Kar... bleeeh vies he Moon, het is echt net Mirthe!!! Geen twijfel mogelijk dat Anouk bij jullie hoort! Mijn kleinste mannetje foto1 foto2 foto3 foto4 foto5 Ze zijn net voor het eerst met z'n 3 in het grote bad geweest. Thom vind het heerlijk en Sam wilde hem lekker wassen de hele tijd. Zo lief
Marloes, op foto 4 lijkt hij echt onwijs veel op Sam! En ik blijf het zeggen: die vuistjes.... Zooooooo lief! Wat schattig dat ze zo genoten hebben in bad. En dat Sam zo lief is voor z'n broertje.
Tan, wat goed dat ukkie zich gekeerd heeft Kar, jammie ikke wil ook mac lol Loes, Wat een lekker ding!! MamaMarin, veel plezier morgen!!
Marloes wat een moppie. Die foto in de lucht vind ik errug leuk! Monique, wat een plaaaaatje zeg! Ik vind haar helemaal niet zo pasgeboren in elkaargefrommeld eruit zien... Heb je goed gedaan! Tan, beeb gedraaid! Nou heerlijk hoor, je houdt het qua termijn goed vol, kind gedraaid, wat wil je nog meer (nou ja, niet letterlijk want dat vragen aan iemand die hoogzwanger is is vragen om héle lange wensenlijsten haha). Kar, heerlijk relaxedagje... Moet je maar vaak inplannen nu nog even hoor! Enneh, de Mac mag toch gewoon als je zwanger bent?! *en daarna ook nog wel een tijdje hoor, ik ben voor mn gevoel ook pas net bevallen hahaha*. Zanoni, wat een nacht... Maar goed dat dit niet je vruchtbare week was! Hahaha. Hier is de mexicaanse griep heel dichtbij: mn neefje die ik vrijwel dagelijks zie (van mijn kant van de fam) mijn schoonvader (die helaas tot de risicogroep behoord omdat hij ongeneeslijk ziek is) en misschien ook mijn vader... Zo heb je in 3 dagen tijd ineens 3 familieleden met de mexicaanse griep! Ik werd dus ook naar huis gestuurd om daar te gaan werken en hoor morgen meer.
O ja, mamamarin... Heerlijk he kamperen? Mijn kids vinden het ook zo enorm geweldig. Wij hebben onze caravan gekocht toen ik hoogzwanger was van mijn zoon. Dat was de eerste keer, daarna toen hij anderhalve maand was en daarna dus nog 2 zomers. Heerlijk vinden ze het, en wij dus ook...
Karlijn Succes vandaag bij de gyn! Ik vrees dat mijn wasmachine echt overleden is nu. Programma's blijven hangen, hij centrifugeert niet meer en pompt het water niet meer weg. Hij is al 4x tot leven geroepen de afgelopen weken door mijn handige vader en Marc, maar ik vrees dat hij nu echt kapot is. Zit ik even helemaal NIET op te wachten, en zeker nu niet zo vlak voor de bevalling....
He Tan nee, daar zit je nu niet op te wachten! Heb je die geur nog kunnen achterhalen?? Ik moet straks om 13:00 voor de echo & controle. Laat zeker nog weten hoe het was hoor! Ik hoop dat ze goed gegroeid zijn maar vooral ook dat ze nog tegelijk op gaan.
Dat valt enorm mee, voor een tweeling. Volgens mij was ik ook zo hahaha! Mooi buikje hoor! Tan, zulkde dingen zijn altijd vlak voor een bevalling. Wij hebben het ook 1x gehad, dat de droger echt een week voor de uitgerekende datum stuk ging. Gelukkig kunnen ze hem vaak de dag erna al bezorgen, maar ja, t kost wel veel geld. En je hebt natuurlijk totáál geen zin om je te orieneteren op wat je wil, waar dat het goedkoopst is, leveranciers ontvangen aan je deur etc etc. Ik 'mag' weer naar mn werk. Moet wel veel handen wassen en schoonmaken enzo, maar ja, dat moet iedereen eigenlijk nu met de mexicaanse griep.
Mooie buik Kar... ben benieuwd hoe hij eruit ziet met 40 weken (of 37 als je dan liever wilt bevallen)
Ik moet zeggen dat ik nu best blij ben dat ik verlof heb, met die mexicaanse griep.. M'n moeder had nu ook 't eerste geval op haar werk. Die vrouw heeft afgelopen donderdag nog iedereen getrakteerd en gezoend omdat ze jarig was.... Dus ik denk dat ze een leuke outbreak kunnen verwachten daar.
Kar Nee ben er niet meer achter gekomen wat die geur was (ik rook vanmorgen ineens een verbrande rubbergeur en kon niet achterhalen wat het geweest was). Ik vind dat je best een enorme buik hebt! Sowieso als ik hem vergelijk met mijn buik. Maar daar ben ik altijd al erg onzeker over geweest. Bij Ruben had ik ook geen grote buik, en nu weer niet. Marloes Yup, een nieuwe machine is wel fijn, maar net wat Pienie zegt. Het gedoe vooraf. Je hebt zoveel keus en soorten en maten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Vanavond maar eens goed voor zitten. Marc wil vanavond proberen de wasmachine weer te reanimeren, maar ik heb zoiets van NIEUW! Gelukkig ligt alle babywas schoon gestreken in de kast, maar ja, onze eigen wasgoed stapelt zich ook op. Misschien de buuf maar eens lief aankijken Pienie Werk ze!
Ik ben weer terug, en alles was goed bij de gyn! De baby's wegen nu elk 2000 gram. Baby 1 (die 't diepst ligt) weegt 2006 gram en baby 2 weegt 2064 gram. Die was de laatste keer nog 't kleinste. Baby 2 is ook van hoofdligging in stuit gedraaid! Dat dacht ik al gevoeld te hebben en klopt dus ook. Baby 1 is nog niet ingedaald. Kindjes zijn nu gemiddeld of net iets eronder. Eigenlijk had ik verwacht dat ze groter zouden zijn dus ik maak me meteen zorgen.. En het is nu nog onduidelijker of het een jongen en meisje of twee meisjes zijn.. Dat baby 1 een meisje is, is wel zeker ondertussen. Maar baby 2.. Ze dacht op een gegeven moment schaamlipjes te zien. Dus 't kan maar zo dat we toch 2 meiden krijgen!! Nog maar even niets met hun naam erop bestellen dus. Met mij is ook alles goed, bloeddruk nog steeds 110/65. Heb het nog wel over inleiden gehad maar dat is niet echt aan de orde. En zeker slaapgebrek is geen 'geldige' reden. Heb ook even nagevraagd hoe en wat als nu de weeen beginnen of de vliezen breken en protocol is eigenlijk hetzelfde als bij een eenling.
Kar Houden ze het groeischema van een 1ling of een 2ling aan? Allebei 2 kilo is toch een mooi gewicht? Als de gyn zich zorgen maakt dan had hij dat toch wel laten weten (hoop ik)? Krijg je nog een groeiecho over 2 weken of was dit je laatste? Hoe zat het met de lengte van de bovenbeentjes, hoofd- en buikomtrek dan? Ook volgens schema? Probeer je niet teveel zorgen te maken meis, niet goed voor jou en de kleintjes!
Ze houden het groeischema van een tweeling aan. Dan zitten ze dus gemiddeld. Ik heb niet alle metingen goed kunnen zien, scherm was te ver weg.. Maar heb 't idee dat ze rond de 32 weken uitkwamen allemaal. De gyn was supertevreden. Maar de 6 pond gaan ze niet halen denk ik.. Ze zijn nu in 4 weken elk 5 ons gegroeid, dus nogmaals 4 weken erbij zou 2500 gram maken. Dan ben ik al ruim 38 wk. Ach we zien wel... Tan, ik hoop voor je van niet dat 'ie gedraaid is!!