Ja, tenminste, er stond in het (hele vage) rooster bij dat de huisgenoten van kindjes die geboren waren in september 2009 om die tijd moesten komen. Misschien ook wel op jullie brief?
Wij moeten woensdag met Zoë, ook naar 1 of andere hal bij het Rodastadion hiero!! Nou, ik blijf lekker thuis en Sandra gaat, hihi!!! Tis voor mama minstens zo traumatisch!! En ikzelf ga over 2 wkn, want dan ben ik 14wkn en vanaf 13 mag het! twinny
Ja ik ga toch maar wel enten.. Heb er geen zin in en twijfel wel maar ben als de dood dat Sverre iets overkomt. En Mette en Bjarne natuurlijk. Het schijnt dat de nieuwe griepgolf heftiger zal zijn dan deze. Maar ja, met vaccinatie ben je geloof ik ook 'maar' 71% beschermd. Wat ik nog wel vreemd vond is dat Sverre wel van die oproepkaarten heeft gekregen maar wij niet.. Dus wie weet krijgen we die nog? Of anders maar gewoon heengaan en zien.
Alleen de kinderen worden via de GGD geënt. Je moet voor jezelf naar de huisarts. De kinderen krijgen bij de GGD 0,25 ml Pandemrix en bij de huisarts krijg je 0,5 ml Focetria. Wij hebben de prikken vrijdag gehaalden moeten over 2,5 week weer voor de tweede ronde. Marin heeft helemaal nergens last van gehad en wij hebben een antal dagen een beurse plek gehad op de prikplaats. Verder geen bijzonderheden.
Wij mogen volgende week langs in een grote sporthal. Niks ook over de huisgenoten van het kind. Ach ik wacht rustig af
Koek, Ri is te oud om er voor te zorgen dat jullie ook geprikt mogen worden he. Is alleen voor huisgenoten van kinderen tot 6 maanden die voor 23 november zijn geboren.
ahhh dat had ik niet uit de verhalen begrepen ach nog mooier ik luister altijd maar half als het om prikken gaat. Zodra het woordje prikken of ik zie een naald voorbij komen ben ik al helemaal afgeleid.
ook voor de ouders van kindjes t/m 5 maanden krijg je een oproep (wij vandaag) volgende week donderdag mogen wij voor een prik langs
Hier ook de oproep voor Ruben gehad. Heb vandaag gebeld met de GGD west-brabant, en Marloes, als het goed is krijgen huisgenoten deze week ook een uitnodiging. Zo niet, dan mag je gelijk met je peuter-kleuter komen, en moet je je paspoort en het geboortebewijs van je baby meenemen. Zal ook wel voor Oosterhout gelden dan.(EDIT lees net je laatste berichtjes...) Karlijn, bij mij op de brief staat dat je met zijn allen op 1 tijdstip mag komen, en dit niet hoeft door te geven aan de GGD. (Ruben mag trouwens donderdag 26 november en 17 december, ik weer 1 of 3 december) Pienie Goed voor jezelf zorgen hoor, deze pagina loopt niet weg (en zo druk is het de laatste tijd niet dus je hebt niet veel bij te lezen ) Femke Jij hebt denk ik (net) je laatste werkdag gehad? Nu lekker genieten! Hoe is het nu met je bekken? Koeky Hèhè eindelijk is je cyclus begonnen. Pfff dat duurde wel lang zeg! Twinny Gefeliciteerd met je 12 weken grens! En wees niet "bang", die positiekleding wordt gauw opgevuld hihi Had ik al verteld dat Mika nu doorslaapt? Sinds vorige week woensdag. Wij werden 's ochtends wakker en vroegen ons af of we niks vergeten waren hihi. Hij slaapt nu elke nacht door, behalve 2 nachten, toen kwam hij rond 5 uur (nog steeds netjes toch), ook afgelopen nacht. Verder slaapt hij tot 8 uur! Afgelopen week was Marc 2 dagen in Duitsland vanwege zijn werk. Mijn moeder heeft me geholpen maar nu neem ik echt mijn petje af voor de dames die hun man langere tijd moeten missen!
Hier dus alle prikken via de GGD, behalve voor mijzelf omdat ik een medische indicatie heb. Wij laten ook iedereen enten, heb wel heel lang getwijfeld
wij hebben de oproep voor Zoë ook al gehad en moeten woensdag voor de eerste keer. San heeft zich al vrij gegeregeld voor de ochtend. ik zelf ga denk ik over 2 wkn, dan ben ik zeker 13 wkn zwanger, want stel je voor dat ik inene achter loop! Tan, wat fijn dat Mika doorslaapt!! En hoe is het met Ruben, slaapt hij ook lekker? grtjs twinny
Hier nog geen oproepkaarten maar we hebben besloten dinsdag gewoon met z'n 3-en om 17:45 te gaan. Dan is de grootste kans dat de krijsende kindermeute weg is, en hoeft Alex geen vrij te nemen en Sverre niet thuis te blijven van het kdv. Wij gaan wel eerst, dan kan Sverre zien dat 't geen pijn doet. Of zouden we hem juist eerst moeten laten gaan...? Hmm nog maar even bekijken. Goed dat Mika doorslaapt! En meteen ook zo lang! Hier ook twee doorslapers, wij zijn verbijsterd aangezien Sverre nu nog 9 vd 10 keer niet doorslaapt.. Ze krijgen de laatste fles rond 22:30 en slapen dan tot 7:00. Vaak moeten we dan 1 van beiden wakker maken! En ze zijn ermee begonnen toen ze 6 wk waren, onwijs jong dus. Knap hoor, ik ben reuze trots!
Twinny Yup, Ruben slaapt ook lekker, gelukkig maar! Kar Ik zou eerst jullie zelf laten prikken en dan Sverre. Want ik gok erop dat Sverre gaat huilen en als je dan zelf ook nog moet... Ook goed van Mette en Bjarne hoor, dat ze doorslapen! Ruben was ook 6 weken.
wij hebben ook eerst zelf geprikt en toen marin. konden we meteen daarna weg en huppelde ze alweer aan onze handen mee.