ZNM.. ook.. Zullen we ook een eervolle vermelding verdienen? Jij voor het idee, ik voor het uitvoeren bloem? Vind dat we dat wel verdienen eigenlijk
Ik heb de ogen van de moderators geopend. Eindelijk is het lichtje daar gaan branden waarom sommige topics traag zijn en sommige niet
Zijn al weken aan het speculeren geweest. Jan???? Weet jij waardoor het forum op sommige topics zo traag is en op sommige niet? Jan: Nee, ik zou het niet weten, Lotte weet jij het? Lotte: Nee, ik lig er al nachten wakker van maar ik kom er niet achter, jij dan kwebbeltje? Kwebbeltje: Nee ik ook niet, snap er niks van. Zo gaan ze het hele rijtje moderators bij langs. Toen kwam er een bloedmooie vrouw genaamd: Bloem langsgelopen en die zegt: Hey dudes, bij grote topics gaat het forum langzaam 8) Eindelijk na weken piekeren is bloem tot DE oplossing gekomen.
Er is zelfs een speciale aankondiging over gemaakt 8) 1 ding is wel balen! Na elke 1000 pagina's gaat dat topic de prullenbak in
Het lag gewoon aan ons stelletje kletskousen dat we zijn. En misschien omdat we op de oude server staan is ie nog trager.
Heb ik ook al een oplossing voor: Die print Senninha dan voor ons uit op haar werk bij de *weet niet of ik de naam mag noemen* en stuurt het stapeltje papieren naar ons toe. Indirect betalen we daar toch voor 8)
En als ik het goed begrijp gaan onze hele grote topics ook de prullebak in. Ik hoop echt dat ze dat niet doen want het is wel lief en leed wat we met elkaar gedeeld hebben wat ze zomaar weggooien.