Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen

dat is zonde.
    Misschien tussen de was?

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

haha ja daar had ik ook al aan gedacht die is dus gedraaid en uitgezocht. Het zal vast ergens zijn en we zullen het ook wel vinden gekke is dat we 2 lepels en het mesje kwijt zijn (lepels hebben we niet eens gebruikt) en het vorkje wat dus regelmatig gebruikt wordt er nog is. Ik denk dat het ergens in een lade ofzo of ergens onder ligt ik zou het anders ook niet meer weten. Alles wat makkelijk lijkt is iig onderzocht. Ach we gaan morgen een nieuwe set halen van hetzelfde hoop ik.

De uitslag was goed :)

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Bestek en andere zaken zitten ook wel eens in handtassen, rugzakken etc. waar Marin het dan in bewaart.......

Nee, hier geen actie. verwacht het eigenlijk ook niet. Op naar vrijdag, dan weer. En dan volgende week naar het ziekenhuis.

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    hoe is het vannacht gegaan?

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    2x krikkrakkend naar het toilet en verder niets.

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    He jammer Femke... Maar dan nu ook nog maar even ophouden tot na Oud en Nieuw! Ik denk zo de 4e of de 5e... :D
    Ben zo benieuwd naar jullie naam! Ook scandinavisch??

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Noop. Is een Friese naam maar wel eentje die niet überfries is en dus ook in andere delen van het land voorkomt.
    Oudjaarsdag is ook goed hoor. En kreeg net berichtje van de vlos dat ze de 1e iets eerder komt zodat we die dag meer kans van slagen hebben. Positivo hahahaha.
    Mocht het vrijdag niks worden dan vermoed ik de 5e of 6e inleiden.

8. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Balen Femke! Mocht je dit jaar nog willen bevallen dan moet je maar ananashart eten / bitter lemon drinken / chinees eten / sexen / wonderolie gebruiken / veel traplopen ;). Maar volgende week dan al inleiden? Wachten ze niet meer tot de 42 weken? Ik hoop voor je dat het spontaan begint, zodat je niet de ellende van het inleiden er nog bij hebt. Vind het wel heel spannend hoor! Mijn duimen draaien! En ben heel erg benieuwd naar de naam!

Bij jullie sneeuw? Hier niet, alleen maar regen, regen en nog eens regen :(. En net nu we een slee hebben. Misschien komt het hier nog. En ach, vorige week mochten we niet klagen met die 25 cm die we hadden hihi.

Zodra de muurschildering af is zal ik een foto plaatsen. Vanmorgen heeft de oud ijzerboer ons oude ijzeren bed opgehaald, en zaterdag krijgen we pas de "nieuwe" (2ehands ombouw). Dus tot die tijd even de matrasjes op de vloer (zullen mijn bekken en rug leuk vinden hihi).

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ja, ik word eerder ingeleid. Tenminste zo zijn de afspraken nu., Dit heeft alles met de op handen zijnde uitzending en oefeningen van vriendlief te maken. Die moet januari-februari sowieso 3 weken weg. Beetje sneu als ik hem en de kraamhulp tegelijk uit moet zwaaien. Bovendien hebben ze me met marin 42 weken laten lopen en dat is voor mij niet zo denderend afgelopen. En aangezien deze uk waarschijnnlijk ook weer iets groter is dan gemiddeld.....
    Inleiden vind ik niet erg hoor. Was bij marin ook zo gepiept. Ze hoefden alleen maar de vliezen te breken en 6,5 uur later was ze er. Moest alleen wel in bed blijven tijdens de bevalling vanwege die snoerenboel die ze in mijn muts hadden gestopt.

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    En de snoerenboel aan je armen... Pfff. Ik had dus op een gegeven moment pijnbestrijding via 't infuus en toen kreeg ik ook nog eens een bloeddrukmeter en een hartslagmeter erbij. Twee armen vol draden, draden in de baarmoeder en een doptone voor het tweede hartje op mijn buik.. Ik kon me gewoon niet meer bewegen!!
    Het contrast tussen een thuisbevalling en deze ziekenhuisbevalling kon naar mijn idee niet groter. :D :D

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje morgen zijn Mette en Bjarne alweer 14 weken..!!! :) :) Hoe snel gaat de tijd..

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kar: de tijd gaat zeker snel, voordat je het weet lopen ze ook rond;). Vind Ruben het nog altijd leuk?

Tan: o lekker op de grond slapen!! KAn me voorstellen dat het niet erg aangenaam is voor je lijf.

Femke: pppff, dan hopen dat het vrijdag meer resultaat heeft! Wel fijn dat ze je eerder willen inleiden ivm je man. Lijkt me wel een fijn idee.

twinny

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Femke, nog steeds geen actie bij jou??

Twinny, Sverre (;)) vindt het nog steeds erg leuk! Hij is zoooo lief voor ze. En het is eigenlijk voor hem alsof het altijd zo is geweest denk ik. Zo komt hij op mij over tenminste.

Monique, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! (Voor ik het vergeet) Wat een snoepie is Anouk trouwens! Heb even je foto's bekeken en wat is ze veranderd van 12-19 weken! Geweldig! Zit ze nu trouwens in de beruchte 19/20 wk sprong??

En Sonya, jij ook alvast gefeliciteerd met Royenna's eerste verjaardag! Wat een mijlpaal weer he?!

Tanya, is er bij jullie inmiddels ook sneeuw? Hier is vannacht weer nieuwe gevallen. Sverre is dus vanochtend wederom met zijn sneeuwschep de stoep gaan schoonmaken. :D :D

Hier: alles prima. Kindjes zijn weer opgeknapt en vrolijk. En op het KDV! :D Vanmiddag ga ik naar de kapper, sinds een jaar ofzo?! En Sverre gaat ook nog. Dus we gaan fris het nieuwe jaar in. Vorig jaar zijn trouwens Mette en Bjarne op oudjaarsdag verwekt. :D :D Ik had toch niet kunnen denken dat we een jaar later een tweeling van 3 mnd zouden hebben!!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Allemaal een heel goed en veilig uiteinde!!

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier alles BIB. Nou, meneer wacht nu ook maar even. Wil met oud en nieuw gewoon thuis bij mijn vent en meisje zijn. (vooral die laatste)
    iedereen een leuke avond gewenst. Als de kleintjes uit bed komen: genietse van al die verbaasde blikken. Ze gaan het nu echt beseffen wat ze zien.

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Hier geen sneeuw te bekennen hoor, alleen maar mist en vochtigheid!!

KAr: leuk dat Sverre zo gek is op zijn broertje en zusje. Ook grappig dat hij zo lekker helpt in de sneeuw. Veel plezier bij de kapper!

Femke: hopelijk blijft dan ook alles nog ff lekker BIB. Veel plezier vanavond met je meissie en mannetje

Gaan jullie trouwens de kids wakker maken om vuurwerk te kijken? Wij niet, ze kan kijken als ze zelf wakker zou worden, maar ga haar niet wakker maken ervoor. Volgens mij kan ze het zich dan toch niet meer herinneren.
    Vanmorgen met me moeder oliebollen en appelflappen gebakken, doen we elk jaar. Twas weer erg chaotisch, me moeder is net een kip zonder kop!!

Een heel fijn uiteinde allemaal en heel veel geluk in 2010

Twinny

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mama's veel plezier vanavond!!!

2010 wordt een mooi jaar... 'n broertje voor Marin.
    Pienie en Twinny een derde en een 2e kindje...
    Karlijn hopelijk een nieuwe baan

en hopelijk gaat jullie wens in vervulling Koek!!!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Twin, je had trouwens toch gelijk met m'n tempkaartje... heel gek, maar ei lijkt idd heel vroeg gesprongen te zijn.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wij maken marin wel wakker.
    Voordat ze gaat slapen steekt papa vast wat sterretjes met haar af.
    Mij hebben ze een keer laten liggen vroeger. Vond dat zo erg dat ik de vuurpijlen gemist had! Mocht ze echt haar bed niet uit willen zien we het wel weer.

20. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Wij maken Ruben ook wakker. Mika doen we rond 23.30 of ietsjes eerder voeden zodat ook hij wakker is. Mika slaapt aan de straatkant en ik wil niet dat hij wakker schrikt van het geknal.

Femke Ik hoop dat de vk morgenochtend iets voor je kan betekenen!

Karlijn Nope nog steeds geen sneeuw. Net als bij Twiny ook hier mistig en (miezer)regen, en errug koud! Ik had ook een snoerenboel toen met de bevalling van Ruben, infuus met oxytoxine, blaascatheter, infuus in mijn rug wat in mijn nek vastgeplakt zat, draadjes uit mijn muts en ook een CTG op mijn buik. Infuus in mijn arm was net te kort om fatsoenlijk te kunnen bewegen.

Deel Deze Pagina