Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    de eerste nacht ging goed...
    gisteren heeft hij hem uitgedaan en wij andersom weer aan, dus met de rits aan de achterkant en dat ging goed... maar voor hoe lang.

2. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Nou, weinig rust vandaag...Ruben liet zien vandaag dat hij niet altijd even lief en braaf is...hij was gewoon ronduit vervelend met een hoofdletter V! Gelukkig ligt hij nu op bed en het lijkt erop dat hij slaapt. *edit* ik hoor hem spelen...:(

Karlijn Ik hoop dat hij met bedrekje wel in zijn bed blijft liggen. Ruben viel er namelijk ondanks zijn bedrekje wèl uit (1x maar) en dat was via het hoofdeind. Als je nog tips nodig hebt bij het maken van lijstjes, ik ben er een expert in hihi :D. Ik heb van het weekend ook mijn vluchttas ingepakt. Klossen staan ook al klaar, maar nog niet onder het bed. Dat komt nog wel en mocht het ineens gaan beginnen dan kunnen ze er altijd nog onder als ik in het zh lig na de bevalling (moet sowieso 24 uur in het zh blijven vanwege dat enorme bloedverlies vorige keer 20 uur na de geboorte). Het enige wat nog echt af moet hier is dat stomme geboortebord, Marc heeft er niet zo'n haast mee en ik wel:x:x:x! Ik mag het helaas niet zelf doen omdat het verf op terpetine-basis is.

Als ik tegen mensen in mijn omgeving vertel dat ik liever een natuurlijke bevalling heb dan een ks, dan verklaren ze me voor gek. Alsof ik van een andere planeet kom en iets onmogelijks wil doen ofzo. Maar ik ben gewoon wat nuchterder daarin, pijn doet het toch, of nou eerst het hoofd of de billen of de beentjes komen. En aan een stuitbevalling kan een risico zitten, maar aan een gewone hoofdbevalling zeg maar ook en aan een ks ook. Wat heel veel mensen ook vergeten is de hersteltijd van een ks, en al helemaal omdat ik al een peuter rond heb lopen hier. Of ben ik nou verschrikkelijk naïef dat ik wèl een natuurlijke bevalling wil proberen?:( De gyn voorziet ook geen problemen. Maar ik baal er zo van dat mensen me voor gek verklaren als ik dit vertel.

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Ach van in de weg lopen en veel stofzuigen zal ik weinig last hebben met mijn bedrust hahahahahahahaha:D:D:D. Maar Tygo verliest ook heel veel haar, het lijkt erop dat hij nu pas zijn wintervacht aan het verliezen is. Katten zijn ook enorm in de rui...:(. Maar ik mis gewoon zijn gezelschap, maar ja, hij is dan ook al 4 weken weg:$! Marc en ik hebben het er wel over gehad wanneer hij nu terug komt. Als ik elke week steeds meer mijn bed uit mag mag ik hem misschien ook weer gaan uitlaten. Want ik wil wel dat hij terugkomt vóórdat ik beval. Anders snapt hij er helemaal niets meer van. Eerst zoveel weken weg, komt ie terug is er ineens een babietje bij...

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb hier maar 1 woord voor...HMPFZ!!!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    thom lag eerst ook in een stuit en ik had ook voor een 'gewone' bevalling gekozen, idd i.v.m. het herstel en een peuter die ook wil dat mama hem op pakt etc...

6. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Ja precies! kan er zo boos om worden als mensen denken dat je wel even een ks doet... Ieder zijn eigen keuzes hoor (ks/gewone bevalling), maar doe dan niet alsof ik van een andere planeet kom als ik mijn keus vertel:x. Vooral mijn schoonzusje heeft daar zo'n handje van, die vond dat ik maar "even" een ks moest doen...:(

7. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Tan: wel fijn dat Ruben weer goed aan het slapen is.

KAr: succes met je bedrekje!! Zielig hoor dat ie ook nog met zijn hoofdje voor de deur lag......

MOnique: ??????

Hier mag ik opstarten, maar moet dadelijk ff met de assiste overleggen wanneer ik moet komen voor de echo om te kijken of ik cyste vrij ben........

twinny

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    he goed nieuws Twinny!!! nu nog hopen dat er geen cystes zitten

9. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    #13569 Kar76, Aug 10, 2009
    Last edited: Aug 10, 2009
    Grrrr even ego, ik ga zo reageren.

Maar we hebben net te horen gekregen - toevallig omdat we in de buurt van die winkel waren, en via de internetsite - dat de winkel waar we de kinderwagen besteld hebben, gesloten is en dat we voor meer info contact op moeten nemen met een advocatenkantoor!! Failliet dus, lijkt mij. We gaan zo wel even bellen. :( :( :(

Edit: ja, de winkel is dus failliet en alle bestellingen worden geannuleerd.
    Nu moeten we dus snel even een nieuwe wagen bestellen, ergens...!

GRRRRRR

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    #13570 Kar76, Aug 10, 2009
    Last edited: Aug 10, 2009
    Tan, ik vind 't helemaal niet raar. Ik had zelfs bij een stuitligging niet eens voor een draaipoging gekozen maar rechtstreeks voor een natuurlijke bevalling. Mensen doen er idd heel makkelijk over maar het is gewoon een grote buikoperatie! Ik weet nog hoe ik me voelde na m'n blindedarm operatie. En dat is een veel kleinere wond.

Twinny, goed nieuws over het opstarten!

Monique, hoe is het??

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Twinny, wat een goed nieuws! Nu gaan we duimen dat er geen cystes zijn!!

Tanya, het is niet raar hoor, dat je voor een stuitbevalling gaat. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt! En inderdaad een ks doe je niet even. Ja de ks zelf stelt niet zoveel voor, maar de tijd die daarna komt is des te moeilijker! En het blijft een operatie!

Wat een leuke foto's! Hij zit echt te genieten op de motor!

Karlijn, jammer dat het weekendje eigenlijk te vermoeiend was! En dat er zoveel mensen waren die zich met de opvoeding van Sverre aan het bemoeien waren!

Arme jongen, valt hij uit bed en dan ook nog de deur tegen zich aan.

Wat balen dat de winkel failliet is! Jullie hadden hoop ik niets aanbetaald? Wel raar dat ze niet de mensen die al een bestelling hadden lopen even op de hoogte stellen!!

Slim mannetje Loes!

Moon, hoe is het nu? Ik wet precies hoe je je nu moet voelen. Weet nog goed dat ik het ook zooooo gehad had met de zwangerschap.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    welke wagen wil je Kar?
    failliet of niet, even bellen hadden ze wel kunnen doen

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Schatten ze zusje trouwens groot Moon? of netjes gemiddeld? Mirthe was natuurlijk ook niet heel klein

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    We hadden de Teutonia Team Alu S4 besteld. Net even in een andere babywinkel geweest, en er zit op Teutonia tegenwoordig 14 wk levertijd. Plus, ze zijn nu op vakantie. :(

Maar we gaan deze week denk ik ook even over de grens in Duitsland kijken, 't is tenslotte een Duitse wagen.

Ik vind 't ook asociaal dat ze niet even hun adressenlijst op de hoogte hebben gesteld, desnoods met een mailtje ofzo. Vrouw van de babywinkel hier vertelde dat ze meerdere mensen in de winkel hadden gehad die zo baalden. En stel nou dat we pas over 3 weken zouden zijn gaan bellen of de wagen er al was!

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    balen hoor karlijn!

Ik zat net al even te googlen en kan hem wel bij duitse sites vinden en bestellen. Maar mijn duits is zo slecht dat ik niet zou weten wat de levertijd dan is.
    Maar misschien kan onze Loes daar even naar kijken:D

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
  17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Laat die spam maar komen Marloes! Wat een droppie zeg! En hij kijkt echt zo onwijs 'wijs'! :D Die laatste foto is wel ontzettend schattig, met dat duimpje en dat vuistje.. *smelt*

Zanoni, ja ik heb ook al wat Duitse sites gezien -het is alleen vaak zo moeilijk om dan te zien wat er wel, en wat er niet bij zit allemaal. Maar ik zal morgen eens een zoektocht ondernemen!

18. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Karlijn Sjips da's zwaar balen zeg van die kinderwagen! hopelijk lukt het jullie om snel een andere te vinden!

Twinny Fijn dat jullie mogen opstarten! Femke komt btw donderdagavond weer terug van vakantie

Marloes Ik hou wel van dit soort spam :D

Monique Ben een beetje nieuwsgierig...:):):) Succes bij de gyn vandaag!

Ik heb straks om 9.45 weer mijn doppler-echo en controle, ben weer heel benieuwd. Ben al een tijdje wakker, had last van mezelf, Marc, mijn maag en een droom waarin ik iets moest vinden wat ik niet gevonden kreeg...

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Blijf maar spammen Loes! Ik vind die foto waar je zijn gezicht in het spiegeltje ziet erg leuk! En die met dat duimpje is erg lief!!

Succes met de zoektocht Karlijn!

Tanya, veel succes straks met de dopplertest!

Moon, ben ja aan het bevallen??? In ieder geval veel succes straks op controle! Ik hoop dat je minimaal een 7 bent!!!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Kar, heb hem gevonden, wel iets duurder denk ik... maar bij BabyWalz.de 1-2 weken levertijd!!!

alle andere webwinkels geven 8 weken aan.

Share This Page