Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen

tuurlijk zit het nog goed!!!
    Je temp is trouwens ook nog de lucht in gegaan he!!

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen

wat een super leuke foto's Tanya!
    Hoe gaat het met de spuw? slaan de meds aan?

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen

Op hoeveel dagen had je je cylus banner gezet Koek?

Hoe gaat het verder met jou en Ri? Allebei weer helemaal opgeknapt?

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Elise zit weer op school en Dante was alweer moe dus die ligt even op bed... Daar gaat mijn plannetje om vroeg te gaan zodat ik voordat ik Elise op ga halen nog even boodschappen kan doen...

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    ik heb trouwens mijn haar laten knippen en verven.
    Het was al weer veelste lang.
    Heb nu weer een kort rood :Dkoppie

6. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Leuk kapsel Zanoni!

Koeky Erg spannend dus weer voor jou!

De meds voor de spruw lijken aan te slaan, de witte plekken worden minder. Maar Mika is nog elke keer onrustig als hij die meds gehad heeft. Lijkt wel alsof hij er extra krampen door krijgt. Vannacht was hij (klaar)wakker van 3-6 en vanochtend van 8-11, dus erg vermoeiend ook.

Weten jullie nog dat tijdens mijn zwangerschap een stuk van mijn verstandskies afgebroken was? Door mijn extreme tandartsenfobie en het feit dat ik er geen last van had ben ik toen niet naar de TA gegaan. Afgelopen vrijdag braken er wéér 2 stukken van die kies af. Eerst kon ik de pijn nog wel onderdrukken met paracetamol (ja ik weet het, kop in het zand steken), maar nu heb ik een afspraak gemaakt voor morgenmiddag. Sta nu al stijf van de zenuwen...

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Noon wat zit je haar GAAF!!!

Tan, wel fijn dat de spruw minder lijkt te worden. Wat betreft de kies. Meid ik ben helemaal als de dood voor de TA maar ik ben voor het laten verwijderen van m'n verstandkiezen naar de kaakchirurg geweest wat een wereld van verschil en wat een geweldige vent de 2e keer ben ik weer bij diezelfde geweest zonder angst. Nou ja verdoven is nooit leuk, maar het ging onwijs goed. Mijn insteek is tegenwoordig met verdoven doe maar snel dan voel ik het minder snel en er vooral niet naar kijken!

Mijn banner stond op 28 dagen trouwens. :)

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Dank je wel Koeky en Tanya!!

dat zal zeker vermoeiend zijn Tanya zulke gebroken nachten. Gelukkig is de afspraak morgen al! Kun je je niet al te lang druk lopen maken!

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zanoni: leuk kapsel hoor. Heb zelf ook lekker kort haar. Zal dadelijk een fotootje van vorige week met mij en Zoë plaatsen.
    Leuk hè, hoe kids altijd je hele planning in de war kunnen schoppen!!

Tan: balen van de onrust van mika. Hopelijk heb je overdag een beetje kunnen inhalen. En je tand: ik ben ook doodsbang voor de tandarts, maar als het verdoofd kan worden is het geen probleem. Heb al mijn 4 verstandskiezen in 1x laten trekken en praktisch geen last ervan gehad.

Koeky: mmm, nog altijd niet ongi...... wanneer wilde je een testje gaan wagen?

Kar: hoe is het met jou en de twins?

Hier vandaag beetje onzeker gevoel omdat ik zo weinig voel. Net thuisgekomen snel nog maar ff een testje gedaan:). Lijntje stond er al voor de controle streep en was voordat het hele schermpje door de urine gekleurd was al dik! Zal wel nog goed zitten, toch......
    pppfffffff onzeker kip!

Ben moe, Zoë was al om 6uur wakker toen Sandra de deur uit ging. Heb haar tot 645u kunnen laten liggen, maar toen had ze er geen zin meer in....... Gelukkig moest ze naar het kdv en ik werken, want anders is de ochtend altijd zó lang, hihi.

twinny

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Twinny, het zijn de hormonen die je onzeker maken. Denk maar zo, onzeker betekent hormonen. hormonen betekent ZWANGER!

Tan, ja Marin had ook zo'n kramp toen ze spruw had. De huisarts zei achteraf dat ik gewoon ff had moeten bellen en dat ze dan iets anders hadden gegeven. (is ook fijn zo achteraf)

12. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Femke Had jij dezelfde meds gekregen dan als Mika nu heeft?

Twinny Snap je onzekerheid wel hoor, ook vanwege je miskraam. Wanneer had je nou je 1e echo? Enne leuk koppie op die foto! Eigenlijk 2 leuke koppies!

Vanmorgen was het CB hier om Mika in te schrijven, en ze kwam net op het dieptepunt van de ochtend. Vannacht was Mika klaarwakker van 3-6, en vanmorgen van 8-11.45. Steeds troost zoeken aan de borst, last van krampjes, veel huilen van de pijn. Ruben was ook nog eens supervervelend vanmorgen, Marc wilde een speelgoedhijskraan aan de kant duwen en duwde dat ding tegen een glazen deur aan van de servieskast waardoor die ruit in diggelen lag, Mika lag te krijsen en wilde niet stoppen, Marc was supergeiiriteerd en ik eigenlijk ook wel. Afspraak van half 10 was ook nog eens te laat. Kortom lekker begin van de dag. Maar goed, CB stond hier om half 12 op de stoep. Zij had meteen door dat het allemaal even niet zo lekker ging. Ze vertelde dat Mika in een cirkeltje zat. Hij was oververmoeid, zocht troost aan de borst, dronk dus vaak kleine beetjes, kreeg daardoor kramp en dus pij, was daardoor weer veel wakker en dus oververmoeid. We moesten die cirkel doorbreken. Zij heeft hem op bed gelegd en ons weer terug naar beneden gestuurd. Mika heeft een minuut of 10 heel fel geprotesteerd en daarna heeft hij 4 uur aan 1 stuk door geslapen! Kwam netjes voor een voeding en sliep erna weer 4 uur! En hij ging vanavond ook zonder al te veel problemen slapen. Hij is nu een beetje aan het wakker worden, heeft er dan weer 3 uur opzitten. CB heeft dus denk ik het cirkeltje doorbroken, thank god! Ze zei ook dat het cirkeltje waarschijnlijk van het weekend ontstaan is door die spruw en de meds. Spruw is dus pijn in de mond en dus vaak kleine beetjes drinken, wat weer zorgt voor kramp, en dus dat cirkeltje wat ik net beschreef. Ik hoop dat Mika vannacht ook lekker wil slapen en om de 3 of 4 uur komt, kan ik ook even bijtanken!

13. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ow, heb ook nog nieuws over/van Karlijn. Ze is heerlijk aan het genieten van de kraamtijd. Ze zegt dat het wel vermoeiend is, maar ze geniet er meer van als met Sverre destijds. Nachten zijn nog zwaar, en helemaal als Sverre dan ook nog eens wakker is. Mette en Bjarne doen het goed, zijn al bijna op het geboortegewicht. Bjarne heeft wel veel last van krampjes. Hebben de gehoortest van vandaag ook goed doorstaan. Ze is heerlijk aan het coconnen nu, vandaar dat ze niet op het forum te vinden is. Ze had me wel gevraagd jullie een beetje op de hoogte te houden, dus vandaar dit berichtje.

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    *zwaai*

Ik leef nog hoor maar er zitten gewoon te weinig uren in een dag;)
    En het gaat gewoon zo lekker de laatste dagen dat ik van alles tegelijk wil doen en dat gaat dus niet:D

Wil nog wel even Marloes feliciteren met haar ondertrouw.

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Haaii allemaal,

Ow tan wat een rampen ochtend zoals je 't verteld. Prettig van het CB dat ze even streng heeft opgetreden en jullie heeft bijgestaan in het volhouden. Hoop dat Mika niet meer het cirkeltje in kruipt.

Twin super gave foto van jullie 2tjes zeg :) en het is wat Fem zegt hoor. Die hormonen maken je onzeker. Het zit vast en zeker nog helemaal goed :D

Fijn dat Kar aan het genieten is! We zien haar wel verschijnen als ze zin heeft. :D

Zwaaaiii Moon :D

Hier gaat alles zijn gangetje ben wel onwijs moe van gisteren maar dat komt vandaag wel goed. :) beetje bijtrekken misschien dat ik ff de markt op fiets met Ri hoewel het weer wel helemaal knudde is hier. Wbt testen ik weet het nog niet ik denk dat ik nog een week wacht ofzo. Ik ben natuurlijk ook iets van 20 dagen ongi geweest dus denk niet dat het raak is deze maand. Tenzij ik een raar laat ei heb gehad deze maand.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Jemig Tan, wat een ochtend. En wat goed dat jullie het even overgelaten hebben aan die cbmevrouw.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dank je wel Monique!

en Tan, heeft Mika vannacht goed geslapen? Hopelijk hebben ze idd iets doorbroken en gaat het nu weer beter. Een ander kan dat van een afstandje soms beter zien he...

Leuke foto's van de mama's ;) en Zoë niet te vergeten natuurlijk.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    rare cyclus Koek... was je echt 20 dagen echt ongesteld... of een beetje?

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Tan, succes bij de tandarts

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Tan: succes bij de tandarts en leuk dat je ff update over Kar gaf.

Hier ligt er boven eentje in bed hard te gillen dat ze niet wil slapen, hihi!! Gewoon laten gillen, ik geef het nog ff, anders duurt de rest van de dag veelste lang!

twinny

Deel Deze Pagina