6-7 weken, maar wel een stuk goedkoper Teutonia Team Alu S4 09 NEU ovp Designwahl Fachhändler bei eBay.de: Kinderwagen Kombis (endet 25.08.09 23:13:51 MESZ) als je 2e hands niet erg vindt, €249 Teutonia Team Alu S4 Zwillinge oder Geschwister bei eBay.de: Zwillingswagen (endet 12.08.09 22:24:59 MESZ) of €1,00 Zwillingswagen / Geschwisterwagen Teutonia Team Alu S4 bei eBay.de: Zwillingswagen (endet 15.08.09 20:59:18 MESZ)
Thanks Marloes! Ik ga meteen even kijken. Wellicht dat ik hem bij mijn oom & tante in Duitsland kan laten afleveren...
Karlijn, mocht het echt tegenzitten met de wagen... is dan een draagdoek waar ze vanaf de geboorte in mogen geen optie? 1 kleintje in de draagdoek en 1 in de wagen die je voor Sverre had? Dan kan je op die manier toch naar buiten en wachten tot je wagen geleverd wordt...
Zou een optie zijn, ware het niet dat we die wagen al verkocht hebben... Maaarrrr we hebben nu een andere wagen op het oog en volgens een internetwinkel is die binnen 24 uur leverbaar! We moeten 'm nog wel even in het echt bekijken maar eigenlijk heb ik deze al vanaf 't begin op het oog. De Firstwheels City Twin.
Tan, laat je nog even weten hoe je doppler en controle was?? Monique, ik hoop ook dat je een 7 bent! (Moest even heel hard nadenken wat Zanoni nou bedoelde maar nu vat ik 'm hoor! ) Hoe dan ook veel succes, ook als je al aan het bevallen mocht zijn. Marloes, die website van jou ziet er al erg goed uit moet ik zeggen! Echt zo leuk dat je er een 'bedrijfje' van hebt gemaakt! Moet je daar nou nog speciale vergunningen oid voor hebben?
He dames, ik kom even ego doen. Wel wat gelezen gisteren en vandaag maar hoofdje stroomt even over. Heb het zo gehad met alles en moet echt mijn best doen om mezelf door deze dagen heen te slepen, pfffffffff valt niet mee. Om 12.30 bij Gyn zijn om hopelijk idd te horen, gefeliciteerd mevr. u heeft 7 punten (of meer) maar ben zo bang dat het er gewoon weer 4 zijn. Maar we zullen eerst maar eens even gaan kijken en dan conclusies trekken en plannen maken Hoe groot beeb nu is weet ik niet, krijg ik steeds geen hoogte van en er wordt ook steeds maar geen echo gemaakt. Dat ze Mirthe's gewicht gaat halen, denken ze wel allemaal, maar als ik dan vraag of ze niet groter is krijg je zo'n verhaal van dat kunnen we niet met zekerheid zeggen en bla bla Misschien wil ik het ook wel niet weten
je moet je alleen aanmelden bij de KvK, maar dat heb ik nog niet gedaan... eerst maar eens kijken of het wat wordt
ach Moon... Thom was een pond zwaarder dan Sam, en even lang... en na 2x persen was hij er toch echt al uit... ga jij ook gewoon doen!!!!! misschien kun je, als je bv 6 punten hebt, al wel een afspraak maken voor een inleiding? anders moet je donderdag weer terug; ja mevrouw 7!!! en dan vrijdag inleiden... anders kan het misschien al wel meteen donderdag. snappie?
hoi meiden Kar: succes met zoeken naar een nieuwe wagen, balen hoor dat die winkel faliet is en dat ze niets hebben laten weten!! Schandalig! Tan: Hoe was de echo-doplerr? Monique: dikke knuffel meid en hopelijk kom je dadelijk met goed nieuws wat betreft de inleiding. hier iedereen bedankt voor al het mee leven. twinny
Effe ego en kort... Doppler en controle waren goed. Doppler-waarde zat precies op de curve. Kleine ligt nog steeds in stuit, nu met de benen opgetrokken. Bloeddruk en gewicht ook goed (was zelfs een halve kilo aangekomen hihi). Met de gyn gepraat over een stuitbevalling, ook deze gyn (weer een ander dan de vorige keren) zag geen bezwaar tegen een vaginale bevalling. Ze heeft uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat dan (zo krijg ik als het kontje staat standaard een knip bijvoorbeeld). Ze heeft ook even uitwendig gevoeld (AUW!!!) of de kleine al ingedaald was. Was niet zo, maar dat is normaal bij een 2e. Volgende week maandag weer groei-echo en controle, ditmaal eindelijk bij mijn eigen gyn
Ow, het bedrust is hetzelfde gebleven, dat wil zeggen dat ik er 45 minuten per dag af mag. Monique Dikke *knuffel* voor jou, ik hoop op goed nieuws voor je!
Nou toch best goed nieuws, of niet Tan? Bedrust sucks, maar het werkt blijkbaar wel. Doet zeer he, dat voelen?! Monique, hoe was het bij jou afgelopen??
En hier zitten we weer op mijn vertrouwde plekkie in de bank:x Zijn er vandaag maar mee gaan lachen want weten het hier ook niet meer. Ben door een andere Gyn vandaag geholpen ook weer super aardig en meelevend maar jammer maar helaas, ook hij kwam niet verder dan 4 punten, pffffffffff Beeb had nog genoeg vruchtwater maar meten voor de grootte en gewicht deed hij niet???? Wel het bolletje en dat was nou 10,1 cm misschien dat hij daar al genoeg aan kan aflezen. Net voor inwendig onderzoek liet ik al vallen dat ik er niet in geloofde dat er iets gebeurd was. Hij had nog zoiets van nou mevr u bent nu al 41 wk, is uw 2e kindje hoop toch dat er iets is gebeurd. Maar................. ik zag het al aan zijn gezicht en toen hij zei wat moet in nog ver om bij je baarmoeder te komen zeg, wist ik het al. Niets nada noppes, gewoon nog hetzelfde als vrijdag. Maar hij heeft zo goed en zo kwaad als het kon wat gerommeld en gewroet in de hoop dat er dan donderdag wel iets gebeurd is. Ze staan er nl. helemaal achter om me te helpen maar is gewoon niet slim om dat op dit moment al te doen. Heb ik weer, bij ons gaat er nou nooit eens iets normaal
He gets Monique, ik had echt op ander nieuws gehoopt! Hopen dat morgen dan tenminste iets gebeurd is.. Het moet toch wel echt binnen nu en een week!
Hier alles goed; was vannacht weer even beneden want had opeens enorme pijn in mijn maag/darmen en daardoor een keiharde buik. En daardoor kon ik niet meer liggen. Gelukkig trok 't snel weg. Alles zal wel in de knel komen te zitten denk ik.. Heb net mega-onderbroeken, dextro energy en mueslirepen gekocht dus ga zo mijn vluchttas maar eens inpakken. Nog een maandje.. (denk ik) en dan heb ik DRIE kinderen! Wow... Ik ben trouwens best bang dat er met 1 kindje iets mis zal gaan - ik maak me zorgen over 't jochie, geen idee waarom. Zal wel omdat hij als tweede geboren gaat worden. En omdat hij iets kleiner is/was dan zijn zusje.. Gelukkig volgende week weer groeiecho.
hoi meiden Tan: wel fijn dat alles in orde bleek te zijn. Tuurlijk niet leuk dat je nog altijd zoveel bedrust moet houden. Maar het gaat goed meis en de beeb blijft tenminste gezond op deze manier en jij ook. Monique: tjee meis wat ontzettend balen!!! KAn me voorstellen dat je de moed af en toe gigantisch in de schoenen zakt! Hopelijk heeft zijn gewroet wat gewerkt en donderdag meer resultaat. En tja......er is er nog nooit eentje blijven zitten, toch Kar: gaat het nu al wat beter? Vervelend hoor zo'n pijn. Geen zorgen maken hoor om het jochie. De artsen zijn toch heel te vreden en ze groeien toch beide goed enzo. Gaat helemaal goed komen hoor....... twinny
Net proefdruk geboortekaartje gezien! Zo wordt 't toch wel heel echt hoor..! (Blij dat dat zo goed als geregeld is...!)
Leuk Karlijn..ben wel heel erg benieuwd naar de namen van jullie kindjes!! Moon, balen meid, nog steeds maar 4 punten. een mager 6je was toch al fijn geweest. Hopelijk heeft het gewroet van de gyn een beetje nut. Hier werd ik bij 41.1 ingeleid zonder ook nog maar 1 inwendig onderzoek van de gyn gehad te hebben. Gaat toch overal ook anders he. en de naam van Mirthe's zusje... ook benieuwd naar wat het nu uiteindelijk geworden is.