Het zijn nu echt buikweeen vandaar dat ik niet meer twijfel, rug doet ook zeer en daar trekt het wel heen maar dat ben ik inmiddels wel gewend. Ben trouwens tot de ontdekking gekomen dat ik jouw nummer niet in mijn tel heb staan dusss mag ik die nog een keer van je hebben???
Is die hengel met flesje toch nog ergens goed voro geweest. Dat had An een week eerder moeten bedenken. Ik ga er 3 naar bed doen...........
Nou hier heb ik er net eentje uit bed gehaald. Die was zooooooo zeilig grote waterlanders over haar gezicht rollen en zo'n zielig koppie. Toen ik vroeg wat er was, kreeg ik als reactie "Kika" en wees ze naar de grond. En ja hoor, haar Hello Kitty knuffeltje die ze vrijdag van oma had gekregen, lag voor haar onbereikbaar op de grond. En daar was ze heel overstuur van.
2 rodondenderons en een boompje dat in de zomer witte bloemetjes heeft en een boompje dat in de zomer bloeit met roze bloemetjes. erg mooi en ze worden nog groot ook. begint nu tenminste op een voortuin te lijken ipv op een kleipoel
Leuk hoor! Zijn jullie nou eigenlijk al over naar jullie nieuwe huis. Ben er een tijdje niet geweest, dus vandaar. Maar zo te lezen al wel. Wij zijn ook met de tuin bezig momenteel. Ik ben druk op zoek naar draadstaafsmatten om de vijver te beveiligen. En er moet een speelhuisje met glijbaan komen. En daarvoor moeten er een hoop dingen veranderen: border eruit, stenen eruit en gras erin. Heel veel planten waren al doodgevroren deze winter. Dus de keuze om de border eruit te gooien was voor mij ineens heel makkelijk.
Ja en ze zit nu bij papa in de stoel te kijken hoe hij kookt. Met in de ene arm Kitty geklemd en in de andere Woef (die ook mee uit bed was gevallen). Maar ze was echt intens verdrietig daarstraks.
Hier hebben in ieder geval de passieflora's de winter niet overleefd. Ga nu jasmijnen tegen de schutting laten klimmen en ik wil weer 2 cherry tomaatjes in de tuin daar hebben we vorige jaar echt kilo's van geplukt en veel lekkerder dan in de winkel.
Ach zielig he als ze zo overstuur wakker worden Essie? Ik hoor eigenlijk direct of Indi 'lekker' wakker word of dat ze chagarijnig is. Als ze vrolijk is roept ze: ''Maaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kom!!!!!!'' Of '' Mama klaaaaaaaaaaaar'' En als ze chagarijnig is begint ze direct te huilen.