Niels zei bij het weggaan dat ie de kids wel een keer zou droppen en dat hij dan met Senn doorgaat naar het circuit. Geen probleem heb ik geantwoord. Waarop Senn zei: weet je dat zeker, alle 3 de kids erbij? En mijn antwoord: Ja hoor, 's avonds gaan ze namelijk weer met jullie mee naar huis.
jawel. Al is het hier met de carnavals vereniging van je hoort erbij of je hoort er niet bij . En ik hang er ergens tussen denk ik. Tis echt zo'n kliekje, en dat vind ik dus echt niets
whaha, goed geantwoord . En anders wil ik ook nog wel met mika op bezoek komen, ben je niet helemaal alleen
nee, dus of ik er veel zin in heb.... mwah haha. Ga ook later als gepland. Het is nu begonnen, maar aangezien we pas heel laat hoeven, wil ik niet de hele avond hangen
Dames, ik ben er vandoor hoor! Wil jullie een heel fijn weekend wensen! Ga nu lekker naar beneden een kopje thee drinken met zelfgebakken boterkoek, jammie!!! Dan nog even met mannetje wat drinken en op tijd naar bed. Morgen zal ik niet online zien, dus pas maandagavond na de echo weer. Ben benieuwd wat ik jullie kan melden!!!!!
Eigenlijk heel goed. Heb een hele fijne en gezellige middag gehad...was lang geleden dat we (of ik in dit geval) een gezellige middag met vrienden (en ik denk dat ik ze zo wel mag noemen ) heb doorgebracht!
Echt wel! En eigenlijk wonen ze maar een uurtje hier vandaan....dus helemaal niet zo ver.......en nu weet ik eigenlijk pas weer hoezeer ik dat soort contacten gemist heb de afgelopen maanden....
Ach meis toch. Als ik een keertje een auto kan regelen dan kom ik met mika een keertje jou kan op als je dat goed vind
Tuurlijk! Je bent altijd welkom! En ik kom ook graag weer eens een keertje naar jou toe (ik heb immers de auto voor de deur staan )...........dan zit ik alleen te kijken met Rick's schooltijden, dus dan moeten we wat vroeger afspreken in de ochtend, of we zouden in het weekend moeten afspreken.... Gezellig, kan ik me nu al weer op verheugen!
Ik vind alles prima hoor! Maar ik wil ook best naar jullie komen hoor! Misschien wil leon wel weer een keertje mee in het weekend. Maar ik ga me nu even klaar maken, moet hier nog even het eea opruimen enzo. moet mijn haren nog een beetje fatsoeneren, me nog opmaken . Dus een fijne avond vanavond!
Meiden (voor wie nog online komt ), ik ga afsluiten. Fijne avond nog allemaal, een goede nacht en tot morgen!