Nou snoezig? Haha.. Heb je hem wel eens een spiegel voor gehouden?? T is idd geniaal chantage materiaal
T is een mega boef maar gelukkig leeft ze zich nu uit met lucht gitaar spelen ... stage diven, zijn we mee bezig, lukt haar nog niet helemaal.
Nou heb vandaag toch weer een potje bureaucratie meegemaakt :x. We zijn bezig met auto's met belgisch kenteken. Pat's nieuwe auto staat al 3 weken bij de dealer, maar de papieren waren niet uit Italië meegekomen.....nu zijn die er eindelijk, hebben ze gegevens van de gemeente nodig om de kentekens aan te vragen.....kunnen ze ons niet vinden in het bevolkingsregister....nee sukkels, we staan in het vreemdelingenregister , nou daar konden ze ons ook niet vinden. UIteindelijk is dat geregeld, dus de kentekens konden aangevraagd worden.....niet dus, hebben ze weer 3 verschillende uittreksels nodig van de gemeente.....:x. Echt om mesjogge van te worden. Maar ik ben ze nu een stapje voor.....over een maand komt als het goed is mijn nieuwe auto....maar daar heb ik dus alle papieren nu al voor in huis Dus geïntegreerd in la Belgique..............YEP . Met Joost gaat het eigenlijk goed, ware het niet dat hij al de hele week 's avonds verhoging heeft....net ook weer 38.2 . Nou ja, volgende week moeten we toch naar de kinderarts. Hij groeit goed, was nu 83,5 cm....alleen zijn gewicht staat stil (maar hij valt dus ook niet af )....ook een bespreekpuntje voor de kinderarts .
Dan kijkt hij er echt met andere ogen naar, misschien maar goed ook Als ie zo blijft kijken als hij ECHT niks gedaan heeft.. Weet je het snel genoeg haha.
Ow haha echt België Is Joost niet veel beweeglijker geworden ofzo de laatste maand dat ie meer verbrand? Zeg maar wat hoor, Mayron is ook best licht. Die was de laatste keer op de weegschaal 11,4 kilo en dan moet ik bij mijn weegschaal volgens mij nog een halve kilo aftrekken...
Nope, hij is niet sneller gaan kruipen of zo en ook niet gaan lopen . Hij is natuurlijk wel flink ziek geweest dus daar zal 't mee samen hangen, maar als je nagaat dat hij eind juni nog 10,4 kg woog en nu 11,4 is hij in 7 maanden tijd niet veel aangekomen.... Nou ja, hij is iig niet meer afgevallen .
Jah gaat supergoed! Ben het wel eens zat hoor, vooral als ik lekker sta te koken mahjah... Je moet er wat voor over hebben en ik wil in april graag slank naar israël haha...
Knap hoor! Ik moet ook weer eens een zakje motivatie opduikelen, want op het moment is het weer een en al schranspartij En slank naar Israël daar kan ik me wel iets bij voorstellen! Lekker hoor!
Jaaaaah! Ik heb al tegen mijn zus gezegd dat ik haar kasen vol zomerkleren kom plunderen want ik kan mijn oude maat niet meer aan (gelukkig )
Hey ML, Met Mees gaat het prima! Is ook zo'n heerlijk, ondeugend, ondernemend ventje. Bruisend noemden ze hem vanochtend op het CB. Het slapen gaat de afgelopen week sinds hij de penicilline kuur heeft gehad beter. Vannacht de eerste nacht zonder penicilline dus hoop niet dat dat weer verschil gaat maken en dat de trend van de afgelopen week door gaat zetten!!! Is nl. voor het eerst sinds zijn geboorte dat hij binnen een week 3 dagen heeft doorgeslapen!! Hoe is het met May? Ook alles goed? Zo aan de foto's te zien wel igg
Zucht om moedeloos van te worden...................... wat een gedoe met die gemeentes altijd. Hoor al dat het in Belgie in ieder geval niet beter is dan hier in Nederland Hoe zwaar weegt Joost nu dan?
Jah alles goed met Mayron alleen errug stout. Soms voel ik me net een agentje hahhhaah... *haalt bonnenboekje en pen uit borstzak om May te bekeuren ala Niels* Maar gelukkig is ie bij anderen altijd voorbeeldig hahahaha...