We hebben hier een beetje een gebroken nacht gehad. (Nou mag eigenlijk niet klagen maar doe het toch even ) Ik ging (voor mijn doen) redelijk laat naar bed. Ruud en ik hadden Wolverine zitten kijken op bed en daarna nog een dvd van Friends opgezet. Om half 1 had ik echt zoiets van, nu moet ik gaan slapen want ik moet er morgen weer vroeg uit. En om 1 minuut over half 1, Dante wakker!! :x oke ikke Ruud lief aangekeken is hij eruit gegaan. Wij dachten dat hij wel op zijn buik zou liggen, maar nee. Ruud heeft hem even opgepakt, weer neergelegd en hij sliep verder. Om half 2 wordt hij toch "krijsend" wakker. Ik er naar toe, hem uit bed gehaald maar hij bleef heel hard hulen en krijsen. Ik kreeg hem gewoon niet getroost . Ik hem maar in de box gezet (hij bleef echt hard huilen) en ben ik zijn fles klaar gaan maken. Ruud kwam er intussen ook uit want het huilen was gewoon hartverscheurend. Tijdens de fles werd hij wel weer rustig. Daarna is hij gewoon gaan slapen. Om half 7 hoorde we weer een huiltje, maar gelukkig sliep hij snel weer verder. Om half 9 werd ik wakker door Elise die heerlijk in bed lag te kletsen Zoals ik al zei, ik mag eigenlijk niet klagen!!
Moon, op die foto lijkt Anouk ook echt op Mirthe. Kun je niet de babyfoto van Mirthe ernaast zetten? Hoe is de kraamzorg trouwens? Doen ze het een beetje zoals jij wilt?
De vakantie is hier grandioos geweest. We zijn zelfs zo "om" wat camperen met de caravan betreft dat we de caravan van mijn ouders hebben overgenomen. Stomverbaasd zijn we over het omschakelgemak van Marin. Ze heeft geen moment tegengesputterd wat omslag huis-caravan -huis betreft. Wat hebben we ook een gemakkelijk kind zeg. En we hadden een erg leuk veld zonder puberjeugd. Ook de ouders konden het allemaal prima vinden. Uitstapjes gedaan naar Brugge en Plopsaland de Panne. Ze verklaarden ons op de camping voor gek. Even op een dag 500 km karren voor plop of brugge. Hihi, vanuit onze woonplaats is het nog véééél verder dus wij vonden dit eigenlijk een buitenkansje hihihi. Donderdag kwamen we tegen zessen weer thuis. Mijn ouders hadden vanaf zaterdag in ons huis "gewoond" en het eten stond dan ook al dampend op tafel. heerlijk. vrijdag ook hier weer aan de arbeid geweest. Zo'n eerste dagje op school wordt altijd weer later dangepland he. Zaterdag oppas geregeld voor marin 's avonds. Paps en mem zijn heerlijk uit eten geweest om de vakantie af te sluiten. Gisteren 60 jaar feestje gehad van tante dus vandaar dat ik er nu pas weer even an toe kwam mijn koppie hier te laten zien en te posten. Later op de dag maar even bijlezen en foto's bewonderen. Morgen weer werken. Hmmm heb er niet echt heel veel zin in. Wel in de groep die ik vanaf vrijdag ga krijgen. Niet veel kinderen maar wel een grote uitdaging. Morgen 20 weken echo. (pas om 20.30 dus wordt een latertje) Woensdag weer naar de vlos en voor het eerst bollenbuikenzwemmen. Staat weer genoeg te gebeuren deze week. Ga nu eerst maar eens douchen. Stinkywinky door het putje spoelen. hahahaha
Dag dames, zal even snel een verslag doen van alles vanmorgen en als Ruben dalijk op bed ligt goed bijlezen en reageren. Vanmorgen had ik geen thuiszorg omdat ikal om 8.45 die echo en controle had en thuiszorgmevrouw pas om 9 uur begint. Marc heeft een halve dag vrijgenomen maar moest om 12 uur alweer weg naar zijn werk. Vandaar dat ik Ruben zo zelf even op bed moet gooien hihi De dag begon met een verrassing! De kleine is gedraaid!!! Gisteravond was hij zo enorm beweeglijk dat ik dacht dat hij er via de voorkant uit zou komen, maar hij was gewoon aan het draaien dus hihi. Buik loopt nog steeds 2 weken achter, en de kleine is nu ongeveer 5 pond. Doppler was ietsjepietsje verhoogd, maar niet zorgwekkend. Placenta zag er nog goed uit, en ook nog voldoende vruchtwater. Mag nu gewoon voor broedkip spelen en zorgen dat hij lekker aankomt voordat hij geboren wordt. Daarna naar de gyn (mijn eigen) en daar was ook alles goed, bloeddruk prima, gewicht was exact hetzelfde als de vorige keer. Zodra de bevalling begint (weeën of gebroken vliezen) moet ik meteen naar het ziekenhuis zolang de kleine nog niet ingedaald is. Als de kleine wel ingedaald is, hoef ik niet a la minuut maar wel snel. Volgende week woensdag weer controle. Krijg geen doppler meer omdat de afgelopen 3 metingen (redelijk) goed waren. Groeiecho's krijg ik ook niet meer omdat ik dan 39 en 41 weken zou zijn en het meten dan heel erg moeilijk gaat. Bedrust is gelijk gebleven, dus 3 kwartier per dag vrijheid hihi. Dus positief nieuws hier!
Karlijn Super dat je een betere nacht hebt gehad! Monique Hoe je stokje nog maar even bij hoor , wil nog niet hihi Zanoni Tuurlijk mag je hier klagen! Het is gewoon erg vermoeiend als je nacht onderbroken wordt, en al helemaal als je net weer gewend was aan complete nachten. Femke Leuk is dat hè als onze peuters zo genieten op de camping, Ruben doet dat ook elke keer bij mijn ouders. Wij willen ook weer gaan kamperen, maar dan geen sleurhut maar een vouwwagen (hebben wij altijd al gehad). Fijn dat de vakantie zo goed geslaagd is! En dat het eten lekker op tafel stond toen je thuiskwam. Succes morgen met werken en veel plezier met de 20 weken echo morgen. Vanmorgen nog even met Jekkia aan de telefoon gezeten, ze komt snel weer meeschrijven hier. Ze had het de laatste tijd enorm druk en ook haar vriendin (waar ze regelmatig van op de kids paste) is overleden. Maar ze zei dat ze gauw weer mee kwam schrijven hier. Was ik net vergeten te vertellen, Tygo komt morgenavond ook weer terug thuis ! Ik vind het heel belangrijk dat hij terugkomt voordat ik ga bevallen, en thuiszorgmevrouw wilde Tygo wel uitlaten. Wel samen met mij (moet wettelijk gezien), maar ik mag toch 45 minuten per dag mijn bed uit en dan kan ik mooi meteen even luchten buiten . Volgens mijn schoonmoeder wordt het ook wel tijd dat hij terugkomt. Ze heeft het idee dat hij ons en Ruben begint te missen. Maar ja, hij is dan ook al bijna 6 weken weggeweest. Ben heel benieuwd hoe Ruben weer op Tygo gaat reageren. En of Tygo al een beetje uit de rui is (vrees het niet...)
Tan, anders laat je Tygo toch eerst nog even onder handen nemen bij de trimmer? Een plukbeurt doet wonderen hoor!
Femke, wij hebben dat nog nooit gedaan bij Tygo. Zal eens informeren. Mijn schoonmoeder was hem al aan het wassen, dus hij zal wel lekker ruiken! Koeky Ow over 2 weken pas, ik dacht vandaag al, sorry!
Tan, wat fijn dat alles goed was, en vooral dat hij gedraaid is! Scheelt weer bij de bevalling.. Nu lekker broeden inderdaad. Zorgen dat uk de 6 pond gaat halen (komt vast goed!). Gezellig ook dat Tygo terugkomt. Hij zal jullie wel gemist hebben, de beer. En heerlijk fris gewassen ook nog, wat een service! Jekkia, als je dit leest: gecondoleerd met het verlies van je vriendin. Het is nog best snel gegaan, of niet? Sterkte de komende tijd. Femke, wat fijn dat jullie vakantie zo'n succes was! Hier was ik ook verbaasd over Sverre, dat aanpassingsvermogen. Blijkbaar dacht hij 'Nu wonen we dus hier..'. Als papa en mama er maar bij zijn is het goed denk ik. Al was hij ook wel erg blij weer thuis te zijn, en vooral dat zijn werkbank daar nog stond! Monique, wat leuk wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat. Je mag het stokje aan Tanya overgeven - zij 'mag' als eerste hoor. Maar idd, nog eventjes niet..
Hier vandaag een heeeeeel rustige dag. Nog niets gedaan. Behalve tussen de middag door Alex een big mac menu laten ophalen... En online een tv serie gekeken. (Ja, je hebt niet voor niets verlof! )
Monique, had je al gefeliciteerd maar hier ook nog maar een keer. Wat een lief mooi meisje zeg..en wat Kar al schreef, ze ligt er zo lief tevreden bij, sweet!!
Tanya, wat fijn dat de beeb nog gedraaid is!!! Heerlijk zo'n eigenwijze!! Lekker dat Tygo weer thuis komt! Zal hij ook wel leuk vinden! Femke, wat fijn dat de vakantie goed is gegaan! Heerlijk genoten dus!! Veel succes en plezier alvast morgen bij de echo. 20 weken alweer... waar blijft de tijd! Jekkia, gecondoleerd! Karlijn, heerlijk toch een relax dagje!! En dan ook nog Mac Moon weet je zeker dat dat Anouk is?? Is toch echt een foto van Mirthe Het is in ieder geval net zo'n mooie dame als d'r zus!
Dat wordt nog wat als Mirthe en Anouk allebei in de puberteit zijn en de aandacht van jongens gaan trekken.. Die Mac was voorlopig wel weer even voor 't laatst. Voel me nog steeds opgeblazen en vol. Blegh. Jammer want 't was wel lekker.
Jekkia, dat is snel gegaan meid!! pff zo jong, kleine kindjes, een heel leven voor zich.. Heel veel sterkte meid. Hoop dat jullie op een mooie manier afscheid van haar hebben kunnen nemen en je nu kunt terug kijken met een traan, maar ook met een lach.