Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    jaaaaaaaaaa, leuk!!!!

    Gefeliciteerd

    ik ga voor een meisje voor jullie!
     
  2. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    Bevallen
    Jekkia - Matice, 21 augustus 2008
    Zanoni - Dante, 2 oktober 2008
    Kim - Hayley, 18 december 2008
    Eveline - Alyshia, 27 februari 2009
    Marloes - Thom, 6 juni 2009
    Monique - Anouk, 14 augustus 2009
    Tantan - Mika, 13 september 2009
    Karlijn - Mette, 24 september 2009
    Karlijn - Bjarne, 24 september 2009
    Femke - Hidde, 2 januari 2010

    Zwanger

    Pienie - 7 mei 2010 - 'n jongen
    Twinny - 31 mei 2010 - geheim
    Amle - 24 september 2010 - ?
     
  3. Amle

    Amle Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.745
    0
    0
    directiesecretaresse
    Friesland
    Thanx Marloes.

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik een meisje wel heel leuk zou vinden. We willen het ook graag weer weten, dus over een week of 16 dan zullen we zien ;)

    Ps. niemand weet het verder, behalve de familie, dus liever geen krabbels via hyves. Thanx!
     
  4. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

    Tan: o wat zielig dat Ruben zo ziek was. Gelukkig gaat het weer wat beter nu. KAn me voorstellen dat je dan je handen vol hebt. Lommerbergen, lekker, wilde ook wel een midweekje ofzo weg, maar geen centjes...pffffffffff.

    Amle: tjee meis, wat super..........gefeliciteerd, echt gaaf hoor!!

    KAr: hoe is het met de oogjes van Mette?

    All: hier nog altijd niet goed, gaat met vlagen, diepe dalen en dan weer beetje beter. Niemand wil me anti-depressiva voorschrijven, dus moet het zo maar uitzingen. Zoë vandaag weer erg opstandig en probeer hard om aardig te blijven, maar ben op en krijg er buikpijn van. Ach.........

    Wel weer ff snel op de uitverkoopvalreep geshopt, 2 broekjes en 2 shirtjes voor Banmbam............

    Nu Zoë maar weer uit bed halen. Ze wilde net zelf naar bed, maar 5 minuten laten besloot ze toch niet meer te willen. Had gewoon ff rust gewild en dan straks ff naar de dierentuin. Maar voel me nu weer zo opgefokt dat veel lopen er niet in gaat zitten. JAmmer dan, wordt weer een lange, klote middag met een moëe en dwarse peuter.

    twinny
     
  5. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Amle, gefeliciteerd!! Wat leuk!
    Ik had vorig jaar op 15 januari een positieve test.. en moet je nu eens zien. ;) :D :D
     
  6. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga zo voor een echo van Bjarne's heupen naar het ziekenhuis. Hij is in stuit geboren en dan is het standaard. Ben benieuwd, ik hoop dat alles goed is. Dan moet alleen mijn vader wel snel met Sverre terugkomen!! Ze zijn even naar de gereedschapswinkel om naar gereedschap te kijken samen. :D :D Lekker goedkoop uitje. ;)
     
  7. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

    Ach Twinny *knuffel*. Komt goed schatje *bied een glaasje roosvicee aan*. Rot dat 't allemaal zo zwaar valt.
     
  8. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

    hahaha wat een gezellig uitje ;). Gek he dat mannen gewoon een dag naar gereedschap kunnen kijken en dan gewoon een soort van voldaan zijn hihi
     
  9. Tantan

    Tantan Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Amle Ow wauw super gefeliciteerd joh! Waarschijnlijk ook een september kindje! Je bent uitgerekend op de dag dat Karlijn bevallen is, kan ik makkelijk onthouden zo;):D. Ik hoop ook voor je dat je een meisje krijgt. Dat was ook mijn stille wens en ik moest toen na de 20 weken echo echt even omschakelen :):):) (ook omdat ik echt het gevoel had dat ik zwanger was van een meisje). Maar ben er wel superblij mee hoor! (maar die wens voor een meisje blijft wel...)

    Twinny Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, hoe ik je kan helpen. Ik herken het zo goed van de zwangerschap van Ruben! En bij jou is het nu dubbel zo zwaar omdat je al een peuter rond hebt lopen. Ik wil je daarom een hele dikke digitale knuffel geven!

    Twinny (2) Dat midweekje Lommerbergen is last-minute (maar dan al wel in november geboekt). Afgelopen zomer hebben wij geen vakantie gehad, dus daarom willen we nu weg. En dan naar Landal, naar een oud Center Parcs (leuk voor Ruben). Landal is veel goedkoper dan CP. En dan ook nog deze periode, want die is het goedkoopst. En dan ook nog een midweek, want die zijn goedkoper dan een weekend. We waren nu voor een 6 persoons-huisje €119,- kwijt. Valt mee toch?
     
  10. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

    hmmm misschien moet ik dan ook maar eens gaan kijken naar een landal huisje klinkt goed 119 eur voor een midweek :D ;). Ik wil eigenlijk gewoon naar spanje op vakantie lekker warm. Maar wordt dit jaar niet vliegen denk ik want voor die uk moet je nu de volle prijs betalen. Echt niet normaal.
     

Deel Deze Pagina