Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Eiiindeluk babynieuws.
    Nou Tan, na een olifantendracht, een eindeloze bevalling en wekenlang plafondstaren nu dus jullie zoon! Vond je al helemaal een tiepje voor nog een knul erbij, superleuk!
    Van harte hoor, ook aan Marc en Ruben. En dat gewicht is ook super. De naam vind ik ook leuk passen bij Ruben.
    Lekker genieten van je 3 mannen nu!

Kar, nu ben jij aan de beurt....

Verstandig om je in je hoofd maar vast te houden aan de 25e. Ik denk dat je daarmee wel een dagelijkse teleurstelling voorkomt (nou ja, voor zover mogelijk dan).

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Tan is bevallen en we zakken weer naar pagina 2....

tijd voor weeën bij Kar!!!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Zeker tijd voor weeen ja...
    Pfff ik kan me bijna niet meer bewegen van de pijn ondertussen. Heb zoveel pijn in buik, rug, bekken etc. dat ik af en toe denk dat ik een wee niet eens zou herkennen! ;)

Ik hou jullie op de hoogte. Als het goed is komt Tanya vandaag thuis! Wie weet komt ze wel even buurten.. :D

Ze had gisteren nog veel last van na-weeen en krampen. Maar had gistermiddag ook wel even lekker kunnen slapen gelukkig.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    auw auw auw... die vreselijke naweeën.. Ik heb er na de bevalling van Thom echt lang last van gehad.

Thom ligt nu in de box, bungelt een beetje op z'n zij.. Heeft echt nog maar een heel klein zetje nodig en dan draait hij om.

Fijn dat Tan weer naar huis mag, lekker in je eigen bed slapen

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ah das wel naar naweeen.

6. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    ohh naweeen... die zijn vervelend!!
    Hoop dat je weer thuis bent tanya!

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Mamamarin, is Marin zo druk ja??
    Hier zit ik met voeden recht op tegen mijn kussen, Mirthe gaat dan naast mij aan de kant van hubbie hangen.
    Vaak wel met een boekje of haar portemonneetje met centjes erin maar kan daar dan gerust een uurtje heerlijk keuvelen.

@Twinny, al wat opgeknapt?

@Koek, wat een verhaal weer met Ri, hoe is het nu?

@Kar, Mirthe ligt hier 's morgens als ze wakker is geworden altijd nog even bij mij of in het weekend bij ons in bed, lekker ja!
    Sverre ook zo'n druktemakertje ja?
    Ah meid, wil bij jou ook niet echt opschieten he, balen hoor

@Marloes, wat gaaf dat Thom aan het proberen is om te gaan rollen!!

@Tanya, hoop voor je dat de naweeen weg zijn want jij heb al genoeg voor je kiezen gehad!

8. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Koeky: hoe is het met Ri en haar lip. Moet wel schrikken zijn geweest gister.

MArloes: gaaf dat Thom al begint met draaien, gaat snel allemaal hè.

KAr: hopelijk trekt de pijn een beetje weg of gaat ie gewoon over in weeën.

Tan: al thuis en aan het genieten van je drie mannen?

Monique: Zoë gebruikt ons in bed ook alleen maar als klimpaal of rent steeds om het bed heen om de radio's aan en uit te zetten!! DE enige manier om haar stil liggend/zittend te krijgen is de tv aanzetten! Maar dat willen wij eigenlijk liever niet.

Hier nog altijd niet lekker. Snotterig, misselijk en droge ogen en moe... pppfffff. Net gewerkt en nu lekker thuis, dadelijk onder de douche....

twinny

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ri d'r lip is helemaal gewoon alsof er niks gebeurt is. Ja er zit een sneetje net onder d'r lip waar d'r tand weer naar buiten kwam. Maar het niet is niet eens dik.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    gelukkig Koek, waarschijnlijk zie je er dus straks niks meer van.
    de rest ook weer beter?

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Gelukkig Koeky. Niks aan als die mooie snoetjes gehavend zijn. marin knalde vorige week bij de oppas met haar oogkas op de tafelrand. Sneetje onder haar wenkbrauw. Te klein om te plakken maar wel balen. Is later zo'n lekker plekje wara make-up uitloopt. (waar je allemaal aan denkt he).

Tan, welkom thuis.

Kar bezig om beebs naar buiten te werken?

Twinny, met de IUI van marin heb ik het Norrovirus gehad en zelfs ibu geslikt (dom he). Maar ze bleef dus heel goed zitten. Toen ik weer beter was kon ik meteen gaan testen.
    had dagen op de badmat doorgebracht, dicht bij het toilet. was de moeite niet om richting bed te lopen.

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee geen baby-actie hier.. :(

Morgen even met de gyn overleggen over inleiden want ik begin er doorheen te zitten. Ik neem in ieder geval mijn tas maar mee morgen.. ;)

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Goed zo kar. Het is toch al uitzonderlijk zolang als dat jij je ukken bij je houdt!
    En och, een aantal maanden terug had je dit al verwacht he. Toen zei je al dat je het idee had bij de 40 weken in de buurt te gaan komen.

14. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kar: ik hoop dat je groenlicht krijgt van de gyn.....

Koeky: fijn dat ri weer genezen is!

Femke: hahaha, waar de make-up uitloopt! Dat gaan ze natuurlijk straks ook gebruiken hè!! Sta ik nooit zo bij stil, want gebruik zelf geen make-up hahaha!!

Zoë gister op kdv met oogkas tegen de muur aan geknalt en nu beetje blauw oog, dikkere wallen, hihi!! Gaat wel weer over.....

Hier nog altijd grieperig en misselijk en rare steekjes, maar kaartje...pffffffffff. De temp. moet nu toch langzaam echt wel eens omhoog gaan!

Tan al thuis aan het genieten van haar mannetjes?

twinny

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    ...

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    hoe gaat het vandaag met je ?

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    succes bij de gyn! hoe laatmoet je er zijn?

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Koek, hoe was het in de efteling?

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Elise is dinsdag voor het eerst naar de psz geweest. Het ging super goed! Toen ze doorhad dat ik wegging toen heeft ze wel even een traantje gelaten maar ik zag toen ik weg liep dat ze al gekalmeerd was. Ik was er om half 11 naar toe gegaan en heb de rest van de tijd in klas meegedaan.

Gisteren, ik was werken, dus moest ons mam haar naar school brengen. Is Elise bij het binnenstappen van de school gevallen over de (hoge) drempel. Ze heeft nu een dikke lip Ze heeft ook flink gebloed zijn ons mam. Die dag op school was ook heel anders verlopen zeiden de juffen. Ze heeft nog heel lang lopen nasnikken...

Morgen moet ze weer, dan brengt papa haar weg. Ik ben benieuwd!

20. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    dante gaat nu ook als een speer!
    hij gaat nu steeds in bed zitten.
    En in de box en aan de tafel / bank trek hij zich op.
    Hij loopt ook langs de bank en tafel (nog geen bocht om hoor)
    En aan onze handen loopt hij ook al een metertje mee door de kamer!!! (maar hij kan nog niet kruipen, hihihi)

Share This Page