Jeetje Kar, je bent het echt zat nu he? Ik hoop dat het snel begint en anders woensdag de gyn wat kan betekenen. terkte hoor. Enneh, waar ziet iedereen je buik?? Twinny! Fijn zeg. Ben ook benieuwd hoe San heeft gereageerd.
Ow, Twinny dat is goed nieuws! Gefeliciteeerd!! (ook voor san en zoë) Wat een superscore Zanoni wauw, alweer voor de derde? Ik durf het hier niet meer aan na die 2 misselijke zwangerschappen. Hoop dat jullie snel raak schieten! Monique fijn dat het nu beter gaat met je zusje Tan die massage voor de bekken heb ik ook nog 4x gehad na de bevalling. Heerlijk was dat en denk ook wel dat het heeft geholpen. Geweldig nieuws dat je nog verlenging krijgt van de kraamzorg en super dat je Mika in badje heb t gedaan. Gaat erg goed met de kleine man zo te lezen. Wauw, wat een heerlijk en mooi menneke zeg. Kreeg even het IK WIL OOK gevoel (hi hi net wat jij vorig jaar had toen je Matice zag) Wat een ukkiepukkie. Tis leuk straks als je beide luiers moet verschonen. Als je eerst Ruben doet vliegt Mika zo omhoog als je zijn benen oppakt als je zijn luier erna doet Marit Esmee, ook een heel erg mooie naam Meid je bent sterker dan je denkt, je bent een superwijf Marloes extra bonnenboekjes liggen ook bij de ingang. Maar meenemen is handiger, kun je alvast kijken wat je wilt gebruiken. Slapen Raven slaat soms dutjes over, ik zorg dan wel voor een paar rustmomenten dat ze even kan bijtanken door bv boekje te lezen Zodra ze slapen of bed hoort begint madam al te roepen dat ze niet moe is of ze zegt dat matice moe is en zij niet (ties moe tapen, jij niet tapen) Hoewel, gisteren toen we vertrokken bij mijn smoeder, stond ze al bij de deur ons op te wachten. Huis, moe, auto papa Kar wauw die buik. Mooiste tweelingbuik die ik heb gezien Dikke knuff meid, das balen zeg. Ga heel hard voor je duimen dat het woensdag er een heel erg groot stuk beter uit ziet. Ukkies kom maar!! Mamamarin mmm stoofperen Matice krijgt 3 hoektandjes tegelijk door. Zit weer helemaal in de kwijl en diaree. Het lopen gaat ook rap bij hem, het is nu een maand geleden dat hij zijn eerste stapjes zet en nu waggelt hij al door heel de tuin achter Raven aan. Het is ook een echte klimgeit, als ik niet oppas dan klimt hij van de stoel zo de tafel op.
beter 3 tegelijk dan apart. Is hij er ineens vanaf!! Hij gaat zeker als een speer! Ik kan niet wachten totdat Dante hier ook alleen achter Elise aan waggelt
Loes, wat goed van Thom!! hihi Dus Marin heeft heerlijk appelmoes gegeten Hier is avond eten trouwens altijd lastig. Maar ach als ze honger krijgt komt ze vanzelf
@Kar, wat een mooie buik he! Jij draagt echt naar voren Ohhhhhhh wat balen he, dat beroemde tuutje ken ik (ik heb er zelf voor gekozen om dat tuutje aan te vallen) Dikke knuffel voor jou @Noni, hi hi morgenvroeg alvast fototoestel bij de hand houden voor de snot foto @Twinny, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Oh wat spannend meid, ik ga duimen! En nu voor het echie gefeliciteerd! @Mamamarin, he hebben jullie ook een amoes fan?? @Jekkia, moet hier lachen om je reactie bij Tan over het verschonen Hier had ik Anouk vorige week in een koprol achterover gegooid Hoop dat de tandjes ellende snel over is en wow he al lekker achter zijn zus aan waggelen @Koek, is Ri ook geen fan van avondeten?? Hier is dat ook echt een ramp, op het moment eet ze paar hapjes vlees (maar dan moeten wij daar ook nog eens de buitenrand vanaf halen, grrrrrrrr) met appelmoes dus en een toetje. Ze zeggen dat het een fase is maar die duurt dan hier toch al weer een poosje
Nee helemaal niet gaat hier denk al een halfjaar met problemen. Maar goed nog een klein maandje en dan weten we of het een probleem is moeten we weer naar het cb.
Bedoel je dan met groei en gewicht?? Of ga je het aankaarten? Heb ik hier nl. ook gedaan en dan ben ik heel benieuwd wat ze bij jou gaan zeggen en welke tips jij gaat krijgen
Hier is het eten ook altijd lastig geweest met de oudste. Sommige kinderen eten gewoon niet zo makkelijk/veel. Ze is al 5 jaar lang gewoon bij de middenmoot met dr lengte en net iets onder het gemiddelde met haar gewicht. Net dr mama (vroeger dan, haha, nu helaaaas andersom: relatief kort en toch redelijk wat kilootjes). Mij valt het nu pas op, mijn dochter eet altijd gewoon 1 boterham. Sinds ze naar school gaat en ik klasgenootjes zie valt het me pas op: die eten soms 3 boterhammen! Heel soms, in periodes van groeispurt, eet ze anderhalve boterham of zonder te mokken haar avondeten helemaal op. Dat valt dan echt op!
Daar heb je ook helemaal gelijk in Pienie. Ik heb 't ook gewoon geaccepteerd hoor. Maar ja tis toch altijd spannend zal het allemaal goed zijn enzo vooral omdat we in januari ofzo voor het laatst geweest zijn.
@Koek, wat is bij Ri het probleem bij het avondeten?? @Pienie, boterhammen is hier totaal geen probleem die gaan er zo in. Maar avondeten, pfffff of het moeten frikandellen zijn Wij maken er verder ook geen punt van en ook geen strijd aan tafel, maar zou gewoon eens leuk zijn om haar te zien smullen 's avonds
hoi meiden Bedankt voor jullie felicitaties. San was ook heel blij, maar ze riep het al anderhalve weerk ofzo!!! Vind het zelf nog moeilijk te geloven en ben wat voorzichtig. Krijg altijd migraine voor mijn ongi en had gister koppijn en vandaag ook helemaal net lekker. Heb net 2 uur in bed gelegen, ben ziek naar huis gekomen en ben de hele morgen straal misselijk geweest met koppijn. Weet dus niet of van de koppijn kwam of van de zwangerschap. Ben niet gewend misselijk te zijn van Zoë, dus nieuwe ervaring en eerlijk gezegd hoop ik dat het eenmalig was. Dat kon ik me inene wel weer herinneren. Toen ik zwanger was van Zoë, was ik de eerste dag dat ik eigenlijk ongi had moeten worden ook zo beroerd!! Hopelijk stelt mijn lichaam zich nu inene in, want vandaag was :x:x Tan: vandaag nog nieuwe ervaringen opgedaan met Mika? KAr: hoe is het vandaag bij jullie, heb nog niets van je gelezen, is hopelijk heel goed nieuws! Eten: Zoë eet echt geweldig! Ze eet haar boterhammetjes met bijna elk geleg en haar avondeten gaat er prima in. Er zijn wel dingen die ze wat minder vindt, maar ze proeft altijd, tot nu toe! En eigenlijk is ze echt dol op tafelen, want we zitten altijd gezellig lang aan tafel en beleven veel lol. Kan me er dus niet goed wat bij voorstellen hoe het is als je kindje niet goed eet. Vorige week heeft ze wel wat minder gegeten en af en toe gezegd dat ze niet luste, maar ze heeft er geen honger om gehad als ze niet iets anders kreeg. Ze at gewoon minder en de volgende dag niet echt veel meer. Denk dus dat ze gewoon echt geen trek had. Monique: moest wel lachen om die koprol van Anouk. Jekkia: wat leuk dat matice al zo lekker loopt! En auwauw 3 hoektanden. Zoë kreeg ze per 2 en het was een hele lange en pijnlijke bevalling. Ze heeft echt van alle tanden last gehad en ze moet nu nog 2 kiezen. Ga nu naar de fysio grjts twinny
Nou hier niets aan de hand hoor, gewoon veeeeeeel slaap. Slechte nacht gehad en vanochtend blijven liggen, tot wel half 1.. En nu alweer moe dus ik ga zo weer terug. Die baby's hier komen echt niet uit zichzelf. Dat gevoel heb ik echt heel sterk. Ga vanavond/vanmiddag verder reageren.
@Marloes, rijst of pasta was eerst ook een topper, dus dat aten wij dat al wat meer speciaal voor haar Maar van lieverlee ging ze daar ook het vlees uit vissen en liet de rest liggen en nu is het na een paar hapjes ook over, zo gek he Je kan haar op dit moment wel omkopen met appelmoes, dus dan moet ze eerst vleesje eten en dan krijgt ze appelmoes, dat lukt wel voor 2 hapjes Maar het is niet zo dat ze dan denkt, heeeeeeeee dat is lekker en doorpeuzelt @Twinny, jij maakt ook meteen goed kennis met het zwanger zijn Maar ik hoop ook hoor dat dit eenmalig was! Wij eten ook altijd aan tafel en hebben ook nog altijd een hoop lol, gelukkig! @Kar, ga je morgen proberen om iets voor elkaar te krijgen?? Ik had bij Anouk ook zoiets van, die blijft zitten tot kerst Wil deze nog even met jullie delen.
wat zijn ze allebei al weer veranderd Moon!!! Het zijn nog zeker wel zusjes om te zien, maar net na de geboorte vond ik het echt 1 gezicht... en de appelmoes als dipsausje gebruiken? Mee helpen met koken lees je ook wel eens als tips..
na ze is zo'n 90 cm give or take en laatst op vakantie woog ze volgens de transportband exact 12,5 kilo.
Hier gaat rijst wel en patat en frikandellen zijn ook geen probleem maar groentes enzo :S ja doperwten gaan ook goed. Verder hoeft ze na een paar happen al niet meer. Dan zit ze "vol". Ow en brood gaat opzich super hiero nou ja ze eet er 1 soms 2 tussen de middag.
dan lijkt ze me toch niet te licht... al is het natuurlijk wel irritant ( nou ja, bedoel het anders...) dat ze niet wil eten. Sam is trouwens dol op de wereldgerechten van Knor.. maar ja, wat lust die niet. Eet elke woensdag samen met oma een haring... (bah) en pikt mama's sushi van haar bord. we hadden trouwens 2 canvasdoeken besteld, 1 had een wit kader, dus ik had expres bij de foto van Thom ook een wit kader gemaakt... wat denk je, krijg foto's zonder wit kader... Had zaterdag al gemaild dat er 1 binnen was en niet goed, gisteren kwam de andere binnen en dus ook verkeerd. Mocht 2 nieuwe bestellen en de verkeerde gewoon houden. Dus nu heb ik 2 nieuwe besteld, mochten andere foto's zijn, en die krijgen we dus voor niks... Dus aan het eind van de week heb ik hier 4 canvasdoeken voor 31,50 ... (had nog een bon van m'n kerstpakket en vond online nog 10% korting... ) deze 2 hangen in de kamer... ze hangen nog niet op de juiste plek hoor. ze gaan nog uit elkaar: http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/IMG_0644.jpg en deze hangen we boven in de hal http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/Sam7.jpg http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/Thom2-1.jpg