hoi meiden Ben vanaf afgelopen maandag uit de running geweest. Fikse migraine aanval, niet kunnen eten en drinken en ziek ziek ziek. Mag er geen medicijnen voor nemen, alleen paracetamolletje en iets tegen misselijkheid, maar sloeg niet echt aan. Vandaag eindelijk weer boven water!! KRijg als het goed is dadelijk de uitslag van de combinatie test. MAak me toch wel weer zorgen, ggggrrrrrr...... Hoe is het verder met jullie. Hoe is het eigenlijk met Monique en haar dochters? Tan: MArc weer lekker thuis? KAr: is alex nu weer aan het werk? Hoe zit het eigenlijk met jou werk, heb je nu iets nieuws of pak je dadelijk het oude weer op? Koeky: hoe is het bij jullie en met Rianne? Geen blauwe plekken meer opgelopen..... Hier wordt het volgens Zoë een meisje. Ze had dinsdag op het kdv verteld dat ze een zusje kreeg!! WE hebben haar nog niet eens expliciet verteld dat er een baby komt, hihi, dus waar ze het vandaan haalt!! Zijn jullie kids ook al zo sinterklaas minded? Zoë zwijmelt van Sinterklaasje en wil steenvast mandarijntjes in haar schoen! Als ze haar schoen mag zetten vraagt ze daarom en zingt dan ook heel verlegen sinterklaaskapoentje, zo lief!!! twinny
Hier alles goed straks naar het zh bloedprikken en die kleine laten inenten . Verder gaat 't hier z'n gangetje weinig te melden. Maar ik ben er wel hoor meiden. Hoop dat die migraine aanvallen ophouden twin!
Moet een goed gevoel geven Twinny. Gefeliciteerd! @Femke: hou je het nog wat vol, je laatste loodjes? Nog 4 weken toch?? @Karlijn en Tanja: hoe is het met de kleintjes? Lekker aan het genieten? Ze worden alweer 'groot' denk? De tijd gaat ook zo snel.... Mex.griep: ik moet morgen met Brennan. Ben zelf al voor de 1e geweest (val onder de risicogroep, astma). Hoop dat het wat mee valt voor hem! Lees hier dus nog steeds af en toe mee....
ha amle leuk om weer wat van jou te horen. Ben je nu al voor de echt bezig of nog altijd je cyclus uit aan het vogelen? Succes met de spuitjes van Brennan. Wij hadden voor Zoë een nijntje pleister meegenomen, vond ze helemaal stoer en leidde goed af! Arm is nog beetje gevoelig, maar verder heeft ze nergens last van. grjts twinny
@Twinny: we zijn nog niet echt bezig, want Bas komt dinsdag pas weer thuis! Mijn cyclus is nu wat in de war, zit al op 40 dagen Niets aan; wachten!
Amle, dinsdag 'al'! Dat schiet weer lekker op..! Hoe hou je het vol met een peuter in huis?! Knap hoor, respect voor jou en alle andere vrouwen die hun man zo lang moeten missen (Femke, Pienie..) Twinny, geweldig, wat een goede uitslag! En tja, wie weet heeft Zoe toch wel een 6e zintuig?! Zou wel leuk zijn, een zusje! Sverre is ook in de ban van Sinterklaas, helemaal. Al weken. Hij schreeuwt ook heel schattig 'dank je wel Sinterklaas!' als hij iets in zijn schoen vindt 's ochtends. Hij had ons alleen bijna door; we hadden van die fondantkikkers gekocht (ik noem ze snotkikkers) en die vindt hij ook superlekker. Dus hij had er zaterdags al 1 gehad. Toen kreeg hij er ook nog 1 in zijn schoen maandagochtend. En zei hij 'Deze hebben wij in de winkel gekocht, toch??'. OEPS! Hier is alles goed; Alex werkt inderdaad weer sinds 3 weken en ik ben dus alleen met de tweeling. En op maandag en vrijdag Sverre er ook bij. Al gaat hij nu een paar vrijdagen extra naar het kdv. Het gaat wel goed zo in mijn uppie al ben ik altijd wel blij dat Alex weer thuis is 's avonds. Ze zijn alweer twee maanden joh.. En lachen, brabbelen, spelen. Zooooo lief! Volgens mij zijn ze sneller dan Sverre -maar ik kan me dat niet zo heel goed meer herinneren dus wie weet vergis ik me. Ze doen 't in ieder geval heel goed! De griepprik is ook goed gegaan dinsdag, heb zelf alleen ontzettende zere arm en Alex ook. Kan er niet op liggen 's nachts! Sverre was stoer, al moest hij wel even krijsen van boosheid omdat ik hem vasthield. Hij kreeg snoepjes na afloop dus toen was 't meteen over en hij huppelde weer blij naar buiten. Hij weet nog niet dat we nog een keer moeten...
Oh, en volgende week gaan Mette en Bjarne alweer naar het kdv!! Ik denk dinsdag -weet nog niet hoe lang-, woensdag niet vanwege prikken, en dan donderdag weer even. Vanaf januari gaan alle kids toch maar 4 dagen; ma-di-do-vr. Sverre vindt dat fantastisch denk ik, de leidsters ook, nu nog afwachten hoe de dynamic duo het vindt.
Hier ook wel aanwezig hoor. Al is het nu vanuit een Landal park. Marin is met papa nu naar het zwembad. Mem zou ook mee maar ik moet een beetje boeten voor een uurtje bowlen. Heb nu een week verlof en merk dat het bekken dat wel fijn vindt. Ik herstel na een inspanning iets sneller, dus dat is fijn. Volgende week ga ik met marin een paar daagjes naar mijn ouders aangezien vriendlief op oefening gaat. Vind het niet super dat hij dan weg is. ben veel te bang dat de bevalling begint en hij niet op tijd terug is. ook al is het maar een uur of 2 rijden naar huis. Van de vlos heb ik ook de instructies gekregen om bij elk krampje aan de bel te trekken zodat zij en vriendlief op tijd zullen zijn. Ik moet sowieso ook nog naar het ziekenhuis dan, maar ze schat in dat ik niet heel veel speling heb qua tijd. Marin was er na 6,5 uur (van het beginste begin tot aan het einde) dus deze meneer kon wel eens een stuk vlotter zijn. (spannend hoor) Twin, finj dat de uitslagen goed waren. kan je migraine daar ook mee te maken hebben gehad? Met het spannende van de uitslag?
Twinny Super dat de uitslag goed was! Heb je zelf ook een voorgevoel voor een meisje? Amle Hoi! Leuk je ook weer even te zien! Ik neem ook mijn petje af voor jou, dat je vaak alleen bent! Vorige week was ik 2 dagen alleen (nouja, mijn mams was er ook een groot gedeelte) en dat vond ik al pittig. Yup, Mika wordt snel groot. Sinds vorige week past hij in maatje 62 en toen moest ik wel even "slikken". Voor mijn gevoel is het baby-achtige er al aan het afgaan nu zijn maat niet meer met een 5 begint... Femke Leuk even naar Landal (welke?). Wij hebben voor eind januari een midweekje Lommerbergen geboekt, heb er nu al onwijs zin in! Is al heel lang geleden dat we vakantie hadden. Fijn dat het verlof je bekken goed doet. Ook fijn idee dat je naar je ouders gaat. Koeky Bloed prikken voor de MMM? Ik hoop zo dat je daar maar kort in zit Prik bij Rianne goed gegaan? Hier is Ruben gister ook voor zijn prik geweest, Marc ook. Ruben gaf geen kik (Marc ook niet ). Ruben heeft nergens last van gehad en Marc was gisteren een beetje grieperig zei hij. Vandaag alleen een stijve arm zei hij. Ik mag dinsdag voor mijn 2e. Ruben is niet zo sinterklaasminded. Hij is 's ochtends al vergeten dat hij zijn schoen gezet heeft en kijkt er dan dus ook niet in. Morgen hebben we sint-feest van Marc zijn werk en ben wel benieuwd hoe hij daar gaat reageren. Ik vrees dat hij sowieso even gaat huilen als hij zijn cadeautje krijgt. Want alle kindjes moeten wachten totdat iedereen zijn of haar cadeautje heeft en dan allemaal tegelijk open maken................. Ik krijg trouwens geen notificaties meer van zwp, terwijl ik wel een abonnement heb op dit topic. Zo raar en irritant! Meer mensen last van?
hoi meiden Amle: wat fijn dat Bas dinsdag weer thuis komt, petje af hoor dat je het in je eentje zo goed redt! KAr: oh, wat gaat het snel hè! Fijn dat alles zijn gangetje gaat en de tweeling zich zo lekker ontwikkeld! Spannend hoor dat ze al bijna naar het kdv gaan en wat een stoere vent is die Sverre. HOe is het trouwens met zijn brilletje, heeft ie hem al? Zo ja: foto's!!!! En trouwens, Zoë wenst zich altijd een mandarijntje in haar schoen en wijst dan steevast naar de fruitschaal en zegt dan daar pakken, hihi!! MAmamarin: lekker dat jullie ff er tussenuit zijn. Jammer dat je niet mee kon zwemmen,maar ach.......ff rust is ook lekker!! Migraine is bij mij een hormonaal probleem, dus weet niet of het met de spanning te maken heeft gehad. Denk eerder het oplossen van het dooierzakje, wat nu ergens aan het gebeuren was......... Ach, het is in iedergeval weer over! twinny
Tan, we zaten in Aelderholt (schuin boven emmen). Lekker dichtbij huis. was maar een dik uur rijden. Nu we weer terug zijn heeft marin een uitermate vermoeiende dag (voor mij vermoeiend) achter de rug. Mevrouw dicht zich vele privileges toe. Ikke mag wel dit...... Echt wel...... Ik vind dat niet lekker/leuk/wel lekker/wel leuk etc. En piepen om niks he. kan vandaag even het vaatje geduld niet vinden hoor. ben stiekempjes blij bdat ze nu ligt. Buikje beging ook op te spelen. veel harde buiken (niet pijnlijk) en het gevoel dat je je hart in je keel hebt zitten. Voel me dan erg gejaagd en krijg een warme kop. Weet niet wat het is, zal er wel bij horen denk ik dan maar weer.
hoi meiden Oh mamamarin, dat toe eigenen van privileges, erg bekend!!! Zoë meent ook dat ze momenteel uit kan maken wat er gebeurd en wat niet. Raak er soms volkomen tureluurs van en heb het gevoel de hele dag niets anders dan nee nee, niet doen, mag niet, etc etc. Voel me niet echt leuke mama op dit moment!! MAar ach het zal wel een fase zijn, hihi!!! Nu ligt ze gelukkig ff lekker te slapen! twinny
erg he dat we daar gewoon ff opgelucht van kunnen zijn. FF geen ik mag wel of ikke wil dit om je heen.
Ik wil dit? Sverre zegt gewoon doodleuk 'Ik moet dit!' Nog erger. En blijkbaar zit er iets in de lucht want vandaag waren ze alledrie niet te genieten hier, en ik dus ook niet.
Ruben zegt het nog niet, maar gebaart het wel! Ik ben ook blij als hij in zo'n bui is en dan 's middags nog even lekker slaapt. Karlijn *knuffel* Femke Aelderholt zijn Marc en ik (en Ruben) 2 jaar geleden geweest (4p huisje met uitzicht op de golfbaan). Is een mooi gebied om te lopen daar, maar ja, dat vind ik van heel Drenthe. En helemaal als je een hond hebt die gek is van het bos!