Juli 2008 mama's (Deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zucht... Daar wordt je ook moedeloos van he :(

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Toen Joost die longontsteking in december had, werkte de paracetamol zetpillen niet om de koorts te verlagen en in het ziekenhuis kreeg hij dus nurofen en prompt begon de koorts te zakken ;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!!!

Meldplicht!!!!! Baby nog IN buik!

Hebben wat problemen met het internet, zodra we de tv gewoon aandoen dan stopt het internet er mee. Straks maar even voor bellen, heb nu een dvd voor Julian opgezet dan kan ik even internetten hahaha.

Ling, gelukkig dat Justin nu alweer loopt te springen!!!

Bloem, hoe is de nacht met W. gegaan???

Ramoontje, heb begrepen dat Rick gewoon op zijn bed heeft geslapen. Is hij nou gewoon helemaal anti logeren geworden dan? Kan het ook een fase zijn?

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En dat mét antibiotica.....ik mag echt een boon worden als ik er nog iets van begrijp :(

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Later was de dokter vriendelijk hoor ;)

Maar goed, ik hoop ook dat het snel over is, heb al twee feestnachten achter de rug ;)

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja het is ook ontstekingsremmend he? Snap ook niet dat het mij niet eerder is aangeraden ;)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick heeft idd in zijn eigen bed geslapen ;).
    Ik weet niet wat het is..... Maar hij weet zelf ook niet goed wat ie wil. Vanochtend (vroeg!) stond ie aangekleed en wel klaar om met Pat mee te gaan naar de hondenclub en net op het moment dat Pat 'm in de auto wil zetten, begint ie ineens te huilen dat ie niet mee wil en bij mama wil blijven. Ja daaaaag, eerst het hele huis op stelten omdat meneer mee wil en als het dan zover is, bedenkt hij zich ineens :x ;). Heb Pat gezegd hem gewoon op te pakken en in de auto te zetten en te gaan......nou er was enige kracht voor nodig (vooral met het dichtdoen van de gordel) maar hij is mee, en heeft het nu vast heel erg naar zijn zin ;).

Het is echt continu wel - niet - wel - niet.....wordt er echt af en toe heel moe van :)....maar ik hoop heel hard dat het een fase is en dat het wel weer over gaat ;).

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gelukkig maar. ;)

Ik hoop voor je dat het gauw beter gaat en dat hij dan de nachten weer lekker gaat slapen.....breekt je toch wel op hè, als je niet lekker door kunt slapen....;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou dat had ik gehoopt.:x
    Om 0.30 uur was Niels nog niet thuis.
    Ik maar eens bellen, was het op zijn werk uitgelopen i.v.m. een voetbalwedstrijd en hij had dus de verkeerde keuze gemaakt om mij niet even te informeren.8)
    Heb om 3.30 uur de klok nog gezien want meneer lag lekker te snurken en ik had last van mijn keel dus wat dat betreft niet echt een lekkere nacht.:(

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Yep!

Ik had er ook nog nooit van gehoord (ja voor volwassenen maar niet voor kinderen)....tot wij dus met kerst in het ziekenhuis belandden.....

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wacht ze An.:D

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Baby nog in buik. Ach nou ja, hij komt er vanzelf wel uit ;) Als je het zelf nog maar volhoudt ;)

Hier was Wessel dus rond 00.00 uur of zo op bed, daarna werd hij rond 1 uur of zo (ben precieze tijden alweer vergeten) weer huilend wakker, en rond 1.30 uur of 2 uur sliep hij weer.

Daarna werd hij om 4 uur wakker en toen was even niks goed :( ik stond beneden met hem op de arm en dat was goed, maar als ik met hem ging zitten (op dezelfde manier als staan) dan begon hij overstuur te huilen :( dus stond ik een kwartier of zo met W in mijn armen, daarna mocht ik wel zitten en ging hij even rustig met zijn kralenrekje spelen en rond 5 uur heb ik hem zonder pijnstilling weer op bed gelegd en ging hij gewoon weer slapen.

Om 11 uur net hebben we hem wakker gemaakt, kan hij er om 12.00 uur nog even weer in voor de visite komt ;)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Omdat ik geen goede zenders op de radio kan vinden (althans niet met muziek die ik leuk vind) via de kabel.....heb ik nu de TV maar aanstaan, op het muziekkanaal (via de schotel)....Kan ik lekker toch SkyRadio luisteren. Dat ik daar nou niet eerder aangedacht heb...... :D

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je hebt nu iig de bevestiging dat hij het heeft.
    En dat van die koorts vind ik twijfelachtig maar wie ben ik.;)

Sommigen artsen kunnen je idd dat gevoel geven maar in je hart ben je vast blij dat je toch even gegaan bent.

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hmmm, ondanks de pijnstilling dus geen al te beste nacht.....:(

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En afgelopen nacht ook niet.;)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga effe een beetje was wegwerken.... Tot strakkies!

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hihihi dat is idd vermoeiend ;)

Maar nu heb je hem wel even laten zien wie de baas is door hem toch met Pat mee te doen :D

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar toch dat gevoel geven dat je beter niet had kunnen komen is niet fijn.
    Volgende keer twijfel je misschien nog meer en ga je niet omdat ze je anders een zeikerd vinden terwijl je dan juist wel had moeten komen.;)

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en het is dezelfde hap als waar wij heen moeten en ik ben toch al een twijfelkont met ergens heen bellen en gaan wat zoiets betrefd dus ze moeten gewoon normaal doen daar:x

Deel Deze Pagina