Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Koeky, joepie gepoept zonder huilen! :) :D En ook al is het irritant, toch knap dat ze letterlijk voor elke scheet op de wc wil zitten... ;) Hoop dat het poedertje dus definitief is aangeslagen en het vanaf nu pijnloos is voor haar.
    En nogmaals beterschap voor jou!!

Monique, klinkt goed zoals het nu gaat met Anouk! En al gelachen, wat heerlijk! Plaats je snel wat nieuwe foto's op Hyves ofzo? Ben errug benieuwd!

Hier dus alles rustig; vannacht weer erg veel krampen maar zodra ik ga zitten is alles weg. Beetje irritant.
    Alex vertelde me gisteren dat ik in mijn slaap kreun van de pijn. :( Ik had al zo'n gevoel dat ik ook tijdens het slapen veel pijn had maar ik vind het eigenlijk best zielig voor mezelf (;)) om te horen dat dat dus echt zo is...

Alex en Sverre zijn nu voetbal kijken dus ik ben lekker alleen thuis. Allemaal vast een fijne zondag!

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Yes, actie bij Tanya.
    Overigens vind ik het weer heel slecht... ze komen om 2 uur weer kijken.
    Come on... dat is 6 uur!!!!
    Een tweede kindje.
    Willen ze iemand echt eerst 6 uur laten ploeteren voordat ze willen ingrijpen?
    Tuurlijk, er is ook een bel. Maar vind dat ze iemand op deze manier echt het gevoel geven een nummer te zijn.

Karlijn, bedankt voor het op de hoogte houden.
    Enne... mooie buik!

GO TAN GO!

3. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Õw... en Kar... ik ga morgen een weekje met vakantie. Mocht er actie bij je zijn of de kleine is geboren... wil je me dan misschien sms'en? Ben zo benieuwd!
    Enne... dinsdag is een erg leuke dag.
    Ik vier het al jaren (niet) op die dag ;)

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee, niet om twee uur, OVER twee uur. ;)
    Valt wel mee dus...

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb je een PB gestuurd!

Mocht ik het vergeten, alvast een HELE fijne vakantie! Ga je het land uit? Met het hele gezin weg?

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ow... hihihi... mijn ogen zitten duidelijk nog dicht! Gelukkig dan maar... dan is het ziekenhuis minder slecht dan ik dacht!!!!!

7. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    We gaan neit het land uit. Alhoewel... voor ons idee wel ;)
    We gaan naar Center Parcs (met de kortingsbon van Felicitas). Lekker naar Het Heijderbos, randje Limburg, dus voor ons een eind weg.
    Gewoon een midweekje, maar daar achteraan zitten we bij mijn zus die haar 25 jarig huwelijksfeest viert.

Lekker zwemmen met de meiden. Vind ik zooo heerlijk. Die (bijna) naakte lichaampjes die zo spartelen in het water, de grote glimlach, het kraaien van plezier...
    Ik denk dat we bijna in het zwemparadijs wonen!

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Limburg is inderdaad bijna buitenland hoor. ;) :D (Laat Twinny 't maar niet horen...)

Jaaaa heerlijk is dat he, dat zwemmen! Pasgeleden nog met Sverre bij mijn zusje in de Huttenheugte wezen zwemmen toen zij daar met haar gezin was. Hun zoontje kraaide alles bij elkaar in het golfslagbad! Je hoorde hem overal bovenuit, zo fantastisch vond hij het! :D En Sverre vindt zwemmen ook heerlijk. Als ik bevallen ben wil ik echt vaker met hem gaan zwemmen, hij geniet er echt van (en bijkomend voordeel: slaapt als een blok erna ;)).

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    *Update Tanya*
    Ik kreeg een sms van Marc:
    Om ongeveer 11 uur is Tanya aangesloten aan het infuus met wee-opwekkers...*

Meer nieuws volgt ongetwijfeld!

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Lekker dat jullie je draai gevonden hebben Moon. En het eerste lachje. Geweldig!! Ben ook wel benieuwd naar nieuwe foto's :) Ga je net als met Mirthe maandfoto's maken?

Kar, WAUW wat een prachtig buik heb je zeg! Tis ook wel zielig als je hoort dat kreunt van de pijn. ;) Toch wel spannend als je er zo over nadenkt dat je straks 2 ukkies erbij hebt, heel speciaal en bijzonder allemaal. :) De 2ling van mijn buurtjes die lopen nu net een week of 2 zo schattig! Die lopen zo heerlijk met elkaar te kraaien. En moet als ik dan zo denk dat die van jou ook nog een grote broer hebben helemaal SUPER. Kar dat wordt echt genieten. Ik denk ook wel afzien hoor maar Sverre die z'n broer en zus probeert uit te leggen hoe de puzzeltjes werkt enzo. :) Zie 't al helemaal voor me :D.

Tan, he he eindelijk ACTIE :D Kar als je d'r spreekt ik denk aan d'r en ze kan het. Spanennd hoor :D Ben benieuwd wat het is geworden wat ze zelf denkt of stiekum toch niet. :D

Evelieveling, fijne vakantie!

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wee-opwekkers? De weeen zijn dus weer afgenomen Balen maar goed ze kunnen nu niet meer terug naar huis gestuurd worden.

@hier, ben nog goed verkouden. En er heeft iemand op de wc gepoept zonder te gillen en met een smile :D rara en nee ik en manlief waren het niet :p. Gaat dus de goede kant op :).

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    tanya zet 'm op!
    nou hopen dat het nu snel gaat! pfff was wel afzien voor dr afgelopen dagen.

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Koek, fijn dat Rianne nu weer goede poepervaringen krijgt. Poedertje werkt dus eindelijk. Mocht dit vaker voorkomen, vraag dan ook eens om Lactulose. is een lekker zoet drankje en werkt gigantisch goed (en snel).

Tan eindelijk in heftige actie. Zou tijd worden. Viel hier zowat van de stoel van verbazing wat die de afgelopen dagen over zich heen heeft gekregen. Wens haar maar veel succes kar! Durf zelf nu niet te sms-en. ben veel te bang dat ik stoor.

Hier werd ik met 42w1d opgenomen. Was daarvoor al drie keer gestript. Ze hebben me voorbereid voor het infuus maar nog niet aangekoppeld. Bleek ook niet nodig aangezien ik na het breken van de vliezen binnen 10 minuten om de 2 minuten de weeén had. marin was er 6,5 uur later.

Kar, pfoeh. Goed vasthouden die buik. Kan me voorstellen dat het nu echt flink pijn begint te doen. Hij is mooi hoor dat zeker weten, maar het lijkt me toch een hel kluif om de dag door te komen zo.
    Jij morgen aan de beurt?

Eef, fijne vakantie!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaaaaaaa, goed zo Tan!!!
    Bij mij zijn bij Thom ook bij 2 cm de vliezen gebroken en daarna aan het infuus en goed 6 uur later en maar 2x persen was hij er... dus dat komt bij jou ook goed... Jullie worden vandaag voor de 2e keer papa en mama!!!!

Koek, super dat Ri weer gewoon kan poepen...

Monique, Anouk ook weer ingebakerd. Ging bij Mirthe toen ook goed he. Lijken ze een beetje op elkaar qua gedrag?
    Is de mama van het kindje waar je op past ook al bevallen? Ga je daar in januari weer mee door, of moet je te veel diploma's halen?

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Joepie: tan is begonnen en krijgt vandaag een baby!!!!

KAr: tjee wat een mooie buik. Tis echt alleen buik bij jou hè, verder is volgens mij niets dikker geworden!! Ben je niet bang dat je voorover kiept, of heb je zulke grote voeten;)

Evelien: Limburg is echt niet ver hoor;):p!! Heel veel plezier en zwemmen is echt top, doen zoë en ik elke week, heerlijk!! En begrijp ik goed dat je dinsdag jarig bent? Als, dan alvast van harte proficiat.

Koeky: o wat fijn dat RIanne net zonder problemen op de wc heeft gepoept!! Heerlijk!

Monique: Fijn dat jullie een ritme met Anouk hebben gevonden en de rust weder begint te keren. Heerlijk dat ze gelachen heeft!

Hier verkouden en moe, voel me beetje ziekjes.

twinny

16. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nog geen nieuws van Tan...
    ik hoop dat alles lekker gaat en dat ze al aan het genieten zijn!

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Helaas nog geen nieuws van Tanya zie ik. Hoop dat we snel iets horen!

ben nu op visite bij mijn schoonouders, maar kom af en toe wel even spieken!
    Op de rest reageer ik weer als ik morgen thuis ben.

xx

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    anders sms ik je wel Noni, als er nieuws is!

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik had om half 1 nog een smsje dat ze 3 cm ontsluiting had. (Maar voelde me toen zelf even te beroerd dat hier te melden, sorry..) Verder niets meer. Ben heel benieuwd!

Hier hele heftige krampen, harde buiken en het blijft zowaar pijn doen nu ik weer op de bank zit. Dus wie weet ben ik inderdaad morgen aan de beurt!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    spannend!!!! bij jullie allebei

Deel Deze Pagina