Hoi meiden Mijn moeder had het al verwacht en was natuurlijk blij. Had haar gewoon me test van vanmorgen onder de neus geduwd, hihi. Kar: heel veel succes morgen en ben heel benieuwd naar namen en foto's natuurlijk. Zet hem op!! twinny
Zanoni, beterschap voor Dante! Is ook zielig, van die kleine zieke kindjes.. Ze zitten zichzelf ook zo in de weg dan. Marloes, ondertrouw, leuk! Wanneer is de grote datum?? Veel plezier! Femke, ja, ik hoop dat mijn lichaam het ook snel doorheeft. We zullen zien.. Twinny, mooie banner inderdaad! Vind het echt zo ontzettend leuk voor jullie! Nu hopen dat de misselijkheid of snel verdwijnt, of minder wordt.. En aftellen naar de eerste echo.. Ik ben best nerveus.. was ontzettend moe dus vroeg naar bed, tv liggen kijken en elke keer in slaap gesukkeld. Doe ik hem uit, lig ik natuurlijk klaarwakker. Heb al wel wat geslapen hoor, en ga zo ook terug. Even wat drinken. Het blijft zo'n raar idee! Dat er morgen gewoon twee nieuwe baby's bij zijn! Ben heel benieuwd naar ze. Hoe ze klinken, en ruiken, en voelen.. en eruit zien natuurlijk. Ik kom snel foto's laten zien!!
Ja, raar he?! Ik moet nu ook heel veel terugdenken aan juli 2007.. heb laatst het topic weer zitten lezen, de dagen rond mijn bevalling toen. Zo grappig hoe anders alles toen was.. En toch hetzelfde.
*Karlijn-nieuws* Er is plek in het ziekenhuis, dus ze wordt vandaag ingeleid!!! Ik hoop dat Alex me af en toe een updatetje stuurt zodat ik dat met jullie kan delen. Aan de andere kant hoop ik dat hij het te druk heeft omdat de bevalling zo snel gaat. Maar als er nieuws is, probeer ik dat zo snel mogelijk hier te melden. Succes Kar, je kan het!
Marloes Ohhh ook voor jou een bijzondere dag! Veel plezier met de ondertrouw! Zanoni He bah, Dante ziek. Beterschap! Zodra ik elke keer nieuws heb, zal ik dat zo snel mogelijk proberen hier neer te zetten. Ik krijg vanmorgen wel kraamvisiste, maar dat is Sigrid (lexi73) dus die zal dat wel snappen als ik even achter de PC kruip.
Bedankt voor de update Tanya!! Karlijn zet hem op! Ik hoop dat het allemaal heel voorspeodig zal verlopen!
Nog geen nieuws van Karlijn/Alex. Check elke 10 seconden mijn mobiel haha. Zit me gewoon op te vreten van de zenuwen
Pffff, spannend he? ik hoop idd maar dat geen bericht goed bericht is en dat het te snel gaat voor een tussentijdse update!
**Update van 13 uur, sms van Karlijn zelf** Heb nu infuus met pijnstilling. Wat een genot! Had om 12 uur bijna 5 cm. Alles gaat goed, baby's doen het ook prima. Ben helemaal high van dat spul. Heerlijk!
Spannend hoor.... zouden ze er nu al zijn??? * De tijd van mijn bericht klopt niet... het is bij mij toch echt al 16.35 uur??? *
Dat was al lekker ver om 13.00. Dan zullen ze er nu wel zo ongeveer zijn verwacht ik. Hihi knetterstoned sms-en. Is ook een kunst. Marloes, gefeliciteerd!
wat moet dat voor gevoel zijn, als je dan het ziekenhuis mag verlaten met 2 gevulde maxi cosi's... een tweeling is toch wel heel bijzonder he.