ik kan het met de mijne schijnbaar wel, maar zou niet weten hoe het moet (en het is volgens mij ook nog eens mega-duur )
Nou zitten we dus alleen te twijfelen of we wel een wit/grijze vloer hierbij moeten nemen of toch maar iets donkerder? Ik wilde een muur grijs/zilver maken (lange muur ) en dan die witte kast ertegen aan. Maar aangezien we dus ook die wit/grijze vloer wilde vroeg ik me af of het niet allemaal te wit word
Is te leen hè. Ik ben wel gek maar niet goed gek. Dat heb ik toen bij mijn zusje ook gedaan dus dat wil ik voor hem ook doen. En zolang hij nog niet definitief in de schuldsanering zit dan kan hij mooi terugbetalen aan mij.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je verder doet.....qua aankleding (zoals kussentjes en kaarsjes enzo) en kleur...... Of misschien een mooi kleed onder de salontafel. Dan breekt dat ook al weer wat.... Houd er wel rekening mee dat je op wit echt alles!!!!! ziet
Weet ik wel, maar jullie slapen volgens mij nog altijd op een matras op de grond, of niet?????? Oké het zal best slapen, maar met je niet al te beste rug......
Ja manlief wilde inderdaad dan een kleed hebben. Maar die hebben we al eens gehad en ik werd gek van dat ding. Pluizig en vies en op dag 2 dat we dat ding hadden ging er al een beker drinken overheen. Ja volgens mij zie je er alles op (niet handig met een kindje en ook niet bij mij aangezien ik ontzettend onhandig ben ) dus vandaar dat ik toch misschien een donkere tint wil. Maar aan de andere kant maakt licht wel lekker ruim...Nou ja, we gaan maar weer eens naar de bouwmarkt!
hoi hoi!! Met isabella is vannacht alles super gegaan, ze is er twee keer uitgeweest, toen we op bed gingen en toen Sebas een flesje moest maar kon haar gewoon weer terug leggen en toen ging ze heerlijk verder slapen! las dat Ingrid misschien bezig is!! spannend!!!!
Nee gelukkig niet meer al een paar maanden. We missen nu alleen nog nachtkastjes maar die komen er zodra het belastinggeld er is.