Ruben?

Kar hoe is 't vandaag

Moon???? Zit de heletijd te kijken en me foon in de gate te houden ;)

Twin, wat een ingewikkeld proces

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Tanya, Hoe is het nu met Ruben? EN met jezelf natuurlijk?

Moon, ik hoop dat je bezig bent!!

Twinny, wat een "gedoe" zeg. Jammer dat er zoveel moet gebeuren / gedaan worden voor een wondertje. Kan me voorstellen dat zoiets gewoon je hele leven aan het beheersen is. Ik hoop dat je ongie mooi op tijd komt zodat je snel weer mag proberen!

We zijn vandaag met Dante wezen zwemmen. Hij vond het echt geweldig! Hij heeft zichtbaar genoten. Was heerlijk.

Elise die was al om 8:15 uur opgehaald door opa en oma, ze zijn met de trein naar het dolfinarium geweest.
    En ze moeten nog thuis komen. Dus Elise zal wel gaar zijn zo onderhand. Ik ben erg benieuwd hoe het is geweest!

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Moon is er nog hoor en nog steeds met beeb on board.
    Die gaat ook echt niet komen en anders gaat het een hele hele grote verrassing voor me zijn

Lein (zus) en mannetje hadden aangeboden om een dagje hier heen te komen en mee te rommelen met de laatste dingen en wat ik graag nog wilde dat er zou gebeuren.
    Lein heeft geholpen en nu zijn we dus echt ineens bijna helemaal klaar.

Alleen snapt beeb dat nog niet;)

Morgen viert andere zus haar verjaardag en als ik me zo voel als nu gaan we daar ook gewoon naar toe.
    Verrot ben ik toch wel maar zo vliegen die dagen voor mij wel voorbij, bijt wel een keer extra op mijn tanden.
    Van dat thuis hier hangen word ik ook niet vrolijk.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    8-8 komt steeds dichterbij Moon

6. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Moon, ga eens trappenlopen, tonic drinken, ananashart eten!!!:p:D
    Misschien wil de beeb er dan wel uit

7. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Beeb van Monique Jouw mama is er klaar voor/mee, jouw papa kan niet wachten, net als je tante en de rest van de familie, jouw grote zus wil je graag zien, wij zijn allemaal erg nieuwsgierig...KOM NOU!!!

Pfff Monique Dit is jezelf echt door de laatste dagen heenslepen hè? Sterkte!

Koeky Heb je eigenlijk al tekenen van een naderende ongi? Het is echt heel spannend voor je! Ik duim voor je!

Kar Waar ben je? Ik maak me zorgen meis, je reageert ook niet op smsjes...:(

Zanoni Hoe vond Elise het?

Ruben was vrij snel hersteld van zijn val. Hij was er via het hoofdeind uitgeklommen cq gevallen. Paar minuten huilen, Marc is er even bijgebleven en toen ging het wel weer goed. Daarna hebben we geen bonken meer gehoord en vanmorgen trof Marc hem ook gewoon aan in zijn bed :D
    Waarom is het buiten van dat trieste weer...:(:(:(

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Zoë stond in Sesamstraatmagazine nr. 8 met haar foto en naam....... had ze purkknuffel gewonnen......

Kar:(?

Tan: oh, wel fijn dat Ruben daarna weer is gaan slapen.

Monique: alles klaar, nu het laatste dan nog......

Koeky: spannend hoor.......

Zanoni: hoe vond Elise het met de trein en het dolfinarium?

twinny

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo, ik ben er nog gewoon hoor! Had gisteren alleen verjaardag van mijn moeder en was gisteravond te gaar om nog iets te schrijven.. Was wel leuk, onze oude buren van héél vroeger waren er. Ik heb nog op hun kinderen gepast -de jongste is inmiddels 20- en het was zó leuk en vertrouwd. Net als vroeger. Werd er wel beetje melancholiek van, ik mis die tijd weleens.. En als ik die kinderen zie baal ik ook weleens van mijn eigen keuzes, net alsof ik nu een leven leid dat ik écht niet zou willen missen maar waar ik eigenlijk niet voor had willen kiezen. Beetje dubbel dus.

Nu is het wel zo dat ik deze gedachten ook sterk had tijdens de laatste weken van Sverre's zwangerschap. Balans opmaken denk ik.

Monique, fijn dat alles nu klaar is. Lijkt me een fijn gevoel -nu moet de baby 't nog snappen inderdaad. ;) Sterkte hoor! Je kunt ook voor 7-8-9 gaan, maar da's wel pas vrijdag.. (verjaardag van mijn neefje)!

Twinny, wat leuk dat Zoë fotomodel is! Ik ga eens kijken of ik haar kan spotten. :)
    En bedankt voor je uitleg aan Tan, ik snap het proces nu ook beter. Duimen maar dat je voor deze cyclus nog groen licht krijgt dan.

Tan, gelukkig dat Ruben weer gewoon is gaan slapen. Sverre krijgt deze week waarschijnlijk zijn grote bed.. Ben erg benieuwd.
    Ik hoop dat het de trigger is die hem weer gewoon laat doorslapen -hij heeft nu al 4 nachten op rij bij ons in bed geslapen.

Marloes, hoe was de dubbele verjaardag gisteren?? Leuk gehad? Jullie hadden prachtig weer he- wij hebben tenminste de hele dag heerlijk buiten kunnen zitten.

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nog steeds niks hier tekenen dat het gaat komen ja en nee ik weet het echt niet. Ik wacht nog even rustig af.

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oei wat spannend Koeky! :)

Tanya, gefeliciteerd met je verjaardag!!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Tanya, gefeliciteerd!!!

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Tan, Gefeliciteerd!!!!

14. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    TNX voor de felicitaties! Voel me absoluut niet jarig vandaag, Marc is ook gewoon gaan werken. De thuiszorg is een kwartiertje geleden weggegaan en het is me 100000% meegevallen! Ruben kon goed met haar overweg, en tussen haar en mij is er ook wel een klik. Ze is een meid van 23, echt heel aardig. Ik zag er wel tegenop, want ja je weet niet wat je kunt verwachten. Maar het ging hartstikke goed, gelukkig maar! Ben nu wel bekaf want moest vanmorgen veel van het bed af om alles aan te wijzen en uit te leggen. Dus ga nu lekker even plat, voordat mijn broer vanmiddag langs komt.

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    tan, van harte gefeliciteerd! Fijn dat het allemaal reuze is meegevallen en hopelijk heb je vanmiddag wat rust kunnen pakken.

twinny

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wat een fijn gevoel Tan! Vooral ook dat het klikte tussen haar en Ruben. Hoop dat je nog een gezellige middag hebt straks.

Monique, hoe is het met jou vandaag?? Al enige tekenen dat er iets gaat gebeuren?

Hier net naar de gyn geweest, en alles is goed. Mijn bloeddruk is nog mooi laag, 110/60, ik hou geen vocht vast (ben er zelf ook verbaasd over, bij Sverre liep ik helemaal vol en zeker bij dit weer), en ik heb eigenlijk nooit harde buiken. Kindjes doen het goed, de hartjes kloppen heel sterk en de buikjes zijn gemeten - meisje was precies 32 wk 3 dg, jongetje loopt 1 weekje achter. Maar beide precies op de gemiddelde curve. Het hoofdje van het meisje was al bijna niet meer op de echo te krijgen, zo diep ligt ze al in mijn bekken. De gyn zei dat we dat wel als ingedaald konden beschouwen.
    Over 2 weken heb ik weer een 'echte' groeiecho.

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre en Alex zijn weer naar Den Bosch, voor 2 nachtjes. Alex' broer gaat morgen trouwen. Eigenlijk zou ik daarbij moeten zijn maar ik trek dat echt niet. Zijn familie is zooooo druk, en dan de hele dag gesleep van hot naar her. No thanks.

Nu heb ik wel een dilemma, want mijn neefje (zoontje van mijn zusje) wordt vrijdag 1 jaar. En die vieren 't zaterdag. Zondag heeft mijn tante ons allemaal uitgenodigd voor een soort familiedag. Er is dus al geregeld dat wij dan kunnen blijven slapen bij mijn zusje.
    Maarrrr ik vind eigenlijk dat ik het niet zo goed kan maken om wel naar die verjaardag & familiedag te gaan en nu niet naar die bruiloft. :( Alex heeft me dat ook wel in ongeveer deze bewoordingen duidelijk gemaakt..
    Mijn zusje is overigens vorig jaar ook bij Sverre's verjaardag geweest, zij was toen 36 wk zwanger. Kan ik moeilijk wegblijven nu toch?

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Tanya van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

@Kar, wat een dilemma.
    Ik snap Alex zijn reactie heel goed maar kan me voorstellen dat je "eigen" kant toch meer trekt aan je ook en dat je eigenlijk wel wil gaan.
    Kan je het ver rijden ook niet als smoes gebruiken, of is dat van komend weekend ook ver weg??

Hier is alles rustig, druk weekend gehad en dat moet ik vandaag wel bekopen
    Zitten is prima, maar lopen of bewegen is goed voor harde buiken niet normaal meer zo pijnlijk.
    Zoals ik al had verwacht heeft beeb wederom niet naar Vk geluisterd en is heerlijk blijven zitten.
    Maar ga denk ik toch morgen even bellen of ze nu kan regelen dat ik donderdag gestript wordt
    Niet dat ik ervan uitga dat ik dan aan de gang ga maar dan gebeurd er in ieder geval iets, heb ik weer iets om me aan op te trekken

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik snap Alex z'n reactie wel maar ik snap die van jou ook. Lastige situatie Kar. :( zou je zo niet kunnen vertellen wat te doen.

Pffffff geen bloed geeft moed toch :S beetje jammer dat de test ook spierwit is :(

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    is de verjaardag/familiedag dichtbij? denk het niet als ik lees, blijven slapen. Denk dat ik het dan niet zou doen, in Den Bosch hadden jullie ook kunnen blijven slapen en een bruiloft is toch ook heel bijzonder en speciaal...
    snap overigens ook heel goed dat je daar geen puf meer voor hebt hoor...

zo, wij gaan nu een paar dagen weg...
    wil maar 2 dingen lezen als we weer terug zijn...
    1 baby eruit, en 1 erin... dus moon en koek... zet hem op... ;)

Deel Deze Pagina