Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Vooral veel klusjes zoals de strijk laten liggen. of zelf de strijk doen en haar met 2 knullen laten kroelen. Bliksemafleiders genoeg joh.

Heb je niet meegekregen dat alle kinderen tussen de 6 maanden en 4 jaar nu geprikt gaan worden? Prikken begint vanaf 23 november, maar die hele week zijn wij niet in staat om met Marin te gaan. Vandaar dat ze nu samen met mij mee mag. Bovendien is zij dan beschermd als de kleine geboren wordt.
    iedereen krijgt voor de kinderen een oproep via de ggd. Dan prikken ze in sporthallen enzo.

2. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Tan: super van Mika!!!!! Hopelijk heeft hij de smaak te pakken en kunnen jullie vanacht weer lekker slapen. Mmmmm, je schoonmoeder gewoon veel laten doen en zelf lekker rusten? En wel fijn dat je mam komt als Marc zolang weg is.

Hier vandaag ook mijn moeder gebeld of ze wilde komen. Had het zo gehad met Zoë!!! Ze roept vanaf het moment dat ze haar ogen open doet: wil ik niet! En luisteren.....ho maar!! Werd er zo agressief van!! Gelukkig is me ma een uurtje geweest en is Zoë vanmiddag lekker gaan slapen. Ze begint nu langzaam wakker te worden. Ppppppppffffff, peuterpubers!!! Me moeder had nog aangeboden om haar mee te nemen, maar dat wilde ik niet.......

twinny

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Ehh nee, had ik niet meegekregen. :):):)Dan zal ik die oproep nog wel krijgen dan.

4. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    dat prikken in sporthallen vind ik zo $%^$%%$......... al die gillende kinderen, dat is toch al traumatisch bij binnenkomst!! Waarom kan de huisarts het niet gewoon prikken!!!!

Ik ga pas over een week of 5 en zolang willen we met Zoë eigenlijk niet wachten, dus zal er wel niets anders opzitten!

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Twinny Sterkte met je dwarse peuter!

Omdat ik niks had meegekregen over die vaccinaties ging ik even kijken op internet. Kwam het volgende tegen wat misschien handig is voor sommige mama's hier:
    Grieppandemie.nl / Home / Nieuws

6. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zo is stil hier!! Echo was super en foto's staan in me album

Dadelijk intocht kijken. Jammer dat het zo'n slecht weer is!!

Fijn weekend allemaal

twinny

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    mooi, twinny, echt heel duidelijk

8. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Mooie foto's Twinny! Gelukkig hebben we hier het slechte weer achter de rug, blauwe lucht en zonnetje hier! Marc gaat vanmiddag met Ruben. Ik blijf met Mika thuis want kan nog niet zo lang blijven staan

9. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Ruben vond de intocht helemaal geweldig, en dan vooral de muziek en de pieten. En de peprnoten natuurlijk :D. Marc en Ruben hadden heel mooi weer, blauwe lucht en zonnetje, en veel wind. Maar nu stormt het hier echt verschrikkelijk hard. Ben zo blij dat ik niet meer naar buiten hoef!

Kids liggen op bed en slapen half. Ik ga lekker thee zetten en "Ik hou van Holland" kijken.

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

De sint komt hier volgende week pas ofzo. :) De intocht hebben we opgenomen. Ze was zo moe, ze is een beetje ziekjes en een zit in een fase om gestoord van te worden. We zijn wat spulletjes bij de apo gaan halen en die riepen gelijk als ze koorts krijgt dan MOET je naar de HAP want dan is de kans groot dat het de mexicaanse griep is. Maar tot nu toe geen koorts gesignaleerd.

En eindelijk na een week ziek thuis te zitten omdat me lijf zo in de war is. Komt eindelijk me ongi opgang denk/hoop ik :D er is een verkleuring gespot :D. Mag ook wel na een cyclus van 75 dagen mag het ook wel :). Maar ik juig nog niet te vroeg het was eigenlijk niet noemenswaardig.

Nu is alleen de twijfel wat moet ik maandag doen. Werken of nog thuis blijven. :(

Hoe is het verder met iedereen?

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik zou eerst helemaal goed uitzieken, anders ben je weer zo ziek (vind ik altijd)

zou fijn zijn San als je eindelijk ongesteld wordt, kun je weer verder. Is verder al meteen in de mmm, of zitten jullie daar nog niet ver genoeg in?

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

nee we moeten nog steeds voor een intake. *zucht* het duurt ook allemaal zo lang. Maar de afspraak staat iig voor begin december :)

M'n lijf is ook helemaal de weg kwijt door die cyclus. Bloeddruk erg laag. Dus lekker duizelig enzo.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    mijn cyclus werd weer regelmatig door de etos zwanger worden capsules... misschien is dat ook iets voor jou?

hier is het ook weer niks... eerst weer mooi regelmatig, maar deze cyclus is weer onregelmatig..... stom.
    ook al doen we nog maar voor spek en bonen mee.

eerst Koek aan de beurt... gevolgd door Noni

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:) ja misschien wel. Eerst maar hopen dat dit door gaat zetten :)

15. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Hier is de intocht vanmiddag. San gaat met Zoë, ik ben naar een verjaardag van een vriendin. Hopelijk wordt het wel dadelijk nog droog, want anders gaan ze niet. Zoë is ook snotterig en aan het hoesten, maar geen koorts.

Hoe is het nu met Rianne? En ik zou ook gewoon eerst uitzieken hoor Koeky, werken kan nog altijd de rest van de week!

Tan: leuk dat Ruben zo genoten heeft.

Wij gaan vanavond voor de eerste keer de schoen zetten. Gister waren we er niet, en wilde niet de oppas de primeur geven. Zoë kan ook al heel mooi sinterklaaskapoentje zingen, zo lief.......

Verder heb ik vandaag mijn eerste positiebroek aangedaan. Voelt nog een beetje vreemd en onecht, maar moet er toch aan geloven!

twinny

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Kan me voorstellen dat het gek voelt. :) Gefeliciteerd met de 12 weken mijlpaal!

Hier is het zeker mijn nieuwe cyclus is begonnen na 76 lange dagen :)

17. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Hihi Marloes, las dat je voor spek en bonen meedoet met zwanger worden. Mijn dochter en ik speelden dit weekend en spelletje en zij wilde iets aanduiden met 'voor spek en bonen' maar zei 'die doet voor sinaasappel en banaan mee hè mama'.

Maar ik zie hier een aantal mensen waarbij de poging nog mislukt is. Vervelend zeg.

Zag dat veel de sintintocht hebben gevolgd op wat voor manier ook. Leuk hoor! Hier ook. Was leuk, lekker pepernoten gebakken en toen voor de buis.

Verder niet bijgelezen, sorry. Heb het knetterenorm druk op werk en thuis en ben ook nog eens enorm moe door die zwangerschap. Je kan me momenteel opvegen. Binnenkort meer.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    klinkt veel leuker ook :D

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Joepie Twinny, de 12 weken zijn ruim behaald! :) :) En positiekleding maakt het ook wel wat echter, of niet? Ik vond 't ook raar het weer aan te doen maar ook wel een opluchting, alles zat zo strak. :D

Wij hebben net de oproep voor Sverre's mex.griep-prik gekregen. En voor onszelf dus ook vanwege Mette en Bjarne. We moeten dinsdag om 15:30 met Sverre - naar zo'n sporthal! Vreselijk! Krijsende kinderen overal! En dan nog een peuter een naald in zijn arm laten steken!

Maar wijzelf moeten dus dezelfde dag om 17:45. Waarom kan dat niet gewoon tegelijkertijd?! En ook nog precies om etenstijd! Pff en dan 15 december weer geloof ik.

Ik zie er nu al tegenop. :(

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wij mogen volgende week donderdag in een of ander wijkgebouw in de stad... dus ook overvol...
    voor ons zelf hebben we nog geen oproep, jullie al wel dus.

Share This Page