Vind ik ook Marloes. Sprak vanmmiddag met een collegaatje van een andere school die nu 10 weken zwanger is van een tweeling. Ben uiteraard erg blij voor haar, maar het prikt dan toch wel even hoor. En dat terwijl ik rationeel genoeg denk om te beseffen dat het zo misschien beter is voor ons. Maar toch....
Laatste nieuws over Karlijn, berichtje van Alex om 16.45 uur Hee Tanya, alles gaat goeg. Helaas gaat het wel erg langzaam. Om 14.15 uur had ze plm 7 cm. Ze zouden om 16 uur even langsgekomen zijn, maar door omstandigheden op de andere verloskamer is dat uitgelopen. Hoorde net dat ze nu toch echt langskomen. Karlijn heeft inmiddels al een tijd persdrang, dus dat mag ook wel. SPANNEND!!!
JAAAAAA Ze zijn er! Karlijn is bevallen van een jochie en een meisje. Het meisje heet Mette en is om 16.55 uur (let op het tijdstip van de vorige sms van Alex ) en het jochie heet Bjarne en is om 17.24 uur geboren. Karlijn, Mette en Bjarne maken het alledrie goed. Gewicht wist Alex nog niet, dat moesten ze nog meten. Tone ik het smsje kreeg kreeg ik kippevel en moest meteen huilen. Ze heeft gelukkig niet zo lang moeten persen als bij Sverre. Ik ben zoooooooo ontzettend blij voor hun allemaal. Ben ook zooooooo blij dat alles goed gegaan is en dat het ook nog best snel gegaan is. Lieve Karlijn en Alex, supergefeliciteerd!
Wauw!! Van harte Kar, Alex en Sverre! Ga lekker van jullie gezin genieten! Ik dacht altijd dat een tweede er snel achteraan floepte (tja, ik weet het alleen uit de film: o er komt er nog 1 en flop, daar is nr 2... Zit dus toch nog een half uurtje tussen. *gelukkig toch een jongen en een meid, na die onzekerheid de laatste tijd...*
Jaaaa, ze zijn er!! Karlijn, Alex en Sverre gefeliciteerd met Mette en Bjarne ben erg benieuwd hoe het allemaal gegaan is en vooral nieuwsgierig hoe die 2 schatjes eruit zien.
Grrr, heel mijn reactie foetsie Here we go again Tan hoop dat we snel weer naar R'daal komen. Ivo is vandaag zonder mij gegaan (l*llo gaat laatste tijd alleen als ik moet werken:x, dus ben nu heel hard gaan zeuren dat ik de volgende keer mee wil en dan eerst langs jullie moet omdat ik Mika in het echt wil bewonderen) Hoe is het vandaag gegaan? Was toch je eerste dag zonder kraamhulp? Hoe is het trouwens met Sigrid en Elin? Doe je d'r de groetjes! Zanoni fijn dat Elise al begint te wennen op psz en heel veel beterschap voor Dante en succes voor jullie Twinny en en en hoe reageerde jouw moeder op het goede nieuws? (*edit lees het al ) Avondeten Raven is ook geen grote eter. Paar happen en het vlees eruit pikken en dan heeft ze genoeg gehad. Vertrouw er maar op dat ze zelf wel in de gaten heeft waneer ze vol zit. Maar als ik lees dat er meerdere kindjes "last" van hebben, geloof ik ook wel dat het een langdurige fase is. Ben zelf trouwens ook nooit een grote en snelle eter geweest. Marloes gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Is de echte datum al bekend? En gefeliciteerd trouwens met jullie verloving Heb het gevoel dat ik nog wat ben vergeten.... komt vast wel goed. Ga nog even van de rust genieten. Ivo is met de kids naar zijn zus en niet voor 20u terug maar ben nog niet van de pc af geweest omdat ik eerst Kar wilde feliciteren met de tweeling Tan thxx voor het smsje
Wow Kar, gefeliciteerd met je twee kleintjes!!!!! prachtige namen. Ook vriendlioef vindt ze hier prachtig en die is nogal kieskeurig. Passen ook zo mooi bij Sverre. Ik hop dat jullie drietjes enle naar huis mogen, zoniet, laat ze dan maar voor je rennen in het ziekenhuis. heel veel liefs Femke
Kar: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bjarne en dochter Mette. Geniet lekker van je gezinnetje!
Bevallen Jekkia - Matice, 21 augustus 2008 Zanoni - Dante, 2 oktober 2008 Jody - Owen, 3 oktober 2008 Marianne - Paula en Elena, 27 oktober 2008 Kim - Hayley, 18 december 2008 Sonya - Royenna, 1 januari 2009 Eveline - Alyshia, 27 februari 2009 Landa- Jara, 27 maart 2009 Marloes22, Jill 30 april 2009 Beebie - Dani, ...mei 2009 Marloes - Thom, 6 juni 2009 Monique - Anouk, 14 augustus 2009 Lieff- Rinze, 4 september 2009 Tantan, - Mika, 13 september 2009 Karlijn, Mette, 24 september 2009 Karlijn, Bjarne, 24 september 2009 Zwanger Femke - eind december - ? Twinny - mei 2010 - ?
Marloes, ook gefeliciteerd vanaf hier! Wanneer is jullie trouwdatum? (ow enne Mika is nog net de 13e geboren, in je lijst staat de 14e )
Update over Karlijn Mette woog 2965 gram en Bjarne 2765 gram. Bjarne had een knoop in de navelstreng en de navelstreng zat om zijn nekje. Karlijn heeft in totaal 15 minuten geperst. Ze is nu erg moe en emotioneel. Ze blijft vannacht in het ziekenhuis, ligt nu op zaal. Heeft nog niet kunnen douchen maar is al wel naar de WC geweest. Mette en Bjarne moeten elke 2 uur geprikt worden op hun bloedsuikerspiegel, en dat 24 uur lang. Ze weet dus niet of ze morgenavond naar huis mag of pas zaterdag. Sverre heeft zijn broertje en zusje al kusjes gegeven.