Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Dat koele weer is niet alleen fijn voor Karlijn hoor Pienie, ik had er ook heel erg veel last van. Net als alle zwangeren denk ik... Ik las dat het maandag weer zo heet wordt, fijn....

Zanoni De wasmachine wordt woensdagmiddag geleverd! Ze sluiten hem dan ook meteen helemaal aan de ze nemen de oude ook mee. Ik hoop ook dat je lichaam nu weer normaal blijft doen!

Jekkia Leuk om te lezen hoe Matice het naar zijn zin had!

Denk dat jullie niet veel van mij gaan lezen de komende dagen. Zit met een boel dingen in mijn hoofd waar ik mee zit en op een rijtje wil krijgen. Merk dat dat even noodzakelijk is. Maar als de bevalling begint (wat denk ik nog wel even duurt) dan laat ik het jullie wel weten natuurlijk!

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Zeker nog even lekker genieten!

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Klinkt weer als een geslaagde dag!!

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Ik hoop dat je alles snel op een rijtje krijgt en dat je dan ook helemaal klaar bent voor een soepele bevalling!!

5. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Nou tan, ook voor jou dan sterkte met het warmte en alle andere zwangeren en mensen die er slecht tegen kunnen en mensen die moeten werken ook.

Zanoni, ik bedoelde ook meer 'vlot zwanger' in de zin van snel na de vorige zwangerschap. Maar beide dus 6 maanden. Het scheelt inderdaad veel met het klussen als je enig idee hebt wanneer het moet! Fijn dat dat terug lijkt te komen.

6. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    :(:(:(

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Heb net ff alles bij gelezen en natuurlijk fotootjes gekeken! Wat een plaatjes allemaal!!!

Tan: hopelijk krijg je snel wat rust in je koppie als alles beetje op rijtje staat, weet hoe iritant chaos kan zijn!! Leuke draaikont heb jij zeg!! Tygo ook weer aan jullie gewend? Hoop dat het niet al te lang meer zo warm blijft!

Jekkia: geondoleerd nog met je vriendin. En natuurlijk nog van harte met matice...

Zanoni: succes met klussen.

Zag ook nog ergens van iemand eerste stapjes voorbij komen, tjee wat gaat de tijd snel!!

Kar: spannend of het 2 meiden zijn. Hebben jullie nog reserve namen? Balen voor je dat slapen nog altijd een ramp is. Ik vind je buik super mooi!!

Femke: hier ook super vakantie in caravan. Heerlijk om te camperen. Helaas niet veel van Friesland gezien, het was veel te heet om van de camping af te komen, hihi....

Voor iedereen die ik nu overgeslagen heb, ik heb wel gelezen hoor. hihi!!

Hier leuke vakantie. Erg warm en helaas 1dag erg migraine. Tuurlijk donderdag toen het zo heet was!! Zoë heeft zich kostelijk vermaakt op de camping, veel spelen en dansen en zwemmen in meer en zwembad. Ze vroeg vanmorgen al wanneer we weer vakantie gingen hihi. Ik woensdag ongesteld geworden en start vandaag op met de medicijnen, dus allemaal duimen, hihi!!

grjts
    Twinny

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jekkia, dat klinkt als een hele geslaagde dag! Wat fijn dat Matice zo heeft genoten - goed idee trouwens, Danoontje in een taart! Krijg je een beetje een kwarktaart-idee, of niet?

Twinny, jouw vakantie klinkt ook heel erg geslaagd! Wat heerlijk dat Zoe het zo naar haar zin heeft gehad! Fijn he, als je kind het leuk heeft heb je 't zelf ook leuk - behalve dan jouw migraine natuurlijk. Ik ga zeker voor je duimen!

Tan, ik hoop dat je alles op een rijtje kunt krijgen. Neem je tijd..

Pienie, geniet van het laatste vakantieweekend! Je dochter gaat alweer naar groep 2, of niet? Of zelfs groep 3?
    Hier zijn de kinderen alweer een week naar school, vond 't zo sneu voor ze met die hitte afgelopen week..!

Zanoni, ik ga duimen dat het deze ronde raak gaat zijn. In ieder geval is je lichaam weer op orde, dat scheelt idd een hoop!

Hier: een slechte start van de dag maar na een middagslaap weer redelijk opgeknapt. We hebben net echt de allerlaatste dingen gekocht (moesten nog 2 nieuwe dekentjes).
    Ook iets voor aan de muur vd babykamer, het leek zo saai opeens. Sverre had duidelijk al veel meer knuffels en frutsels toen hij nog geboren moest worden dan deze twee... ;) :D

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0

We zagen een baby met álles er op en er aan!

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hihi femke................ krijg er meteen een voorstelling van. Fijn dat in iedergeval alles goed was.

En over opstarten gesproken. Tis misschien handig als ik die spuit dan nu ook ff ga zetten!!!!

twinny

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    :D :D
    Nu kan ik allerlei assumpties gaan maken...
    Maar waarschijnlijk hoor ik het over een week of 20 wel.. ;)

12. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Je houdt het spannend! Fijn dat de echo goed was, mamamarin...

Kar, alles in huis... Nu afwachten. Gek idee vond ik dat altijd, als alles gereed was. Het grote wachten. Spannend.

Kar, mn dochter gaat idd naar groep 2. Ze is ook van juli, dus kleutert precies 2 jaar, net als onze andere guppen hier. Ze is helemaal trots dat ze 'oudste kleuter' is en straks de kleintjes (haha) mag helpen.

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Twinny, succes deze ronde. Hoe ging de eerste spuit weer? Viel het mee?

En het spannend maken? Als je goed leest valt dat wel mee hihihi.

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ohh leuk Femke! :) :) Zo'n echo hebben wij dan waarschijnlijk ook gehad bij Sverre...! ;)

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

pppfff vandaag weer een warm dagje, tis hier al ruim 30 graden. Zoë ligt nog heel hard te zingen in bed, maar zal dadelijk wel inslaap vallen. Tegenwoordig doet ze, naar eigen zeggen, een dutje, hihi!! Ze is zo wijs en praat zo goed, soms vergeet je daardoor gewoon dat ze pas 2 is!

De eerste spuit ging prima, heb er niet zoveel problemen mee mezelf te prikken, dus tis een eitje. Daar denkt me buik na keer of 12 straks vast anders over, want dan heb weer blauwe plekken,haha! Vrijdag moet ik weer terug voor de meting. Over het algemeen is er dan nog niet echt wat te meten en zal ik dan wel over gaan naar een hogere dosis. blijft toch altijd hetzelfde riedeltje, hihi.

Femke, leuk, zoiets dacht ik inderdaad al...

Pienie: leuk hoor, dat je dochter zo trotse oudste kleuter is.

Zoë gaat dinsdag officieel over naar de vlinderkes en is dan rupsje af. Ze heeft al heel vaak in de groep meegedraaid en geoefend dus voorzie geen problemen. Ze is nu wel 1 van de jongste, maar als de school dadelijk begint vallen er een aantal grotere af, omdat ie dan naar de kleuterschool gaan.

Strakjes lekker knoeien bij mijn schoonbroer en schoonzus, want schoonbroer is jarig. Heerlijk in de tuin zitten en Zoë lekker met haar nichtje in het zwembadje.

Hoest verder met iedereen?

twinny

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    leuk!!!:d

18. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Zéker leuk. Vertel je het ook aan anderen? of hou je het nog geheim?

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre is ook de jongste in zijn groep maar juist omdat hij zo goed praat merk je daar niets van.. Hij laat zich ook niet op zijn kop zitten door de grotere kinderen hoor! Gaat letterlijk het gevecht aan.. :)

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Femke: leuk leuk leuk! :D :D

Deel Deze Pagina