Tan, dat ik dat artikel niet af had (en nog niet!) komt niet door jou hoor, maar door mijn eigen luiigheid en omdat ik psychisch gezien wel helemaal klaar ben met mijn werk. Vond 't juist gezellig je te spreken! Monique, ik hoop ook dat ze morgen gaat strippen, kan best als je baarmoedermond rijp is. En idd, nu nog moeten wachten heeft echt weinig zin. Kindje is er heus wel klaar voor! (Ze weet 't alleen zelf nog niet ) Ik heb ook niet echt last van de hitte; behalve dat ik wat hoofdpijn heb maar dat kan ook door de slechte nacht komen. Plus, ik eet niet zoveel. Ik krijg gewoon niets weg en voel me continu 'vol' en misselijk. Ik hoor wel kinderen in een zwembadje bij de buren, en dan krijg ik daar toch ook wel zin in! Helaas is die van ons afgebroken en 't kost teveel moeite hem op te zetten. Zul je zien, staat 'ie net gaat het weer regenen. Alex en Sverre zijn onderweg naar huis!
Oh en dat lijstje Tan, alles wat daarop staat moet ik ook nog doen - en nog veel meer! Maar hier ook een voorgevoel dat 't nog wel weken kan duren. En, raar genoeg, ook het gevoel dat 't deze keer met gebroken vliezen gaat beginnen. Terwijl ik bij Sverre nog zeker wist dat die nooit uit zichzelf zouden gaan breken (was ook zo). Bij Sverre 'wist' ik ook dat ik overtijd zou gaan en zelfs dat ik op een woensdag zou bevallen. Dus ik vertrouw daar wel op... Deze keer denk ik dat ik op een donderdag ga bevallen. 10 sept. denk ik.
NEE!!! Dan wilde ik gaan bevallen hihi. Ik denk ook namelijk dat ik die dag ga bevallen, of anders de 11e. Bij jou denk ik nog steeds de 5e. Ik heb ook het voorgevoel dat het bij mij begint met weeën, èn dat ik nu eens overdag ga bevallen ipv 's nachts. Ach, wij zijn nog niet aan de beurt. Eerst moet die eigenwijze beeb van Monique maar eens komen!
hoi meiden Heerlijk dat gespeculeer wie wanneer gaat bevallen!! Ben benieuwd hoor, wie er gelijk heeft. MArloes: 8-8 Kar: 10-9 met gebroken vliezen Tan:10-9/11-9 overdag Tan: fijn dat die tweede secretaresse haar taakomschrijving iets beter begreep en dat nu alles wel gewoon op 1 dag kan!! Kan me voorstellen dat je het warm hebt Kar: gaaf joh, 8 dgn kraamverzorging........ enne vervelend dat je zo'n last van je maag/benauwdheid hebt. Hopelijk gaat het vlug weer beter. Heb je trouwens al een beslissing gemaakt over het weekend en die verjaardag? Monique: "vriendjes met de bank" hahahaha Koeky: na het weekend gewoon nog eens proberen als je niet ongi wordt..... Hier nog geen ei, hahaha Twinny
Ja Monique, veel succes! Ik hoop dat ze naar je wil luisteren en dat je gestript wordt..! Of nog beter, dat ze je gaan inleiden. Zet hem op! Pff wat was het warm vannacht.. Ik kon ook geen lekkere houding vinden en ben om 5 uur maar even beneden gaan zitten. Even m'n heupen rust geven. Heb het gevoel dat ik elk half uur me omgedraaid heb en dus ook wakker geweest ben. Pfoei, de laatste loodjes!
Ja precies! Hier vannacht ook! Hadden we even moeten smsen, hadden we kunnen MSNen hihi. Gelukkig wordt het morgen hier al een stuk minder warm, dan is het "alleen" nog maar een kwestie van de warmte uit huis krijgen... Vanmorgen is Marc met Ruben naar het CB geweest. Ruben woog 14,3 kilo (is ietsjes afgevallen maar dat wisten we al, kwam door die diarree en laatste kiezen paar weken terug) en is nu 93,5 cm lang. Nu deed de arts nog heel even moeilijk over zijn "taalachterstand", maar verder is hij door de vleeskeuring heen gekomen.
Ook al zo'n grote jongen Tan! Fijn dat hij weer helemaal goedgekeurd is. Was ik ook niet bang voor eigenlijk.. Vanmiddag krijgt Sverre zijn grote bed! Opa komt hier de laatste schroeven met Sverre erin draaien, en dan gaan we 't eens proberen vanavond. Ben benieuwd of dit de trigger is die hij nodig heeft om in zijn eigen bed te slapen.
Karlijn, wordt heel erg spannend dan! Ik hoop dat Sverre lekker gaat slapen en blijft slapen in zijn bedje. Je hebt wel kans dat het vanavond even brullen is als hij erin ligt (deed Ruben wel), maar nadat wij 1036252x gezegd hadden dat hij nu een grote stoere jongen is met een groot stoer bed heeft hij het wel geaccepteerd. Hij slaapt nu ook lekker, dus heerlijk wat rust... Ik ga met de ventilator op de tafel naast me lekker (ahum) op bedje liggen. Heb nogal last van mijn buik vandaag. Niet echt pijn of kramp ofzo, maar heel de tijd een gigantisch strak gevoel en een beurse plek in mijn zij omdat daar steeds iets tegenaan zit te duwen/schoppen/stoten. En ook vaak harde buiken. Mss toch iets teveel gedaan vandaag in combinatie met de warmte? Monique Ben je al geweest? En???
Hier ook zo'n strak gevoel, en beurs. Alex merkte gisteren op dat er allemaal blauwe plekken op mijn buik zitten. Precies daar waar jut en jul mij altijd schoppen/wrijven etc. En de striemen zijn hier ook verschenen. Probeer maar lekker te liggen. Nou ja, voor zover dat nog wil. En straks even je voeten in koud water? Wel die harde buiken in de gaten houden hoor!
hoi meiden Kar: hopelijk krijg je vanavond wat meer rust dan. Enne ben heel benieuwd hoe Sverre zijn grote bed gaat vinden! Tan: lekker rustig doen dan hè, hopelijk gaat het gevoel snel weg. twinny
Ik ben geweest ja, dit is wat ik net heb neergetypt bij de aug mama's Straks bij Vk, eerst bloeddruk meten, die was veel te hoog zou later nog een keer gemeten worden (is niets meer van gekomen) Urine checken, zat er eiwit in maar ze telde het niet omdat ze vroeg of ik eerst mijn onderkantje wel grondig had gewassen en mijn antwoord nee was. Toen op de tafel en alles goed. Moest zelf aangeven dat ik vorige week dat gesprek had gehad met collega dat ik op was en dat er over strippen was gesproken maar goed. Ik pleurde van de tafel toen ze vertelde het liever niet te doen omdat er al 2 andere dames aan de gang waren Ja lekker dan, daar hoef ik de dupe toch niet van te worden maar goed ze wilde dan na aandringen toch wel even proberen. Kreeg de 2e keer een plank voor mijn hoofd, want volgens deze VK was er nog niets gebeurd aan de onderkant en gaat dat deze week ook niet gebeuren, wat??????????????????????????????? Vorige week is alles week en verstreken en zit ik voor een bevalling en nu bij collega, is alles potdicht en ga ik voorlopig niet bevallen. Was het even helemaal kwijt. Daarna gevraagd wat plan van aanpak was en dat was volgens haar gewoon weer afspraak maken voor volgende week of ik moest evt zelf naar Gyn willen. Nou dat heb ik dus mooi aangenomen he, wat een mutsen daar bij elkaar zeg. Nu mag ik morgen om 10.50 naar Gyn en laat ik eens even goed mijn urine en bloeddruk testen want dat vonden ze hier schijnbaar ook niet meer nodig en dan eens even goed voelen wat er nu beneden gebeurd en met hem een plan van aanpak maken. Pffffffffffffffffffffff he. Eerst dat gedoe over die stuit die geen stuit was En nu weer dit gedoe, lijkt wel een stelletje amateurs __________________
Jeetje Monique, wat een mutsen inderdaad!! Wat een belachelijke reden, dat er al 2 bezig zijn en dat jij daarom niet 'mag' bevallen! En wat als je nou spontaan zou zijn begonnen, had je het dan ook op moeten houden ofzo?! Fijn dat je morgen naar de gyn mag. Ik zou daar desnoods heel erg overdrijven en smeken dat je ingeleid wil worden ofzo. En dat je je absoluut niet serieus genomen voelt door je vk's.
Hmm Sverre wil nog niet echt in zijn nieuwe bed blijven liggen.. hij is bekaf maar ik denk té moe ofzo. Ik hoop toch niet dat we er nu weer een nieuw slaapdrama bij hebben zeg, met dit grote bed.
Moon, heel veel succes bij de gyn! Ik hoop dat zij je wil willen helpen! En wat een mutsen daar zeg. Hoop dat de gyn ook gewoon zegt dat de boel week en verstreken is en dat ze je dan gewoon gaan inleiden.
@Kar, echt een domme opmerking he!! Zeiden wij ook al tegen elkaar, je zou nu maar spontaan aan de gang gaan, dan zeggen ze mevr. u zoekt het maar uit er zijn nog 2 wachtende voor U. Hoop dat het strakjes (10.50) bij Gyn een fijner bezoek gaat zijn en ik eindelijk eens weet hoe het er nou precies voor staat en wat we evt kunnen doen idd Hoe is het met Sverre gegaan?? Klimt hij eruit of moppert hij?? @Noni, ik ben eigenlijk bang dat de VK van gisteren gelijk had Ik heb zo weinig voorwerk dat ik er al erg van stond te kijken vorige week toen ze zei dat alles verweekt was. Maar we zullen het zien, ga nu deze keer voor een positieve verrassing!
hoi meiden Kar: hoe is het verder gegaan met Sverre en zijn grote jongens bed? Moon: suuces bij de gyn dadelijk, vind het ook een stelletje amateurs!! Tan: hoestie vandaag? Weet iemand wanneer MAmamarin weer terug is van vakantie? Heb nog wat "als het regent in Friesland" tips nodig........ twinny
Monique, succes zo! Hoop dat de gyn echt meer voor je kan betekenen. Sverre was gisteravond eigenlijk te moe om te slapen, hij was helemaal dolgedraaid omdat mijn ouders hier waren om dat bed op te zetten en ze bleven eten. Hij is uiteindelijk met Alex naast zich om 21:30 in slaap gevallen en hij is pas om 5:00 voor 't eerst gaan huilen! En toen is hij zelf uit bed geklommen en bij ons erin. Helaas was 't toen al wat licht buiten dus hij heeft liggen woelen en mij liggen trappen tot 6 uur. Toen heeft hij tot 8 uur geslapen. Helaas was ikzelf al om 3 uur klaarwakker en sliep ik net weer toen hij wakker werd. Dus zelf heb ik weinig slaap gehad.. Alex en Sverre zetten de nieuwe ledikantjes in elkaar, we gaan straks nog een matrasje bij kopen en dan kunnen de bedjes opgemaakt worden! Ik twijfel nog steeds over 't weekend. Mijn ouders (wonen ook in Assen) gaan namelijk ook naar Helmond/Duitsland, en Alex en Sverre gaan ook. Dus ik zou dan alleen achterblijven in Assen. Zonder auto. En mochten dan de vliezen breken of als ik weer bloed verlies.. Dan ben ik dus echt in mijn eentje. Vorige keer was tenminste mijn moeder bij me. Maar Alex lijkt echt kwaad te worden als ik zeg dat ik misschien wel mee ga. Terwijl ik bij zowel mijn zusje als mijn tante gewoon op de bank kan hangen/liggen de hele dag. Minder intensief en ook vertrouwder dan een bruiloft van schoonfamilie.
hoi Kar Balen dat je niet lekker hebt kunnen slapen. Wel fijn dat Sverre uiteindelijk in slaap gevallen is. Grappig dat hij vanacht naar jullie toe is gekomen. Vind je dat geen probleem? Leuk dat Alex en Sverre vandaag de ledikantjes in elkaar gaan draaien, zo wordt hij er lekker bij betrokken. Snapt Alex dan ook niet dat je niet graag alleen thuis wilt blijven en dit uitje veel minder intensief is? Als jij nu al begint te stressen is het helemaal niet goed! Alex moet maar wat begripvoller zijn! twinny