er staat hier voetbal op (op tv) en bedenk me ineens, dennis is buiten en ik binnen en die ellendige voetbal staat op???? ZAP!!!
Oh misschien vinden mensen dit nog leuk voor het aankomende WK: https://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=10&id=247&mid=16 Het is sowieso flink in de aanbieding.
Klopt kk heeft ze van Ramoontje en Esther gekregen voor Esmée, ze zijn hier niet meer vrij verkrijgbaar en ze had ze niet meer. Misschien kk even bellen/smsen of ze er een paar kan missen.
hier heb ik t een keer gekregen toen ik bij senn was en nikita ook bleef hangen in haar hoest dor de hap op doordringen van senn toen. maar mijn eigen huisarts geeft kinderen niks tegen de hoest omdat hij vindt dat hun lijfje t zelf op moet lossen. alleen slapen wij nu ook slecht incl nikita omdat ze de hele dag loopt te blaffen. en ik ben er ook nog eens (weer) :xverkouden bij dus ik kan mijn slaap goed gebruiken
er is miss wel een reden dat ze niet meer vrij worden verkocht (miss niet goed bij overmatig gebruik?? ik weet het niet hoor)...maar ik zou het ook vragen hoor! Maar miss dat ramoontje ze kan opsturen??
Als ze ze überhaupt nog hebben.............. En is het via internet niet verkrijgbaar op de een of andere manier?
ik weet t niet. toen ik bij de hap was omdat nikita toen door t hoesten blauw aanliep heb ik ze wel gekregen dus t lijkt me dat t niet al te schadelijk kan zijn. hier zijn 2 zetpillen meestal genoeg om die kriebel weg te nemen die haar zo laat hoesten en ik heb er zelf nog 1. t is speciaal voor kinderen van 1 tot 3 jaar