Zo nieuwsgierig ben ik niet geweest toen ik voor alle kids een 10 dagen pakket kreeg. Gewoon netjes iedere dag 1 cadeautje. Wel een origineel idee trouwens.
Hier heerst het ook in de regio. Beterschap voor haar. Heb je nog wat van Plopsaland gehoord trouwens?
Komt natuurlijk omdat je er al 1 hebt rondrennen. Bij de 3e lijkt het nog sneller te gaan. Maar eerst maar bevallen van de 2e en lekker gaan genieten van jullie kleine meid. Is alles al klaar?
Ze lijkt onze katten wel. Zijn ze binnen willen ze naar buiten en enmaal buiten willen ze 3 tellen later weer naar binnen. Ik blijf voor portier spelen.8) Mja honden hebben bazen en katten hebben bediendes.
Wat voor kapsel is het geworden? Arme Wessel ik hoop echt dat hij gauw opknapt. Dan krijg jij ook weer een beetje rust en kom je aan jezelf toe.
Zo ik ben bij. Moet wel nog een klein uur werken maar mijn chef zit in overleg en ik heb niks meer te doen. Ook de andere collegae van dat team waar ik nu voor werk hebben even niets voor mij dus ja dan vermaak ik mezelf maar.
jazeker, ben er ook erg blij mee!! (met nog een jongen had ik ook blij geweest hoor) weet niet of ik het hier al gezegd had, zou best kunnen maar ook net zo goed weer niet aangezien ik hier niet vaak schrijf (wel af en toe lees )
een derde keer zal ik niet meemaken hoor 2 is echt meer dan genoeg babykamer is bijna klaar, behang zit erop en morgen plinten leggen en schoonmaken , ik verwacht dit weekend dat het helemaal klaar is. wat een rust zal dat geven!!
Coupe kort haha Ik hoop ook dat hij snel opknapt, sneu is het hoor en ik blijf maar vieze snottebellen wegvegen
Hahaha, geeft niks toch Kleine schulderingen kunnen ook hoor En wat je op de foto's ziet is meestal het verf wat er nog op zit, als dat eraf is is het bruin/rood