spannend Tan... krijg ik toch nog gelijk... vandaag de laatste dag? Ik hoop het voor je!!! ik duim voor goede weeën
Tan, ik duim zooooo voor je dat dit het echte werk is!! Zet hem op! Ik zit me hier beneden kapot te ergeren aan het gesnurk van Alex dat ik dwars door de vloer heen hoor. En aan de twee onwijs drukke baby's in mijn buik. En aan gewoon ALLES eigenlijk. Net was Sverre helemaal hysterisch wakker en wat we ook probeerden, niets hielp. Hij bleef maar schreeuwen 'Waar is mama nou?' dus hij droomde duidelijk nog. Uiteindelijk is Alex even met hem beneden gaan zitten en is hij langzaam wakker geworden en weer rustig gaan slapen. Arm ventje..
Vlak nadat we het zh gebeld hadden namen de krampen/weeën weer wat af, voor een klein uurtje ofzo. We hebben het zh terug gebeld en in overleg heb ik toch de fragminspuit gezet. Daarna in bed gekropen. Had nog wel wat krampen maar ben toch in slaap gevallen (was ook heel erg moe, had de nacht ervoor slecht geslapen). Paar keer wakker geworden vannacht. Heb nu zo heel af en toe nog wat krampen maar lang niet meer zo heftig als gisteravond. Ik ben bang dat het dus ordinair voorwerk was. We zullen wel zien wat de dag van vandaag brengt
Zei gisteravond nog tegen Marc, heb liever gewoon dat mijn vliezen eens braken, dan wéét je tenminste dat het ECHT begonnen is. Nu twijfel je toch elke keer...
Pienie TNX zal straks eens googlen! Karlijn Hoe is het met je zieke gevoelens? Ik hoop voor jou dat het ook niet lang meer duurt! Ahhh wat sneu dat Sverre zo droomde. En balen dat je zelfs het gesnurk van Alex door de vloer heen hoorde . Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen. Twinny Ik hoop dat het bijgeloof werkt! Mijn duimen draaien hier voor jullie! Lieff Jeetje dat is echt een supersnelle bevalling! Nogmaals supergefeliciteerd!
maar stel... *kruipt nu in een hoekje heeeeel ver weg* de bevalling duurt nog een paar dagen, moet je dan een nieuwe spuit zetten?
Ik moet elke dag een spuit zetten, en als de bevalling begint niet (daarom twijfelde ik gisteren). Mocht de bevalling nu dagen duren, dan wordt op een gegeven moment mijn bloed geprikt en als mijn bloed te dik is krijg ik een heparine-infuus. Dit is een kort-durend middel wat meteen werkt en ook snel gestopt kan worden. Dit had ik ook met de 2e inleiding de vorige keer. Ruben is vandaag heel erg vervelend, vraagt enorm veel aandacht en is errug ondeugend. Mijn ouders hebben hem net opgehaald, dus als thuiszorgdame straks ook weg is (gaat nu het huishouden doen hier tot 13.15 uur) heb ik eindelijk rust. Heb nog steeds krampen, maar doordat ik me niet kan ontspannen lijkt het wel alsof het niet door kan zetten.
Goedemorgen (op 't nippertje nog..) Twinny, ik ga hard voor je duimen! En dat 't nu een vrouw was en bij Zoe ook, dat kan alleen maar een goed teken zijn! Lieff, wat een snelle bevalling! Maar wel heftig zo te lezen.. Geniet van Rinze en jullie nieuwe -grotere!- gezin! Tan, ik hoop dat het vandaag door gaat zetten en je op de 8e of 9e een baby erbij hebt.. Hier: nog geslapen vanaf een uurtje of half 4, en mocht blijven liggen dus pas net uit bed. We moeten vandaag wel veel wasgoed wegwerken (3 schone wassen en minstens 2 vieze).. Maar Alex heeft weer een actievere dag geloof ik. Ik voel me nog zwaar beroerd (verkouden); dacht gisteravond ook dat ik bezig was maar helaas.. Ik moet eigenlijk naar de huisarts - ik heb een schimmel- of kalknagel en de huid op mijn voet raakt ook aangetast. Verder heb ik ook een moedervlek die raar doet. Maar ik kan het even niet opbrengen geloof ik.
hoi meiden Bedankt allemaal voor het duimen. Nu nog hopen dat me ei vandaag dan wel gesprongen is!! Had rond de middag heel erg pijn rond me eierstokken, dus heb hoop!!!! Temperatuur zal het morgen moeten uitwijzen. Tan: hopelijk krijg je vanmiddag de nodige rust en mag het echt beginnen. Kar: ppff.... komt nog zoveel op je af hè nu zo kort voor dat die 2 komen. Heb vandaag weer eerste keer gewerkt en was als vanouds oke. Gelukkig. Zag er wel tegenop, want door de fusie is er een vaste kracht doorgeschoven naar mijn plek en ik was bang dat er nu voor mij (als vrijwilligerster) niet veel werk over zou blijven. Gelukkig blijft me vaste collega me overal als vanouds bij betrekken. twinny
Kar Ben je uiteindelijk nog wel naar de HA geweest? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? En is het nog gelukt met al je wassen? Succes vandaag bij de gyn, zou toch proberen dat inleiden weer ter sprake te brengen, niet geschoten..... Twinny Gelukkig was je eerste werkdag oké! Fijn dat je vaste collega je er overal bij blijft trekken! Femke Hoe is het gisteren gegaan met je rug en je werk? Nog effe en dan is je mannetje weer thuis! Hier nog steeds BIB. Heb gisteren 2 uur in bad gelegen (heerlijk!) en de krampen hebben helaas niet doorgezet. 's Avonds tijdens het eten enorme ruzie gehad met Marc (gelukkig was Ruben nog niet thuis) en ik was daarvan zo aan het shaken en was/ben zo kwaad dat alles gestopt is qua krampen. Denk dat dat kwam door de adrenaline? Ben ook heel vroeg naar bed gegaan, heb wel heel slecht geslapen. Nu nog steeds alles rustig in de buik. Denk ook niet dat de beeb zich vandaag op deze mooie datum laat zien. Vanmiddag komt Piet Piraat hier in Roosendaal (het is kindermiddag op de kermis) en mijn ouders nemen hem daarmee naar toe. Ruben is helemaal weg van Piet Piraat dus ben erg benieuwd hoe hij dat gaat vinden!
Oh wat leuk Tan! Sverre begint die hele studio 100 kliek ook leuk te vinden, dus wellicht is het zomerfestival komend jaar ook weleens leuk.. Onthouden, misschien kunnen we samen?? Er komt hier trouwens een voorstelling van Het Zandkasteel in oktober (in 't zwembad/evenementencentrum). Daar gaan we zeker heen met Sverre! Gisteren was hij helemaal aan het meeswingen met het 'kriebel-wiebel' liedje, zo lief, van die schuddende billen!
Hier dus ook nog niets... Vanaf 4 uur wakker geweest. Om 7:15 kwamen ze hier een container in de straat dumpen met veel lawaai en veel vrachtwagens en geroep op straat. Grrr.. kan dat niet een uurtje later?! Heb wel het idee dat er 'iets' gaande is in mijn buik maar wat.. Ik moet om 14:30 bij de gyn zijn. Misschien kan hij even kijken/voelen en ik wil inderdaad een inleiding ter sprake brengen.
JAAAAAAAAAAAAAA!!!! Hihi, Ruben zit ook altijd op dat liedje mee te wiebelen. Hij zit nu ook te kijken. Thuiszorgdame had zich verslapen dus moest ik hem even bezig houden. Is nog geen buitenspeelweer hier
Jeetje wat een achterlijk tijdstip! Ik hoop gewoon dat je aan het ontsluiten bent, morgen is immers de 10e hè?
Alles dus nog BIB. Wordt eentonig dames. Hier gaat alles zijn gangetje. Met rug is het ok. Gisteren voelde ik me na een zeer slechte nacht mega-gammel. Ben dus niet heel erg productief geweest op het werk. Was behoorlijk van m'n padje door die 2 gesneuvelde militairen. Heb maandagnacht flink over defensie gedroomd.
Zooooo stil hier. Volgens mij zijn er dames aan het bevallen! yesyesyes. en dat op 9-9-9. Of is dit een voorbarige gedachte? Tan was hier anders in de tussentijd allang weer geweest toch? En Kar is uiteraard naar de gyn. Ach, ik hoop gewoon dat die meiden flink in de weeën zitten.
hoi meiden MAmamarin: kan me voorstellen dat je nare dromen krijgt van zulke berichten als je man zelf in het leger zit!! Tan: hopelijk is ruzie weer beetje bijgelegd. Kar: leuk he die dansende kindjes. Zoë heeft een mini-disco cd van een camping en kent alle teksten en oefeningen/dansjes die erbij horen. Zo grappig!! Hier denk ik gister eisprong gehad al was er geen echte stijging vanmorgen. Kaartje geeft wel eisprong donderdag ofzo aan, maar heb zaterdag nog een echo gehad waar het ei er nog was, dus zal nog wel veranderen met andere temperaturen! twinny