Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Huisarts heeft gisteren inderdaad niet meer gebeld. Nu maar wachten tot maandag dus :(

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    eet je veel tomaten/worteltjes en andere dingen met carotenen er in Tan? Marin werd daar erg geel van, puur van de carotenen. Maar dat was al wel met de potjes. Misschien dat het ook via de bv doorgegeven wordt? Geen idee eigenlijk. Was vooral een hersenspinsel van mijn kant.

Kar, attent dat ze elkaar afwisselen met de rkampen ipv alles tegelijk.

Twinny, heb je al eens aan Emesafene gedacht voor de misselijkheid? Ik had maar 1/3e dosis, maar kwam op die manier erg goed de dag door. Scheelde gigantisch vooral 's ochtends

Pienie, ik heb voor Marin ook op die manier een miskraam gehad. Wat vooral de gevolgen waren bij de volgende zwangerschappen was dat ik telkens zo nerveus was voor echo's en vlosbezoekjes. Verder heeft het gelukkig vrij vlot een plekje gekregen.

Marloes, waar zit die leuke fotograaf van jullie ook alweer? Kon het toen via de website niet ontdekken.

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    HNee eigenlijk niet. Tomaten lust ik niet en worteltjes is al weer een tijd geleden (heb meteen een idee om volgende week worteltjes op het menu te zetten :D). Denk wel dat carotenen met Bv doorgegeven wordt.

Heb hier een onwijs vervelende jongetje van een jaar of 2 die zometeen al weer naar bed gaat denk ik. Hij was vanmorgen om 5 uur huilend wakker geworden. We hebben hem tussen ons in genomen maar hij heeft niet meer geslapen (en zijn mama ook niet, zijn papa wel...:-S ). Nu huilt hij om alles, is ook erg vlug boos, niks is goed. We gaan zo proberen of hij wil slapen, en dan trekken we hem rond 1 uur weer uit bed. Mocht het lukken hebben we de hele middag dat we iets kunnen gaan doen met zijn allen.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    goed zo Tan! Altijd het voordeel bij het nadeel zoeken. hahahahaha

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ze zit in Barendrecht, maar komt naar je toe!!! Ze wil de foto's in de eigen omgeving maken!

En is Ruben gaan slapen, Tan? Hoe gaat het praten van Ruben nu? Sam gaat nu goed vooruit vind ik, steeds meer woordjes en soms wel eens 2 of 3 achter elkaar. Maar bij andere mensen is hij nog steeds stil...

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    en anders ken ik nog wel een goede fotograaf in eindhoven ;)

7. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zo, ben mezelf heel erg tegengekomen. Had vrijdag gewerkt en moest daarna door naar therapie!! Ben doodmoe thuis gekomen, te misselijk om nog te eten en vervolgens tot ongeveer 2 uur geleden in bed gelegen!!!! Te veel gedaan dus.......... pppppffffff.

mamamarin: dat tegen de misselijkheid, waren dat pilletjes of zetpillen. Denk dat ik morgen maar ff naar de dokter ga, want zo als afgelopen 2 dgn wil ik met niet meer voelen, ppfffff..

Tan: hopelijk is de uitslag maandag gewoon goed.

twinny

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0

Hihi, kunnen jullie het nog verder bij mij vandaan bedenken?
    Vrees dat een fotograaf geen 3 uren wil rijden. (en nog eens 3 uren terug)

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Ik had de gewone tabletjes. Maar als je het glazuur van de toiletpot te vaak van dichtbij ziet, kan je ze ook in zetpilvariant krijgen.
    Je kan het beste 's avonds starten als je de volgende dag niet hoeft te werken. je kan er namelijk een dag of twee duf van worden.

10. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Pfff ik ben alle keren wel beetje misselijk geweest maar als ik dat van jullie lees mag ik in mn handjes knijpen. Ik ben nu bij vlagen misselijk maar spuug tot nu toe nog niet (klopklop). En de eerste 12 weken ben je daar toch het meest vatbaar voor toch?
    Succes met de misselijkheid.

11. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Denk dat het bij mij toch een reactie was op oververmoeidheid. Nu voel ik me eigenlijk wel weer oke! Moe, maar lang niet meer zo misselijk. Volgende keer toch beter mijn grenzen in de gate houden!!

Ben benieuwd of die muts boven nog gaat slapen. Anders dadelijk maar ff naar de speeltuin, schommelen!! Straks komt me moeder en moeten we de auto ff naar de garage brengen. Mijn achteruitverwarming doet het niet meer!! Hopelijk wordt het niet een te duur grapje!!
    En morgen eerste afspraak gyn hier incl. echo.......... ben benieuwd!!!

twinny

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    spannend Twin!

13. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Spannend Twinny, de echo!
    En je achterruitverwarming heb je vanaf nu wel weer echt nodig ja. Balen altijd, zulke kosten.

14. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Marloes Het praten van Ruben gaat vooruit. Hij praat nu vooral in zijn eigen taaltje maar er komen steeds meer herkenbare woorden voorbij. Ika is Mika bijvoorbeeld :D! Ook kan je echt met hem communiceren. Hij antwoord op vragen met ja en nee, is ook een hele vooruitgang. We komen er wel! Over 2 weken precies gaat hij naar de PSZ, daar zal het praten ook wel een boost krijgen denk ik.

Twinny Denk dat ik al te laat ben, maar heel veel succes bij de gyn! Laat je even weten hoe het was? Ga je dit keer eigenlijk weer voor een ks of durf je het nu deze keer wel aan om vaginaal te bevallen?

Koeky en Monique, hoe gaat het met jullie? En met Zanoni, Kim en Jekkia?

Gisteren de uitslag gehad, de geelzucht van Mika ligt aan de BV (gelukkig!). Er is niets aan te doen en gaat vanzelf weg. Het kan ook geen kwaad. Weer een zorg minder. Ik zie wel op tegen aankomend weekend en de eerste tijd erna, met het ingaan van de wintertijd. Niet zozeer voor Ruben, maar meer voor Mika. Ach, we zullen wel zien.

Gisteren ook naar het CB geweest. Mika was 56 cm lang en woog 4430 gram. Dwz dat hij op precies 5 weken tijd 5cm gegroeid is en 1460 gram aangekomen is (zijn laagste gewicht, op dag 2, was 2970 gram). Hij doet het dus erg goed op mijn melk! Over een maand de eerste prikjes, brrrrrrrr

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    5 cm? jemig zeg!
    Verder goede en positieve berichten van jouw kant Tan!

Hier erg veel bekkenpijn. Het is geen BI maar eigenlijk vooral het schaambeen. Was vanmorgen even lopend naar de winkel. Word er nu genadeloos voor afgstraft.

16. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Pienie: tja is altijd balen als er iets kapot is!

Tan: fijn dat Mika het zo oed doet en dat de geelzucht aan de bv lag. Inderdaad een geruststelling. Leuk dat Ruben steeds beter gaat praten. EN communiceren is altijd fijn!

Femke: balen van die pijn, hopelijk wordt het met en beetje rust weer wat beter.

Hier was de echo perfect. Hartje klopte mooi, kindje was super gegroeid, nu 1.87cm en lag voor op schema. Zou nu 8.3 wkn zwanger zijn, terwijl de inseminatie 8.1wkn geleden is geweest. Gyn was heel te vreden. 13 nov. volgende afspraak.

twinny

17. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Twinny Fijn dat alles goed was!

Femke Oei auw, schaambeenpijn! Ook al is het geen Bi, heel erg pijn doet het wel en het is ook erg vervelend. Hopelijk blijf je er niet te lang last van houden! Jij moest toch deze week naar de gyn/vk? Of ben je al geweest? En kreeg je nou binnenkort ook weer een groeiecho?

18. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Ruben loves chocopasta

Zien jullie hoe schoon de slab nog is :D

19. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hihi, wat een heerlijk mannetje hebben jullie toch!!

twinny

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    lekker zo'n chocomonster.

Donderdag moet ik weer naar de vlos. En ik krijg half november (met 34 weken) een groei-echo bij de vlos zelf. Hoef daar gelukkig nu niet voor naar het ziekenhuis.

Share This Page