Juli 2008 mama`s! (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Anno niem, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sann: fijn dat je nu 2 dagen zonder bloedverlies bent, hoop zo voor je dat zo mag blijven en dat je een goede zwangerschap mag hebben!!!
    KK: kan me voorstellen dat je er af en toe flink doorheen zit hoor, het is ook niet niks wat jullie te verstouwen hebben gehad deze maanden! Sterkte vanavond!
    Lisette: met mij gaat het wel aardig hoor. Ben er gister en vandaag heel rustig onder en er niet meer zo de hele dag mee bezig. Dus dat is wel heel fijn! Nu eerst maandag nog maar even afwachten.

Wat is het hier rustig sinds vanmiddag zeg!!!

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Wat is dat toch met die teletubbies he dat onze kids er allemaal zo gek op zijn?:D

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hmmm duidelijk een gevalletje van miscommunicatie. Fijn dat het uiteindelijk wel kon!!! Heel veel plezier vanavond!! En gewoon de smoesjes van Bloem gebruiken!;)

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mirrem, hoe is het Mees gegaan vanacht. Heeft hij weer lekker doorgeslapen? Hoop het zo!!!! En deze nacht natuurlijk ook!!!!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :( hier toch een 'ziek' mannetje....temp net 38.8 en na zijn medicijnen en zijn vla wilde ik opstaan met 'm van de bank om 'm naar bed te brengen en toen spuugde meneer lekker effe alles onder....gatver.... Zijn longen zijn (nog) rustig :) ...dus misschien een buikgriepje ofzo....

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland

Hey meid, hoe is het met jou dan???:(

7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach nee toch...het zit hem (en jullie) ook niet mee hoor! Beterschap voor je mannetje;)

Hoe is het trouwens met Pat, die had toch zo'n last van zijn rug. Gaat dat nu weer beter?

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg, ze was dus echt gewoon even helemaal van slag van het andere ritme! Maar goed dat ze op de verjaardag goed te pas was en dat het gezellig was!! En wat ideaal dat ze dan lekker daar kan slapen en dan thuis ook weer zo op bed gaat!!! Goed hoor!

En goedgekeurd en overladen met complimentjes door het CB!! Zie je nou wel dat alle juli 2008 kindjes het slimst, liefst en knapst zijn (nogmaals, samen met hun broertjes en zusjes natuurlijk!);)

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, lijkt me idd dat ze dan elke keer niet echt honger heeft als ze drinken aangeboden krijgt. Ben dus heel benieuwd hoe het nu gaat nou de sonde eruit gaat!! Hoop toch echt voor jullie dat ze na het weekend weer mee naar huis mag!

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Nou meid, zie dat jij inmiddels idd ook al bijna zover bent!! Spannend joh!! Voel je je verder goed? En hoe is het met Senna?

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
  12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ahhhh die's ook heeeeeeeeeeeel lief!!!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel! Hij was vanmiddag ook met zijn tanden op de tegels gevallen....er zat een beetje zwart op zijn tanden en een klein 'schaafje' van de tegel af ;).....
    Hij lijkt er zelf gelukkig verder weinig last van te hebben...

Na een paar bezoekjes aan de chiropractor heeft hij gelukkig geen last meer van zijn rug. En het scheelt ook veel dat hij nu op een ander matras slaapt (deze zakt niet zo ver door ;)).

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Kan ik me voorstellen meid, zou precies hetzelfde hebben. Maar het komt vast helemaal goed!!;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :D Pat had voor Rick wat nieuwe schoenen besteld en ook nog een winterjas, dacht ik. Komt ie vandaag thuis met een doos van heb ik jou daar. Heeft ie 3 paar schoenen gekocht voor Rick (wel 2 paar nog 1 maat te groot ;)) en 2 winterjassen....die ook nog te groot zijn (maat 128) dus die zijn voor volgend jaar (zijn winterjassen nu zijn maat 116/122). En hij had ook nog een sweatvest gekocht....maar dus ook in maat 128 en dus nog veel te groot.... :D Nou ja ;), Rick vond het een leuke "vehassing" :D

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, dat kan pijnlijk zijn, maar blijkbaar toch een bikkeltje;)

Fijn dat het met Pat beter gaat. En een ander matras kan echt veel schelen hoor!!!!

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hey meid, balen dat je zo misselijk bent (en vooral errruuuug onhandig bij een autodealer :D). Hoe is het verder met je? Alles al enigszins een plek kunnen geven na de afgelopen hectische weken?

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah....wat leuk dat hij dat zomaar gedaan had.

Maar ja...mannen vinden dat toch vaak lastig inschatten denk ik , die maten;)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    hmmm, er is toch met die bannercode iets niet goed.....banner loopt nog steeds niet mee *zucht*...

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje meid wat heerlijk!!!!!!!! Het is jullie super gegund een lekker huis voor jullie viertjes!! Wat een mooi vooruitzicht!!!!!!!

Deel Deze Pagina