Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Twinny Die binding komt er wel, duurde bij mij ook even en had het minder dan bij Ruben. Komt denk ik ook dat je nu drukker bent, omdat je al een peuter hebt rondlopen en daar je handen vol aan hebt. Bij mij kwam die binding pas eigenlijk echt toen ik volledige bedrust kreeg.

Eef Ik vind het een verstandige beslissing van je!

Femke Zo hebben wij het ook gedaan! We hadden ook een cadeautje voor Ruben, uit naam van Mika. Was maar een kleinigheidje, maar ging meer om het idee.

Karlijn Ik werd ook emo toen ik Ruben voor het eerst zag na de bevalling. En dat was pas om 10 uur 's ochtends, omdat ik natuurlijk midden in de nacht bevallen ben. Toen ik met de beide boys op bed zat dacht ik echt van "wauw, dit zijn gewoon mijn kinderen!" Dat gevoel had ik ook toen ik naar huis ging en op de achterbank keek. Was trouwens ook het moment van Ruben denk ik dat hij besefte dat Mika bij ons bleef. Je zag hem echt heel bedenkelijk kijken naar de maxi cosi. Hij kreeg van de kraamvisite ook vaak een cadeautje, vond ik wel attent en lief.

Sneeuw Hier is het pas tegen 6 uur begonnen. Hoe weet ik dat? Omdat ik om 5 uur al beneden op de bank zat met kies- en oorpijn:(. Ligt nu een cm of 3 en het is net weer harder gaan sneeuwen (CORRECTIE het begint heel hard te sneeuwen hier!). Ik heb vanmorgen Ruben toch maar naar de PSZ gebracht, hij heeft kerstontbijt daar. Ik heb er 20 minuten over gedaan (normaal 5 min) en heb niet harder gereden dan 20-25 km/u. Strooien kennen ze geloof ik niet in Roosendaal. Ik moet hem straks weer ophalen en ben aan het twijfelen of ik niet zal gaan lopen, is ongeveer 25 minuutjes lopen denk ik. Maar wil ook niet het risico lopen op 2 krijsende kids (rond 12 uur is het etenstijd voor Mika namelijk). Even aankijken wat het weer gaat doen...

2. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ben dus nog gaan lopen. In een half uur tijd was er nog 7 cm sneeuw gevallen, dus autorijden vond ik niet meer verantwoord. Maar mijn hemel zeg, 3 kwartier heen en 3 kwartier terug, ploeterend door de verse sneeuw met een zware duowagen (vergelijk het met lopen door los zand op het strand). Mijn voeten gleden steeds weg, de wagen in bochten ook. Mika was op de heenweg aan het krijsen, en op de terugweg waren ze beide aan het krijsen. Gehannes met de regenhoes, mijn voeten en broekspijpen waren nat, bekken en rug doen heel erg zeer nu. Maar goed, alles is veilig en heelhuids binnen, en ik begin eindelijk een beetje op te warmen. Maar ben wel keikapot zeg, wist niet dat lopen door de sneeuw met een duowagen zo zwaar was...

Zag net foto's van de sneeuw in het noorden van het land, en dan mag ik eigenlijk niet klagen met de 10 cm die hier ligt...

3. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Sneeuw!!!?????? Dan mag ik wel klagen, want hier sneeuwt het helemaal niet. Zie je ook goed op buienradar, wij liggen er natuurlijk net weer onder!! Vanmorgen lag nog 1mm van gister, had Zooke dus lekker de snowboots aangetrokken toen we kerstkaarten gingen posten, hihi. Maar sneeuw...........niks!

Verder..................... denk dat ik toch aan de anti-depressiva moet. Het gaat gewoon niet goed met me. Anders dan normaal, somberder, veel meer huilen en soms ook niet meer willen. Heb vandaag gevraagd voor een afspraak bij de psychiater........ hoor het straks wel van me peutje..... Voel me er verschrikkelijk schuldig over tov bambam, maar................ denk dat hoe ik nu ben en me voel ook schadelijk is. Tis zo moeilijk om de juiste beslissing te maken........ Ik ken ook niemand die anti-depressiva slikt(e) tijdens de zwangerschap........ ppffffffffffffff. ik weet het ook niet meer.

twinny

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Heb er toevallig laatst iets over gehoord/gelezen Twin. Tegenwoordig hebben ze ad die je redelijk safe kan gebruiken hoor. En misschien heb je maar een hele lage dosering nodig. Met buikje gaat het goed als het met mams ook goed gaat he. Knap dat je dus de afspraak hebt gemaakt. kan je op korte termijn terecht?

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Twinny, je hebt PB. Net wat Femke zegt, het is safe (ik ben daar, of eigenlijk gezegd Ruben) een wandelend voorbeeld van. Hele dikke knuffel voor jou!

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dikke knuf Twin!

Zo lady's na een zware verdrietige week ben ik weer terug.

Niet veel bijgelezen, hoe is het met iedereen?

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Koek, een zware verdrietige week? heb ik iets heel belangrijks over het hoofd gezien?

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

#14788 Koeky, Dec 21, 2009
    Last edited: Dec 21, 2009
    Nee staat hier niet op 't forum. Ik heb wat dingen te horen gekregen waar ik niet echt amused van was/ben.

9. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Oei dat klinkt niet helemaal lekker! Heeft het te maken met de MMM?

Je weet hoe het met mij gaat, via hyves. Maar zal het hier toch even neerzetten;). Vorige week heb ik 4 nachten wakker gelegenvan de kiespijn. Ik dacht dat het wel over zou gaan omdat ik echt niet naar de tandarts durfde. Donderdagnacht, (na 10 uur slaap op 4 nachten tijd) toch besloten om naar de tandarts te gaan. Daar bleek ik een ontsteking in mijn verstandskies te hebben, dus die moest eruit. Vorige keer ging dat vrij vlot dus dacht dat dat deze keer ook wel zo zou zijn. Nou niet dus. Wortels bleken krom te zijn en tijdens het trekken brak er een wortel af. Die heeft hij met veel gepeuter en geweld eruit gekregen. Resultaat dikke kaak, pijnlijke tong, gehemelte en keel, kaken niet van elkaar kunnen krijgen. Dat si nu nog steeds en na een belletje vanmorgen met de tandarts zit ik nu aan de antibiotica. Voor het volledige verhaal moet je op mijn hyves zijn. Heb nu weinig tijd want kleine boef wordt wakker...

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nee heeft niets te maken met de MMM. Daar zitten we nog volop in morgen voor de 3e keer bloed laten prikken en dan ff denken volgens mij vrijdag weer *zucht* Nee Er is een dierbare overleden en ben m'n vertrouwen een beetje kwijt in sommige mensen. Ik heb daar sowieso altijd al een beetje moeite mee, omdat ik al zo vaak op me b*k ben gegaan.

Had ik idd al gelezen op hyves idd Tan. Had ook gereageerd ;)

11. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Tjee koeky, geef ik jou ook ff een hele dikke knuf........

twinny

12. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Tjee Koeky, ontzettend gecondoleerd en ook dikke knuf van mij!

Vrees dat mijn BV door al dat gedoe (4 nachten slecht slapen, vrijdag niet live kunnen voeden, sonds vrijdag slecht eten en sinds vandaag aan de antibiotica) aan het terug lopen is. Vanavond was half 8 voeding drama (happen, loslaten, huilen, happen, loslaten, huilen etc). Na 10 minuten een flesje afgekolfde melk gegeven wat ik bijeen had gesprokkeld de afgelopen 2 dagen. Morgen de lactatiedeskundige maar eens bellen, wil de BV nog niet opgeven!

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

#14793 Koeky, Dec 21, 2009
    Last edited: Dec 21, 2009
    tnx twin.

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Tnx Tan.

Zou zonde zijn als je dat door de AB zou moeten opgeven. Goed dat je de LD belt.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    (((((((((((((Koeky)))))))))))))

(digitaal knuffeltje voor Koeky)

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Tnx Mamamarin.

Het is hier nu aan het dooien denk ik. Althans heftig vriezen doet het niet meer. Net terug van bloedprikken en daarvoor gezellig met de politie staan praten. Een of andere hork had een busje hier aangereden en was gewoon weggegaan. Een dame kwam op me af om te vragen van wie de bus was. Ik was er zelf toen nog niet bij. Dus was richting de "dader" gelopen want die was verder op gewoon op z'n dooie gemakkie de schade gaan opnemen en een winkel in gegaan. Heb even het kenteken genoteerd en verder niet meer aan gedacht toen ik een politieauto de straat in zag komen. Die kwamen dus schade opnemen en achterhalen van wie de bus was. Heb mijn verhaal gedaan kenteken doorgegeven en bloed gaan prikken. En dan zit er gewoon al weer een ochtend op. Uk is gewoon op het KDV. Die vermaakt zich daar best en ik kan ff het huis opruimen en bij tanken.

Zo weer een heel verhaal :) Was trouwens leuk joh de auto uitgraven ;)

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Zo, dan heb jij je goede daad voor vandaag wel weer verricht toch?
    En auto uitgraven, tja dat is momenteel één van de dagelijkse acties van vriendlief aangezien ik beslist naar het ziekenhuis moet. gelukkig hebben we een carport waardoor de auto nog redelijk beschermd staat. Maar ja, om 'm nu nog te leren hoe over een sneeuwduin te klimmen lijkt me geen strak plan. Scheppen dus maar elke dag. (en ik vind het toch erg dat ik 'm alleen maar kan aanmoedigen zo vanachter het raam in ons warme huisje hahahahaha)

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hahaha ja, wat zielig voor je vriend :p.

Nou hier was het vandaag andersom hoor manlief die zat op z'n kont binnen. En ikke stond de auto van hem uit te graven. Maar ach

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    We hebben nog net onze carport kunnen redden vanmiddag. Door combi sneeuw en regen zakte het hele frame en de van oorsprong bolle kap door! :$

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo, schrikken Femke!!! Stond de auto er ook onder?
    Hoe gaat het met jou en buik? Is het nog rustig?

Twinny ook al een heel eind op weg, én een datum voor de 20 weken echo!!! Ook al snel. Gaat het verder weer iets beter?
    Hoe is het met je eigenwijze meisje?

Tan, goed advies gehad voor de bv?

Kar, Mette en Bjarne weer opgeknapt? Hoe gaat het met Sverre en zijn bril, laat hij hem goed op?

Koek, dikke knuffel voor jou!!! Hoop dat 2010 jullie jaar mag worden!

Zanoni, ook voor jullie!

Hier gaat het verder goed. Thom is een snelle jongen, ondertussen 2 tandjes (Sam kreeg de 1e net voor z'n 1e verjaardag) en probeert volop te kruipen, wat de ene keer beter lukt dan de andere keer.

Share This Page