weet je.... hotdogs vullen niet echt goed he. ik moet wel vanavond weer trainen dus een gevulde maag is wel zo handig lijkt me. dus wat dat betreft is lasagna beter. maar dan moet ik weer naar de pizzaboer om t te laten maken. maar t is wel erg lekker en nikita kan er ook zo van smullen. ga mannetje maar eens bellen met de vraag hoe laat hij thuis denkt te zijn. kan ik alvast de pizzaboer bellen fijne avond alvast en smakelijk eten voor allen
Lotte was heel blij dat we een nieuw topic hebben geopend. Het topic wordt idd heel traag. Ze zijn nu met een modus bezig dat je in een topic maar een bepaald aantal berichten kan plaatsen en dan gaat ie op slot.
ik ga ook ff eten. sam is nu ook wakker die heb ik eigenmlijk nog altijd 2x op bed, omdat me dat net wat makkelijker uitkomt met het halen/brengen van maud met school. we eten makkelijk, want rem is er niet. heb besloten voor aardappelpannekoekjes te gaan. en als de kids er geen zin in hebben dan heb ik voor hun nog lekkere champignonsoep. tot straks (denk ik)
Zo, nieuw topic zag ik? Ff snel.. Ik ga zo weer naar Maureen.. Vanmiddag lag ze lekker met haar knuffeltje te praten en ze heeft d'r duim ontdekt! Geweldig! Valt nu in slaap dmv duimpje! Doeg!