Iedereen die een paar uur niet online geweest is krijgt een hartverzakking met wat er allemaal is gebeurt en hoeveel pagina's er bij zijn gekomen.
Nope, vrijdag nog sóchtends en s'middags Ik ben dinsdag sávonds begonnen nadat die van de middag telkens geweigerd werd en ik eerst moest bedenken hoe ik het nu weer aan moest pakken 8)
En t was zo`n mooi idee... EN NU... :x:x DRAMA.. wánt mn zo prachtig aangelegde, foto data base.. gaat dan ook weg!!
De grote onderwerpen op Zwangerschapspagina zorgen, zeker als het druk is, voor enorme traagheid. We hebben daarom besloten dat alle onderwerpen waar meer dan 1.000 berichten in staan automatisch gesloten gaan worden.
*Schiet hier in de lach* Dat wordt dan snel typen in elke topic om een keer een feestje te vieren met je berichten aangezien de topics de prullenbak ingaan, gaat je berichtenaantal ook elke keer naar beneden 8)
Maar goed, dat ding van byron is geen optie, want je kan dan niet terug lezen T is een soort chat idee.. En we willen, dat we TERUG kunnen lezen... www.juli-2008-mama`s.nl...
hahahahh zou het? lol, dan houd ik mn mond.. en ga ik alleen nog maar posten, in topics met weinig berichten
Meiden het was gezellig maar ik ben er vandoor. Ga de kids nu naar bed doen en moet mijn tas nog inpakken voor de cursus de komende 2 dagen. Fijne avond nog en ik denk tot zaterdagochtend even voor we naar Ramoontje gaan.