Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

MArloes: gelukkig viel het nog mee, alleen beetje blauwe knieën, ze had zich keurig opgevangen en met haar hoofdje boven op de bal geland, hihi!!

Femke: uuuhhhhhh:), wat was er met maagje?

Koeky: die Rianne toch!! Snugger meissie......

Trouwens nog een vraagje.............. San heeft zaterdag de 31 okt. een meeting in Burgers Zoo, van 10 tot 14 ongeveer. Heeft iemand zin om met mij door het park te wandelen?

grtjs
    Twinny

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
  3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Twin, je was toch misselijk telkens? Vandaar mijn vraag, maar misschien haal ik alles en iedereen wel doorelkaar.....

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    zijn weer hartverwarmende plaatjes Marloes!

5. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Leuke jongens, stoer hoor die zelfde pakjes. Ben er maar trots op Marloes.

FEmke: o vandaar. Misselijkheid gaat beter als ik volddoende rust pak tussendoor. Dus gaat gelukkig wel weer wat beter.

twinny

6. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Marloes, leuke foto's! En wat een prachtige krullen!

Mamamarin, man is nu in Warschau, voor cursus. 2 Weekjes maar. Normaliter gaat hij eigenlijk nooit weg hoor, toevallig nu en die ene uitzending vorig jaar van 6 maanden.
    Maar waar gaat jouw man naartoe en hoe lang? En mn rekenen is niet zo goed, maar hoe valt dat dan samen met de bevalling?

Tan beterschap met de kleine. Zijn het niet zn oortjes? Zag op hyves dat hij iedere 10 minuten huilt. Klinkt een beetje als oortjes (dan doet liggen zo'n zeer en is slapen onmogelijk). Nou ja, weet het ook niet, de dokter moet maar uitsluitsel geven (heb niet alles teruggelezen, dus als het dubbel is sorry).

Twinny, burgers zoo klinkt leuk, maar is helaas veel te ver weg!

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Pienie, waar hij in december zit weet ik zo niet. Ik geloof in Duitsland. Eind januari en begin februari zit hij wel gewoon in Nederland. Vandaar dat hij dan in de weekenden toestemming heeft gekregen om thuis te komen. De kleine is dan op zijn jongst twee weken oud. Vandaar de weekendtoestemming. Half maart gaat hij dan naar Uruzgan. De kleine man is dan op z'n jongst een week of 7. Maar dat zou inhouden dat ik twee weken over tijd zou lopen en hij 1 maart weggaat. De vlos heeft al gezegd dat ze gezien deze omstandigheden uiterlijk met 41 weken gan inleiden. Anders zou hij samen met de kraamhulp door mij uitgezwaaid worden. Nie zo handig dachten we.
    Ik hoop stiekempjes dat ik de week voor of de dagen na kerst zal bevallen. is fysiek ook wel zo prettig aangezien ik beginnende b.i. heb.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Marloes, ik blijf het zeggen maar wat een mooie knullen heb jij toch! En alweer nadenken/bezig voor de 3e.. stoer hoor!

Zanoni, hoe is het bij jou op dat front??

Koeky, ik vind het stoer dat je de stap hebt genomen om de MMM in te gaan. Sterkte ermee, ik kan me voorstellen dat het niet fijn is.

Tan hoe is het nu met Mika? Wat Pienie zegt, dat zou ook nog kunnen inderdaad, zijn oortjes. Als hij zo verkouden is zou dat maar zo kunnen. Ga je naar de huisarts of kijk je het nog even aan?

Twinny, hier helaas ook geen bezoekje aan Burgers.. Het is wel een leuke dierentuin trouwens. En ook wel veel binnen, wat met dit herfstweer ook wel prettig is. In ieder geval veel plezier! Ik neem trouwens aan dat Zoe wel mee gaat toch??

Femke, hmm dus officieel beginnende BI nu? Ik hoop dat de laatste loodjes niet al te zwaar en pijnlijk zullen worden. Wel fijn dat de VK er in ieder geval een beetje rekening mee wil houden dat je man weg gaat. (Ik ben altijd een beetje verbaasd over hele vriendelijke/meewerkende vk's...)

Hier: alles prima! De kinders waren goed gegroeid vorige week (of had ik dat al verteld hier?), woensdag moeten we voor de eerste keer naar het cb dus dan worden ze weer gewogen. Bjarne krijgt nu wel voeding voor hongerige baby's, omdat hij krap 3 uur tussen de voedingen laat en hij krijgt al 6 x 120 cc - wat eigenlijk meer is dan hij zou 'mogen' drinken met zijn gewicht.

Ze slapen 's nachts ook prima tegenwoordig, in hun eigen bed! Mette weliswaar op haar buik maar daar heb ik wat Aerosleep spullen voor gekocht. Nu alleen vanaf een uurtje of 15:00 nog wat meer/beter gaan slapen... Vooral Mette presteert het om gewoon vanaf die tijd tot de laatste voeding van 22:00 wakker te zijn! Soms kramperig maar ook gewoon 'wakker'. Het zijn ook weer, net als Sverre, geen kinderen die als ze in de box liggen te spelen, in slaap vallen. ;)

Hier een foto van gisteren:

9. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    En hier een foto van mijn juli-baby! ;)
    Hij kan tegenwoordig op commando lachen voor de camera, zo ook op deze foto. :D Hij had hier zijn Bob de Bouwer knoeischort aan omdat hij hielp met de baby's in de Tummytub stoppen. :D

10. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Pienie en Kar Marc en ik hadden het er net vanavond over, of het niet zijn oortjes zouden kunnen zijn. Weten jullie hoe we dat zelf kunnen "ontdekken"? Bij peuters bijvoorbeeld mag je er niet aankomen. Of kan alleen een HA dat bepalen door in de oortjes te kijken?

Ik heb Mika verschillende keren getempt vandaag en het hoogste was 37,4, valt mee dus. Maar vanavond na het douchen hebben we hem een paracetamol-zetpil gegeven en hij slaapt nu eindelijk. Ik hoop dat hij een goede ruk kan maken en vannacht ook een beetje wil slapen. Want vanaf 5 uur vanmorgen was het eigenlijk pet. Iedere 10 minuten huilen, weer even slapen, weer huilen, weer slapen, enzovoorts. Tel daar een enorm dwarse peuterpuber bij op en je kan je enigszins voorstellen hoe ik me voel nu.

Twinny Zou heel graag met je naar Burgers Zoo willen met je, maar helaas kan ik dat lichamelijk nog niet aan. :(

Verder heb ik onwijs mooie foto's gezien van onwijs mooie juli-beebs, juni-beeb en sept-beebs.

Sorry voor diegene die ik vergeten ben, maar mijn hoofd loopt een beetje over. Ben keikapot nu. Beide boys lijken te slapen dus ga ik heerlijk even genieten van de stilte hier.....

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Tan, dat kan alleen de huisarts zien. Zelfs toen Sverre zijn 1e oorontsteking had, bij 4 mnd, had hij niet de 'typische' symptomen zoals naar het oortje grijpen. We konden wel merken aan hem dat hij het neerleggen naar vond, dus vooral de verandering van houding. Maar ik had toen zelf niet aan oorontsteking gedacht.

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

zwaai zwaai!!

Tis weer even geleden maar zag foto's van paar mooie kindjes van Kar

Tan val er opeens tussen in (en kan er best naast zitten omdat ik maar 2 pagina's terug heb zitten lezen), maar buiten last van oorjes heb je ook al gedacht aan inbakeren? Hoop dat het snel beter gaan met Mika. Geeft jullie ook iets meer rust.
    Ben eind november trouwens in Roosendaal, heb tegen Ivo gezegd dat ik perse langs jullie moet, al is het maar voor heel eventjes :D
    Matice herken je niet meer terug ha ha

Twinny alweer 9 weken! (dan ben ik echt lang off geweest, laatste keer wist je het net een paar dagen)
    Hoop dat je snel van de misselijkheid af bent.

Hier gaat alles goed. Matice is een echte boef, overal naar toe lopen, aanzitten, opklimmen... (blauwe plekken koning :D)

Jammer genoeg worden ze allebei 's morgens erg vroeg wakker, om 5 uur? Negeren helpt niet, Raven blijft dan roepen en Matice doet op den duur net zo vrolijk mee krijsen. Iemand tips?

Heb ik trouwens in de 2 maanden nog belangrijke dingen gemist?

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

ff die 2 (B)engeltjes van mij showen

14. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Tan: hopelijk komen jullie er snel achter wat er met Mika is. Zou inderdaad eens langs de huisarts gaan.

Kar: wat een heerlijke foto's. Leuk hè, dat lachen op commando!! Zoë is daar ook een kei in!!

Jekkia: ooo wat vroeg.......... vind 645u al vroeg, maar wat klaag ik dan!! Helaas heb ik geen tips voor je. Is er een reden dat ze zo vroeg wakker worden, staat je man op ofzo?

Pienie: hoe is het met jou zwangerschap, begin je het al te zien?

Hier ff klagen......... ben zo verschrikkelijk moe moe moe moe........ krijg gewoon niets gedaan, raak er volkomen gefrustreerd van. Zoë wil niet meer slapen tussen de middag en ik trek het gewoon niet. Het valt me een stuk zwaarder, deze zwangerschap. Voel me zo'n aansteller. Heb nu herfstvakantie. Zoë is naar KDV en San is werken. Wilde de ramen wassen, maar ben uit pure frustratie maar gestopt, het lukt me niet!

twinny

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Twinny, niet te streng voor jezelf zijn hoor! Die eerste weken zijn ook slopend. Dus lekker herfstvakantie vieren en genieten van de rust, nu het nog kan. ;) Die ramen komen wel! (Heeft toch geen zin, straks regent 't weer en kun je er niets meer van zien.. ;) :D)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jekkia, jeetje, wat is Matice veranderd! Hij lijkt ook niet echt op Raven, of wel?? Mooi stel zo samen hoor! :)
    Sverre wordt sinds een dag of 3 -sinds de wintertijd eigenlijk- ook om 5 uur wakker en komt dan vrolijk naar ons toe. Wij worden er niet zo blij van, dus sturen hem terug naar zijn eigen bed, met krijsbuien als gevolg. Ik denk dat hij tussen de middag weer te lang slaapt dus ik heb al op het kdv aangegeven dat hij nog max. 1 uur mag slapen. Kijken of dat gaat helpen.

En of je iets gemist hebt.. Ehh..

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    *zwaai* *zwaai*

Ik leef nog hoor dames! Ben alleen de laatste tijd ontzettend moe. Zou wel de hele dag in bed kunnen liggen. Maar goed dat gaat niet als je kinderen hebt :D (ohh nee, ik ben nog niet zwanger)

Ik heb hele mooie foto's voorbij zien komen!

Twinny, vergeet die ramen! Ga lekker even rusten! Een heerlijk bad, lekker slapen, goed boek lezen. Soms moet je ook gewoon even de boel de boel laten en heerlijk van de rust genieten!
    Je komt net een week te laat met je Burger Zoo. Wij zijn vorig weekend en het weekend ervoor al geweest. Wel jammer!

Tanya, wat vervelend dat Mika "iets" dwars zit waardoor hij zo weinig slaapt. Ik hoop dat je snel weet wat het is, zodat jij ook weer wat rust krijgt!

Femke, ik zal voor je duimen dat je lekker rond de kerst mag bevallen!!

Koeky, alvast veel succes in december! Hoe gaat het met het naaien? Nog leuke nieuwe creaties voor Rianne gemaakt?

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
  19. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    wat een schatjes Zanoni. En Dante lijkt ouder dan Elise, hihi!

twinny

20. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Zanoni, jeetje wat een grote knul is Dante! En wat lijken ze op elkaar, leuk hoor!

Share This Page