nieuwe verse zag opeens met quoaten dat ie opslot gedaan was dus nu maar overnieuw @lola ja weet ik maar vond het wel grappig hihi @jannes ja veel te onmenselijk er is geen touw aan die gasten vast te knopen 2 weken geleden sliep rene nog een week uit tot 10 uur
Huppaa , een nieuw topic ! Eva, Jeeeejjj !!! Aimar ook lopen !! Jannes , ook ik ben benieuwd naar het babykamertje ! En verder ben ik het een beetje kwijt Hier vandaag flink bezig geweest vanmorgen boodschapjes gedaan met z'n 3tjes , me oma en nichtje , daarna mijn kast uitgezocht resultaat 1 volle vuilniszak met kleren die weg konden , Jaimy der kleertjes uitgezocht en dan ook echt alle kleertjes ( van beebje af aan ) resultaat 3 vuilniszakken die weg mochten en dan nog een grote krat vol kleren en 3 zakken in de kast hebben staan die ik bewaar Daarna fietstoeltje verwisseld , achterzitje bij mij en voorzitje bij hubje. En dit allemaal met hulp van onze lieve dochter Was een druk ochtendje. Net even lekker gedoucht want vanaaf gaat deze mama een aafje lekker uit
Hoi....hè onze meer dan 5000 berichtjes is opgemerkt.... @ Lola: aaah wat sneu dat Emma zo'n last van de jeuk heeft Lief dat Roy jou lekker liet uitslapen! En wat knap dat jij dan kan slapen...ik kan dat dus niet, al weet ik dat Aimar en papa het leuk en goed doen samen, ik word telkens wakker Lonneke....ik ken er 3....eentje is net 2 jaar geworden @ Anno: oohoh boze Julia! Aimar gaat soms wel snel krijsen als hij zijn zin niet krijgt maar hij is ook wel weer makkelijk af te leiden...gelukkig maar... @ Ingeltje: hoe voel je je nu? Iets meer rust kunnen vinden nu Gijs ook thuis is dit weekend. Knuf voor jou! Wij zijn even bij het voetballen wezen kijken (lekker warm vanuit de kantine ) Aimar vond het behoorlijk interessant. Daarna nog even langs 2 huizen geweest die ons aanspraken op funda.nl. Eén bleek niks te zijn en de ander houden we in gedachten. Mochten we een bod krijgen en er uit komen, dan willen we die laatste zeker even gaan bezichtigen....maarja laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen...Net thuis, ik heb zin in chips, maar niet in huis....ik denk dat ik hubbie zo even naar de supermarkt stuur
Wow een nieuw topic! Jill ligt er weer even in, die redt het natuurlijk niet op 45 min slaap. Ik ga effe de tofu in de marinade zetten voor de wok vanaaf. Heb ook alweer lekkere trek, maar ga braaf aan het fruit en de worteltjes. Vind ik net zo lekker gek genoeg.
Jammer we zijn betrapt op het overtreden van de max. berichtjes Net naar de super gewandeld voor die pizza. Kom ik bij de kassa, staan mijn ouders daar. Gezellig ! Ben dus 2 kassa's verderop gaan staan
Hallo mama's, Ik ben net thuis na een lange open dag... Ik hoop dat we morgen kunnen komen, Quinten heeft namelijk weer eens koorts . We wachten even af of dit doorzet. Ik hou jullie op de hoogte.
@Kaatje: ik denk het wel. Zijn rechterwangetje wordt namelijk ineens vuurrrod dus ik denk dat het van zijn doorkomende hoektandje komt (duurt trouwens écht lang voordat deze doorkomen). Mocht het toch wat anders blijken te zijn dan komen we uiteraard niet, maar vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat we er morgen zijn (of iemand zou er bezwaar tegen moeten hebben omdat hij wellicht toch iets onder de leden heeft).
We kunnen er een nieuwe 'sport' van maken: proberen om zover mogelijk over de 5000 berichtjes te komen voordat we worden opgemerkt... Ik kan ook alleen maar rustig verder slapen als ik oordopjes draag, amders word ik steeds wakker van de geluiden beneden... @Wupje: Ja, het was erg druk in het retailpark. Maar ja, er moesten toch boodschappen gedaan worden hè...? Normaal gesproken mijden we het retailpark ook op zaterdag en zondag en doen we onze boodschappen op vrijdagavond. Dan zijn de meeste andere winkels daar dicht...
Hier zijn we Lonneke, ja weer een nieuw spelletje erbij ! Pupke, hoop ook dat het door de tandjes komt. En verraad je nu gewoon mijn nickname ?
Pupke Ach weet sowieso al dat er bekenden rondhuizen op dit forum, en degene van wie ik het niet weet, die herkennen me vast wel aan mijn banner.
Hoi hoi, @Pupke, oh jee Quinten koorts, hopelijk is hij morgen opgeknapt! @Jannes, super dat de babykamer af is, ben erg benieuwd. @Wupje, geniet van jullie avondje uit! @kaatje, oh dat is minder dat je je ouders tegen kwam...zeiden ze ook niets? Fijne avond. Fijne avond allemaal!
GEVONDEN!!! @kaatje veel plezier!! @pupke hopelijk alleen de tandjes en hopelijk komen ze ook snel door @lola ja leuk spelletje zo julia ligt er in is nog niet stil maar komt goed net in bad geweest na flink wat moppers. bord heeft 3 keer op de grond gelegen, wilde alles hebben maar at niks. nog met haar hand in de yoghurt en toen was het klaar dus ze ziet er al knap uit voor morgen haha zometeen kruipen papa en mama op de bank, deze week nog niet samen thuis geweest na 7 uur haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lola: heb je al een havermoutbad geprobeerd voor Emma? Was voor Julian echt een verlichting. (washandje vol havermout in badje en hem er mee in sponzen) Steen & Wupje & ook alle andere meiden: wat een lieve reacties van jullie doet me echt goed. Het komt ook allemaal wel goed hoor, ben gelukkig positief ingesteld in het leven! Pupke en Freesia: beterschap met jullie kleintjes... De rest ben ik alweer een beetje kwijt, omdat ik niet op 'reageren' kon klikken in vorige topic grrr :x Hier een fijne dag gehad. Ik ben opgestaan met Julian, Gijs kwam ook al gauw beneden. Samen broodjes gegeten (Julian had al pap gehad) en eindelijk gewoon eens een normale ochtend! Zelf even boodschappen gaan doen en na het middageten nog even gauw naar de Prenatal om lieve kleertjes te kopen voor de kleine Luna. Luna is nu 2450 gram en kan zichzelf nog niet warmhouden. Ze mag dus bijna niet uit bed, ze moet in bedje met kruikjes blijven liggen. Mijn vriendin ligt ook nog in bed, had veel last gehad van naweeën en hechtingen. Ze was maandag rond 5 uur wakker geworden met weeën, om half 7 was ze in het zkh en om 8 uur was Luna al geboren Maar vanaf dat moment is ze niet mobiel geweest, alleen maar in bed kunnen liggen. Vandaag hechtingen eruit gehaald en voor het eerst de trap afgegaan. Ik heb eigenlijk helemaal niet in bed gelegen, was gelijk beneden gaan zitten, zo ongezellig boven haha! Nu een lekker avondje voor de buis. We gaan nieuwe serie Pacific kijken...
ingeltje das wel lekker snel bevalling idd wle lang in bed en inmobiel, hopelijk gaat het morgen beter omdat hechtingen eruit zijn. Ik was de dag van kyani de rgeboorte lekker in mijn kamer met kyani die namen ze neit meer van mij af Gewoon samen op bed liggen en slapen zij in wagen ik in bed . De voglende dag zat ik al lekekr vroeg op de bank