nou na dat goede nieuws van kk kom ik ff mopperen hoor sorry heb zijn k**telefoon ben er helemaal klaar mee t zijn steeds van die kleine dingetjes. bv de joystick die vastzit of toetsen die niet werken. 2 wk terug gaf die ineens een koptel aan terwijl ik dat niet geactiveerd had en vervolgens verstaan mensen mij wel maar ik luister na een dooie lijn. hebben we dat op een wazige manier toch op kunnen lossen en nu vandaag deed die het weer. plus de kids waren vervelend dus mijn telefoon heeft gevlogen alleen zijn landing was barre slecht. heb nu een flinke displaybreuk, maar ook nog steeds geen gehoor. kan alleen smsen nu. dan hebben we een reserve telefoon in huis maar die is prepaid en niet simlock vrij. alleen je raadt het al er staat geen cent op. dus ik kan alleen met iemand bellen door diegen te smsen met de tekst bel me ff dus ik proberen rem te pakken te krijgen eindelijk gelukt na 2 uur zegt die ach dan breng ik hem volgende week vrijdag wel weg ter reparatie. dus reken maar uit ik zou dan 2 wk lang niet kunnen bellen als die reparatie niet langer duurt. of toch maar die nood telefoon opwaarderen terwijl de planning was die simlock vrij te maken maar dat kan dus ook niet eerder als volgende week vrijdag zo klaagmodus weer uit
gisterenavond nog ff een testje gedaan (heb er toch nog 5 liggen) tegen de onzekerheid en daar werd ik wel blij van zeg. de teststreep verscheen ver voor de controlestreep en is veel dikker en vetter. ben helemaal happy dus
Goed nieuws KK!!! Lekker genieten!. Grrr.. techniek, hoort het gewoon te DOEN.. Vet irritant.. Zou dr ook gefrustreerd van raken Hopelijk kan ie snel gemaakt worden. Goeie test Sann!! Geen twijfel over
Rustig geweest hier sinds gisteravond!! KK: wat heerlijk dat Maureen nu thuis is. Dat is nog lekker snel gegaan zo onverwachts!!! Heerlijk voor jullie. Hopelijk breken er nu rustigere tijden voor jullie gezinnetje aan! Senn: kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat Niels niet naar je cursus vraagt, vooral als hij toch merkt dat het zoveel impact op je heeft. Jammer! Fijn dat je wel wat aan de cursus gehad hebt! Veel plezier vandaag bij Ramoontje. Sann: dat is nog eens een goede test. Super hoor!!!! Hier een gezellig morgentje gehad. Zijn eerst naar de Ikea geweest voor een kastensysteem uit te zoeken. Nu nog even alles nameten en uitzoeken wat we precies willen, maar daar komen we wel uit. Daarna onverwachts nog even naar schoonouders geweest waar we patat mee hebben gegeten. Hoef dus vanavond lekker niet te koken. We zijn nu net thuis en Arinde is al die tijd wakker geweest. Was op het laatst wel heel erg moe. Ze ligt nu op bed en zal dus wel een poos slapen. Nu nog even wat kleine klusjes in huis doen en dan is de dag weer zo voorbij!
Vanmiddag gezellig bij Ramoontje geweest en we hebben erg lol gehad. En Joost heeft bewezen dat hij prima zijn eigen fles kan drinken hè Ramoon. Maarit was zo moe van het spelen met Rick dat ze als een blok in slaap is gevallen en ook Karsten heeft een 1/2 uurtje mee gepikt. Ramoon bedankt voor de heerlijke lunch en ik vond het echt super dat ik je weer eens in het eggie gezien heb. Je hebt een prachtig huis btw.
Het wordt waarschijnlijk een kastenwand van de PAX-serie en dan met een hoekdeel erin, zodat we onze ruimte goed kunnen benutten. We hadden dit bedacht omdat Arinde, ivm de zwangerschap, naar de andere kamer zou moeten. En om die kamer toch ook nog praktisch te kunnen benutten wilden we daar graag een mooie handige kast. Als de zwangerschap echt niet goed blijkt te zijn, dan gaan we toch die kast alvast kopen. We kunnen de ruimte sowieso wel gebruiken en dan staat 'ie er alvast maar. Met mij gaat het verder wel aardig. Ben de laatste dagen er redelijk rustig onder en wacht gewoon af wat er maandag uitkomt.
Fijn dat jullie het zo naar het zin hebben gehad. En de kids hebben vast ook genoten! En dat het een mooi huis was...dat vond ik op de foto's al, dus laat staan in het echt!!!
Meiden, morgen ben ik niet online en maandag moet ik eerst werken. Heb de echo pas om 18.15 uur. Dus jullie hoeven niet de hele dag te spieken of ik al iets geplaatst hebt, want dat wordt dus pas halverwege de avond. Dan weten jullie dat alvast