Nou ja, als die zetpillen gewoon voor kinderen vanaf 1 jaar zijn en dat is Nikita ruim, snap ik niet helemaal waarom de ha zegt dat zij het zelf maar op moet lossen
ja ik t weet t ook niet precies. weet alleen dat ze als een tierelier werken en dat wij dan onze nachtrust terug hebben. hoestdrank al geprobeerd maar op de een of andere manier lukt datniet om opgedronken te krijgen
Susanne is dit niks. Dit komt van een Hyves af die is voor het blijven van die Balsoclase. Er stond een tip dat je ze hier kunt kopen. Ik weet alleen niet welke het zijn: Zoeken in de grootste online apotheek van Belgi
oh zo. ja dat weet ik dus ook niet. misschien omdat t net onze nieuwe ha is en wij daar voor t eerst waren vrijdag had ook op internet gekeken en daar is de voorraad op dus dat schiet ook niet op.
geprobeerd en op de 1 of andere manier weet ze t gewoon of uit je handen te slaan(2 man sterk) of ze laat haar mondje gewoon open hangen. spuitje in de wang ook gedaan maar dan wordt ze zo histyrisch dat ze weer moet overgeven van t hoesten en druk doen
bedankt voor de link. ik zal zo ff kijken op de verpakking welke ik precies nodig heb. ( de hoeveel heid aan dosering)
Ik ga misschien na de lunch nog even plat als Karsten op bed ligt. De 2 oudsten vermaken zich wel dus dat gaat goedkomen.