Twinny, nee ik vind 't niet erg dat hij bij ons in bed klimt. Hij slaapt al ruim een week tussen ons in als hij wakker wordt 's nachts en nu kan hij tenminste zelf in en uit bed. Ideaal is het niet maar we blijven hoop houden dat hij op een gegeven moment zoveel vertrouwen heeft dat hij weer hele nachten alleen kan slapen. Het ontbreekt zowel mij als Alex op dit moment ook aan de energie om het gevecht met hem aan te gaan 's nachts. Blijkbaar vindt hij alle veranderingen in zijn leventje (naar andere groep op KDV, andere kamer, mama die baby's krijgt, vakantie, ander bed..) een beetje veel en heeft hij ons extra hard nodig. Ik hoop dat de komst van de baby's ook rust brengt voor hem. Als ik goed terugdenk is het slaapgedoe begonnen op 't moment dat mijn buik echt hard begon te groeien.. Ik neem niet aan dat hij nog tussen ons slaapt als hij 18 is..
Monique, hoe was het?! Hier: halve ruzies door dat gedoe van het weekend. Dus ik blijf maar gewoon thuis. Ik ga er maar vanuit dat er niets gaat gebeuren op zwangerschapsgebied. En anders red ik me ook wel. Alex wil op de een of andere manier perse erheen dus doe dan maar. Ik heb geen zin in de verwijten die hij me maakt en geen zin in ruzies. Alex en Sverre zijn nu even naar een recreatieplas hier in de buurt. Alex heeft overigens ook dat werk weer afgezegd dus is weer werkloos. Pff.... Het matrasje gaan we denk ik ook niet meer kopen vandaag. De bedjes staan in ieder geval wel in elkaar.
monique, ben benieuwd wat de gyn gezegd heeft. heel gek vond ik de opmerking van de vk trouwens niet... wij hadden met Thom hetzelfde, of de inleiding was 6-6, maar als er al te veel bevallingen bezig waren, dan gingen ze mij niet inleiden, dan zou het 8-6 worden... Natuurlijke bevallingen en bevallingen waar direct medisch ingrijpen noodzakelijk was gingen voor.... maar voor jou hoop ik dat je nu dé datum in je agenda hebt kunnen zetten
Haaai! Karlijn Wij moesten de 1e nacht ook tot een uur of 10 naast Ruben gaan zitten, anders wilde hij ook niet slapen. Maar wel heel fijn dat hij tot 5 uur in zijn eigen bed gelegen heeft, het begin is er! Ik vind het een wijze beslissing van je over het weekend. En mocht er ècht iets aan de hand zijn met je, is er dan geen buurman/vrouw oid bereid om met je naar het zh te rijden? Mag ik vragen waarom Alex zijn werk heeft afgezegd? Leek het hem toch niks? Monique Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het lijkt Roosendaal wel met de vk-praktijken bij jou! Wel heel fijn dat je vandaag nog bij de gyn terecht kon, super! Heeft die beste man/vrouw nog iets voor je kunnen betekenen? Twinny Ben nog steeds benieuwd naar je ei...hihihi. Volgens mij bleef Femke 2 weken weg, maar dat weet ik niet zeker. Koeky Ja hoe is het met je? Heb je al positief nieuws? Hier gisteren enorme ruzie gehad met Marc, die vandaag nog steeds voortduurt helaas. Ik was zelfs zo kwaad dat ik beneden in mijn bed geslapen (naja, wakker gelegen) heb. Ben nu ook verschrikkelijk brak, misselijk en keikapot. Buiten is het enorm benauwd, het is hier al zowat de hele dag bewolkt. Vanmorgen even met Ruben en thuiszorgmevrouw gewandeld (dik half uur) en was erna helemaal kapot. Duik zo mijn bedje weer in met de ventilator. Om 3 uur komt mijn vader Ruben en mij ophalen en dan gaan we naar de camping, vanavond lekker bbq-en (als het weer meezit). Marc komt rechtstreeks vanuit zijn werk naar de camping. Heb gisteren trouwens nog met mijn voeten in het koude water van het zwembadje gezeten terwijl er een bloot 2 jarig lekker ding rondliep hihi
Bij jou thuis is het dus ook zo gezellig, Tan? :x Hier was het maar goed dat Alex en Sverre even weggingen. Ben weer veranderd van mening, ik ga denk ik toch maar mee dit weekend - nu begonnen mijn ouders weer te zeiken. Dat zij dan ook wel thuisbleven. :x Je zou toch denken dat we het hier over iets heel anders dan gewoon een verjaardag en familiedag hebben zeg.. Of komt dat nou door mijn hormonen?! Ik ga maar even op bed liggen. Eens kijken of het lukt wat te slapen. Pffffff....
Ik denk dat ik inmiddels wel iets weet. maar ik weet het nog niet zeker tis heel licht nog maar, misschien dat het doorzet. *zucht*
hoi meiden Tan en Kar: wat kunnen mannen soms mannen zijn!! Hopelijk wordt alles vlug weer oke en ga jij, Kar gewoon naar dat weekend en slaap jij Tan, vanavond weer lekker naast Marc! Koeky: ppfffff zou balen zijn meis! Zanoni: hoest bij jullie? Nog geen derde? Monique: was het zo erg bij de gyn of ben je spontaan gaan bevallen? Tan: mijn ei is eergister geweest, kijk maar op me temp. kaartje twinny
@Kar, jeetje he wordt nu echt wel moeilijk idd wat je moet gaan doen. Kan er niemand anders bij je blijven dan?? En wat je zegt over dat hij nu zelf kan komen 's nachts is misschien idd wel niet eens zo gek. Wie weet is die gedachte al genoeg om hem lekker te laten slapen Waarom heeft hij die baan weer afgezegd?? @Marloes, de opmerking van Vk was gewoon in deze situatie niet gepast. Ik zit er helemaal doorheen daar beetje te brullen en dan gaat zij nog zoiets zeggen, dat ze het denkt oke maar hou het op dat moment dan voor je @Tanya, weer beetje rustig daar?? @Koeky, en zet het door?? hoop zo van niet! Hier even mijn verhaal Ik ben er ook weer en nog steeds met beeb in buik! Eigenlijk nog hetzelfde dus als gisteren maar met een heel ander gevoel Vanmorgen dus naar Gyn en assistent nam eerst wat gegevens op en ook de bloeddruk, die was nog steeds wat te hoog maar urine was goed. Daarna naar Gyn, nou dat wat echt super geweldig!!! Hij was heel begripvol en luisterde heel goed, alles kunnen vragen en vertellen en hij vond de gang van zaken bij de Vk hier ook heel raar Begon gelijk over mijn bloeddruk dat hij toch niet zo tevreden was en of ik het goed vond dat er even bloed geprikt werd om dat te checken. Natuurlijk vond ik dat goed daar kom ik voor (achteraf was de uitslag helemaal goed) Daarna dus inwendig onderzoek. Nou werken ze hier met puntensysteem, je zit tussen de 0 en 10, bij 0 ben je absoluut niet inleidbaar en bij 10 meeste kans van slagen, ze leiden het liefst in vanaf 7 punten. Ik scoorde op dit moment 4. Wederom hele goede uitleg en overleg over het hoe en wat. Er samen met hem voor gekozen om nog niet in te leiden. Omdat ik nog niet ver genoeg ben is er grote kans dat ik eerst paar dagen moet afzien voor er iets gebeurd, als het al lukt. Die bekkenpijn is vervelend maar met zitten en rustig aan doen redelijk te doen. Als ik wilde dan wilde hij me wel graag overnemen van Vk en mocht ik de rest van de zwangerschap bij hem afmaken, met ieide handen aangegrepen!!! Nu heb ik dus voor zondag een afspraak voor bloeddrukcheck en CTG En dan dinsdag weer een afspraak om te kijken hoe het er voor staat en weer te overleggen wat we gaan doen
Karlijn Hoe ging het slapen van Sverre vannacht? En wat is nou je uiteindelijk beslissing geworden over het feestje? Ik snap ook eerlijk gezegd niet waarom ze nou er zo moeilijk over doen. Net wat je zegt, het is "maar" een verjaardagsfeestje. Succes met je beslissing (en de gevolgen van welke je beslissing je ook neemt ) Koeky En heeft het nog doorgezet? Ik hoop zoooooooooo van niet, ik gun het je zo! Zanoni Yup heerlijk geslapen! Het was nog wel warm op de slaapkamer, maar ik was zo ontzettend moe dat ik tot 6 uur vanochtend in een coma heb gelegen. Werd zelfs in dezelfde houding wakker waar ik in slaap gevallen was! Met als gevolg dat alles nu pijn doet, maar dat gaat ook wel weer over. Twinny Ow sorry, had je temp-kaart ook niet in de gaten gehouden. Maar is het nu een goed teken dat hij woensdag geweest is? Of komt het alsnog slecht uit? Monique Ow wat heerlijk voor je dat je zo'n fijne gynaecoloog getroffen hebt! Groot gelijk dat je nu overgestapt bent naar hem! Wilde je eigenlijk sowieso al in het ziekenhuis bevallen? Ik hoop dat het goede gesprek gisteren je ook wat rust in het koppie gegeven heeft en dat je daardoor ook lichamelijk wat aan kunt sterken. Tis tenslotte vandaag de 8e hè, DE dag
Ik gooi nog even tot slot nog wat hormoon-hersenspinsels jullie kant op. Ben vandaag precies 36 weken, en ik heb het gevoel dat ik er nog niet klaar voor ben om te gaan bevallen. Dan bedoel ik niet mijn lijstjes enzo, maar geestelijk. Ik heb nog niet het besef dat er over max 6 weken een kleintje bij is, de nachtvoedingen weer gaan beginnen, dat ik dan bevallen ben. Voor mijn gevoel is dat nog zó ontzettend ver weg, dat ik er elke keer van schrik als ik me bedenk dat het toch echt binnen nu en 6 weken gaat gebeuren. Voor mijn gevoel lijkt het nog maanden weg te zijn. Aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit, ben zo benieuwd hoe deze kleine eruit ziet, of hij/zij weer krulletjes heeft en veel haar, of juist een kale neet is. Of hij/zij op Ruben lijkt, dat soort dingen. Maar aan de andere kant komt het "ineens" heel erg dichtbij. Herkenbaar voor de zwangeren hier en mama's die al een 2e hebben of ben ik gewoon weer raar aan het denken?
AHHHH net een deel zitten typen is het weer weg :x @ Twinny, Het is een duidelijk ei! Is hij nog wel op tijd? Of er bij ons een derde is, ja wie zal het zeggen Ik mag over een dag of 10 testen (als mijn cyclus tenminste doorgaat zoals hij afgelopen maand ook heeft gedaan.) @ Moon, wat fijn dat je een begripvolle gyn hebt gekregen, en dat je ook meteen daar mag blijven! Je staat meteen goed onder controle. Veel succes alvast morgen! En dan moet je dinsdag toch wel een dikke voldoende score! Al hoop ik wel dat je vandaag toch spontaan bevalt!! @ Tanya, maak je niet teveel zorgen he! Want vanaf de eerste minuut dat de kleine beeb er is, is het zo vertrouwd en zit je meteen weer in het ritme! Dat loopt echt wel los! Even showen
@Noon, Wat een heerlijke foto's!!! @Tan, Het komt echt allemaal goed meid echt waar @Kar, Bovenstaande geld ook voor jouw he . Maar ik snap het dillema helemaal maar ook dat komt goed. @Twin, wanneer ging je nou op vakantie? ps ik snap temp kaartjes echt nooit @Moon, GOED zeg ik zou nooit zo voor mezelf opkomen. Fijn dat je een begripvolle gyn hebt gevonden. @bouthiero, gisteravond visite gehad dus was niet meer online. Maar het was gisteravond toen ik naar bed ging wel duidelijk dat 5 dagen overtijd bij 5 dagen ging blijven vanochtend is het "feest" dus ook los gebroken. Vandaag heerlijk fotos maken. Of het leuk wordt weet ik nog niet. Zien we dan wel. Ik heb ook een date met iemand om een gebouw in belgie te gaan fotograferen. OWW ik kan niet wachten. maar das pas over een paar maanden. Of te wel ik ben m'n zinnen aan het verzetten tja je moet wat toch.
Goedemorgen! Wat een leuke foto's Zanoni! En Dante is gewoon al bijna geen baby meer maar een echte dreumes aan het worden! Ze kijken allebei een beetje verbaasd.. 'huh, hoezo lachen?!' Jullie zien er heel gelukkig uit samen, mooi om te zien! Monique, wat heerlijk dat je nu eindelijk een begripvol iemand hebt getroffen. Ik hoop dat die afspraak dinsdag niet door hoeft te gaan en dat je gewoon voor die tijd bevalt. Maar het is fijn dat ze je zo in de gaten houden en voor je zorgen. Dan zijn die laatste dagen toch echt anders he? Tan, Sverre had goed geslapen! Hij is heel lief gaan slapen, en alles ging goed tot hij om 4 uur uit bed viel! Arm ventje. Mijn vader heeft niet zo'n anti-val plankje geïnstalleerd, dat moeten we nog even halen bij Ikea. Het is ook geen hoog bed hoor maar ja, hij was wel klaarwakker natuurlijk. En mama ook.. Hij sliep wel weer tot 8 uur vanochtend maar ik dus amper. Voel me beetje brak nu. Koeky, hoe is het nu bij jou?? Twinny, ik vroeg me idd ook af of het nu een goed of slecht teken is dat je ei geweest is.. ? Ik ga straks gewoon mee naar die verjaardag en familiedag. Ik voel me best goed, als ik maar niet op te harde stoelen hoef te zitten of te veel hoef te lopen/staan. En daar houden ze wel rekening mee. Slapen zal minder fijn worden maar goed.