Dus voor dat mensen 12000 pagina`s, en de 3000 van het oude topic gaan printen.. Dan weten jullie dat
Ook lekker, begin al te water tanden hier helaas niks in de vriezer, dus voor mij zo maar een uhmm.. broodje kaas ofzo?
je hoort met de doptone dat de hartslag zo heel af en toe een slag overslaat, en aangezien ik niet veel dikker word wouden ze dat toch nog weer een keer controleren. Maar alles gaat prima met de baby en dat is inderdaad een voordeel dat ze alles bij de hand hebben. Ik hoor als het goed is maandag of ik bij de gyn blijf.
Ach goss, is ze nog steeds niet opgeknapt dan? Hoop dat ze van het slapen wat bij heeft kunnen komen. De lieverd. en hoe is het vannacht met Maureen gegaan dan? Heeft ze vanochtend goed gedronken?
Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat je nu naar de gyn moet. Je VK heeft toch de hele zwangerschap begeleidt en nu moet je voor het laatste stukje naar iemand anders. Maar ze heeft natuurlijk wel veel meer kennis en expertise en dat is dan ook wel weer geruststellend. He, maar je had het over de onrijpheid vanhet hartje van jullie kleine ventje? Hoe komt dat dan?
Mees was vanochtend 13,2 kilo en 84,5 cm. Wat een verschil he? Maar ja, hij zit ook wel hoog in gewicht hoor in verhouding tot zijn lengte. Maar je ziet het er niet aan af
Hmmm dat is wel minder ja. Dan blijf je aan het shoppen. Anders ff bij kleertjes.com. Hebben ze hele leuke kleding in de opruiming nu!
Oke.. Nou gelukkig gaat alles prima met meneer met pet!! Tjah, ik vond het bij Noof eerst ook wel jammer, wilde wel thuis bevallen, maar was achteraf toch wel blij dat ik in het ziekenhuis "mocht" Ik weet niet.. mocht er wat zijn ofzo. En ik had daar ook een vk, die de bevalling begeleide, dus was niet zo heel erg "klinisch". En als je bij de gyn blijft, heb je automatisch een indicatie toch? (Maar die had je toch al?)