Jeetje wat goed van je zeg!!! Hmmm, hier is het net als bij Ramoon. Veel snaaien om te proberen de energie bij te eten die ik miste door het slechte slapen. Slechte (geen) oplossing, ik weet het, maar ja........ Wat hopelijk wel scheelt is dat ik vanaf januari 1 x en vanaf maart 3 x per week op de fiets naar m'n werk ga! Hopen dat dat wat opgaat leveren
En dan nu........ echt aan de koffie en dan zo een filmpje kijken. Geloof dat er een goede op tv was en anders wordt het er een van de pc. Iedereen een hele fijne avond en nacht en tot horens morgen!!
He meiden! Hoe is het hier?? ML, leuke foto's van Mayron! Lekkerding!! Mirrem, je mag zeker trots zijn op je kleine stoere man! En hij is echt al heel wijs!! Doet je goed hé als je comlimenten krijgt over je kleintje! Wij waren laatst bij de HA en zei die, "Jee wat hebben jullie een ongelooflijk knap kind zeg!! En later zei ie het weer!! *GLIMP* Anno, hoe is het met contract? Ramoontje, wat een gedoe zeg allemaal! Maar gelukkig is het gauw geregeld! Verder wilde ik even melden dat Sem vanmiddag de schade heeft ingehaald! Hij heft goed gedronken, een pot fruit! En zijn warm eten wiegerde hij maar daarintgen wel van ons meegesnoept.. (patat met frikandel) normaal eet ie dat mee, maar nu die ziek is dacht ik ik geef hem een potje.. Maar dat wilde hij niet.. Oh ja hij heeft nog heerlijk in de appelmoes zitten eten!